Mitäpä muuten veikkaatte Suomeen otettavien 175 alaikäisen turvapaikanhakijan sukupuolijakautuman olevan? Itse veikkaan 80% poikia ja 20% tyttöjä.
175 alaikäisen turvapaikanhakijan sukupuoli
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
173 miestä yksi poika ja yksi tyttö. Tyttö tosin palautetaan lähtömaahansa.
- Anonyymi
50 % poikia,30% miehiä, 10% ei saa selvää ja 10% tyttöjä .
- Anonyymi
Tietysti noin. Se johtuu ihan siitä, että Lähi-Idässä, Afganistanissa, Somaliassa jne. on hyvä ja arvostettu asema naisilla. Siksi naisten ei tarvitse paeta maasta. Sen sijaan miehet ovat niissä maissa alistetussa asemassa ja joutuvat usein lähtemään siksi pakolaisiksi.
Suomessa naisten asema on puolestaan alistettu ja miehillä hyvä asema. Suomen pitäisi ottaa oppia esim. Irakista, Afganistanista ja Somaliasta ja toteuttaa myös Suomeen yhtä hyvä naisten asema. - Anonyymi
Mitäs veikkaatte näiden iästä? Kuinka moni on OIKEASTI alaikäinen ja kuinka moni on 16-17 vuotta. Kuinka moni on alle 10 vuotias ja moniko näistä on tyttö?
- Anonyymi
Parempi kysymys!
Mitä arvelette mikä on se TODELLINEN määrä, mitä Suomi on ottanut, jatkuvasti ottaa ja tulee ottamaan matuja maahamme?
175 000 on aika lähellä viimeisen viiden vuoden aikana....- Anonyymi
Jostain syystä sitä pyritään salailemaan. Mutta kyllä pääkaupunkiseutu on aika täynnä niitä ja Oulun seutu omien kokemusten mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613