Mies laita tunniste tilanteesta milloin koit hänet seksikkäänä edessäsi

Anonyymi

Sama toisinpäin. 😁 Miehet missä tilanteessa olette kokeneet ihastuksenne erityisen seksikkäänä? Miten olette itse reagoineet? Onko seksikkyys ulkonäköä, pilkettä silmäkulmassa vai kahden ihmisen keskinäistä kemiaa?

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en edes nähnyt häntä ensin mutta vaistosin, tunsin jotain, ja näinkin lopulta niin edestä kun takaakin :D

• En ole nähnyt häntä seksikkäänä, vaan ihmisenä, jonka kanssa tahtoisin olla paljon tekemisissä.......
      <3

Vois mieli tietenkin muuttua, jos alusvaatteisilla näkis ja flirttailevana.....
      Mutta vihaista naamaa olen saanut........

• Anonyymi

Kemiaa enemmän kuin ulkonäköä. Voi olla hyvinkin kaunis, mutta ei vaan sytytä. Se on näitä feromoni yms tiedostamattomia biologisia tekijöitä.

• Anonyymi

Hän on hyvän tuoksuinen omiin aisteihini. Ja silmissäni kaikkein komein mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on hyvän tuoksuinen omiin aisteihini. Ja silmissäni kaikkein komein mies.

Tuo se muuten onkin jännä. Ensin hän ei ollut se kaikkein komein. Hän oli yksi mies vaan. Komea varmaan, mutta en katsonut sillä silmällä. Sitten kerran tapahtui jotain ja nyt hän on ainoa komea maailmassa. Vai oliko hän jo aiemmin ja tajusin vasta sillä kerralla. Kun on vähän tuota allergista nuhaakin, niin ehkä ne feromonit haistaa parhaiten talvella.
        Eri naiselta tämä kuin edellinen.

• Anonyymi

Koen hänet aina seksikkäänä.
      Hän nyt sattuu olemaan rakkauden ruumiillistuma. Eikä pelkästään minua kohtaan.
      Se miten hän kohtelee kaikkia ihmisiä, saa minut kahdehtimaan häntä. Toisaalta tunnen suurta ylpeyttä, että hän on minun. Rakkaus on seksikästä.

Kyllä hän on erittäin kaunis ja eksoottinen. Hän pukeutuu naisellisen kauniisti. Hän saa minut nauramaan.

Tiedän että hän tekee minusta paremman ihmisen.

Hän on kannustava. Erittäin älykäs, monella tapaa. Ei pelkästään korkeasti koulutettuna, vaan myös hän osaa hahmottaa kokonaisuuksia. Hän tulee ihmisten kanssa toimeen. Osaa asettua heidän asemaansa. Hän osaa valita sanansa luontaisesti niin, että kritiikkikin tuntuu kannustukselta. (Itse haluaisin sen taidon oppia).

Vaikka puhumme joka päivä. Vaikka olen tuntenut hänet 2 vuotta. Hän tuntuu joka päivä mysteeriltä. En ole koskaan tavannut ketään hänen kaltaistaan. Mielestäni se on hyvin seksikästä.

• Anonyymi

Hän nainen oli minusta seksikkäin silloin, kun hän teki aivan muuta työtä, kuin mitä normaalisti. Hän oli tullut "kaapista" ulos. Silloin ajattelin, että onpa hän tosi kaunis nainen. Vau. Ihastuin häneen muutenkin heti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe