PS ei ole eläkeläisten puolue! PS haluaa korottaa eläkeläisten veroja!

Anonyymi

Kuulin juuri että Halla-aho on ehdottanut eläkeläisten verojen korottamista, törkeää! Joku pieneläkeläinen kituuttaa pienellä eläkkeellä ja sitten veroja vielä nostetaan. Ei hyvää päivää, eläkeläisten ei tosiaan kannata äänestää Perussuomalaisia ja itsekään en enää äänestä, itse saan hädin tuskin 1000 euroa kuussa sairaseläkettä, äitini saa jotain 1700 koska on elämänsä aikana tehnyt paljon raskaita töitä ja nyt kärsii siitä kipuina selässä ja jaloissa sekä muutenkin. ME emme suostu PS:n ehdotusten maksumiehiksi- ja naisiksi!

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marnerihan se puhui verojen nostosta...vai onko marineri loikannut ps puolueeseen?

      • Anonyymi

        Mikä hemmetin marineri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hemmetin marineri?

        Peter tai Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peter tai Sanna.

        Siis Sanna Marin vai? Sanna ei ole tietääkseni ollut korottamassa tavallisten työllisten ja eläkeläisten veroja vaan tukkimassa verotuksessa olleita PORSAANREIKIÄ eli käytännössä niitä tuloja joista ei nyt veroja makseta! Siis puuttunut osinkoverotuslakiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Sanna Marin vai? Sanna ei ole tietääkseni ollut korottamassa tavallisten työllisten ja eläkeläisten veroja vaan tukkimassa verotuksessa olleita PORSAANREIKIÄ eli käytännössä niitä tuloja joista ei nyt veroja makseta! Siis puuttunut osinkoverotuslakiin.

        Eikö?

        ” Palkansaajan maksutaakka veronluonteisista sosiaalivakuutusmaksuista nousi selvästi, mikä jounsi juurensa vuonna 2016 solmitusta kilpailukykysopimuksesta. Maksumuutoksista merkittävimmin verotusta kiristi sairausvakuutuksen sairaanhoitomaksu, joka nousi 0,68 prosenttiyksiköllä.

        Kokonaisuudessaan (verot ja veronluonteiset maksut huomioiden) palkkaverotus pysyy matalilla palkkatasoilla suunnilleen edellisvuoden tasolla ja keskituloisella veroprosentti nousee noin 0,2 prosenttiyksikköä. Suurituloisimmilla nousu on noin 0,4 %-yksikköä.”

        Lisäks: Polttoainevero, tupakkavero ja virvotusjuomavero nousi, joten ihan ilmiselväst verotus ei ainakaan PIENENTYNYT ole!


    • Anonyymi

      Missä hän niin on sanonut. Vihreäthän perui sen luvatun satasen eläkeläisille ja vatii miljoonia lisää laitettavaksi muslimien haaremeille ja aseitten ostoon.
      Sinun väitteesi ei ole yhtään PS politiikan mukaista.

      • Anonyymi

        Tulihan tuo esille eduskunnan kyselytunnilla jossa asia mainittiin.


    • Anonyymi

      Juurikin näin , taitaa ps olla ainoa vaihtoehto joka pitää suomalaisen puolia tässä maassa , kok, huutaa nyt halpatyövoimaa tukien maksajiksi , kumma kun työväkeä ei saisi verottaa enempää, sehän on se ainoa ryhmä jolla mahdollisuus kustantaa nämä päätökset maailman paranatamisesta ja muiden maiden sos.tukien ulkoistamista

      • Anonyymi

        Ai pitää PS suomalaisten puolia kun haluaa verottaa kovemmin köyhimpiä eläkeläisiä? Sinähän se huonon vitsin murjaisit!


    • Anonyymi

      Punavihervasemmisto pelkää ja levitää. FAKE NEWS! Suomeksi jos ette tajua Vale uutisia.

      • Anonyymi

        Älä viitsi, tuohan tuli ihan selvästi esille eduskunnan kyselytunnilla jos et sattunut seuraamaan. Antti Lindtman nimenomaan sanoi että Halla-aho on tuota ehdottanut. Eihän noin sanoisi ellei olisi totta koska valheesta jää jokatapauksessa kiinni.

        Eli kukas nyt levittää valeuutisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, tuohan tuli ihan selvästi esille eduskunnan kyselytunnilla jos et sattunut seuraamaan. Antti Lindtman nimenomaan sanoi että Halla-aho on tuota ehdottanut. Eihän noin sanoisi ellei olisi totta koska valheesta jää jokatapauksessa kiinni.

        Eli kukas nyt levittää valeuutisia?

        Mothafucka-Lindtman valehtelee aina. 2-metrinen vauva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mothafucka-Lindtman valehtelee aina. 2-metrinen vauva.

        Ai syytät siis häntä valehtelusta? Tiedätkö mitä herjauksesta saa rangaistusta? Ei kannattais sunkaan hyökätä ja syytellä perättömästi toisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai syytät siis häntä valehtelusta? Tiedätkö mitä herjauksesta saa rangaistusta? Ei kannattais sunkaan hyökätä ja syytellä perättömästi toisia!

        Ei demarin kutsuminen valehtelijaksi ole mitään herjausta, koska demari valehtelee AINA! Jos demaria väittäis totuudenpuhujaksi, niin SE olisi herjausta!


    • Anonyymi

      Missäs se teidän vihervasemmiston vappusatanen on?
      Ainiin se olikin vain vaalitemppu vanhoille demariäänestäjille.
      Mistäs luulet että sosialistihallituksen rahanjaon velat leikataan?
      Siinä olet ihan sinäkin joutilas sosiaalipummi mukana vaikka toista kuvittelet.
      Nyt jataan rahaa ja jätetään vastuu seuraavalle hallitukselle.
      On kyllä suomen historian vastuuttomin ja hirvein hallitus ikinä!

      • Anonyymi

        PAH, hirvein ja vastuuttomin hallitus olisi jos ps ja kok olisi hallituksessa, sitä hallitusta saa tosissaan pelätä ja toivottavasti sitä ei enää tule! On nimittäin jo koettu, edellisen hallituksen aikana.


      • Anonyymi

        "Siinä olet ihan sinäkin joutilas sosiaalipummi mukana vaikka toista kuvittelet."
        Aika törkeä herjaus minua kohtaan, minä EN OLE JOUTILAS SOSIAALIPUMMI! Olen sairaseläkeläinen ja sillä sipuli!

        Taidat itse olla sosiaalipummi kuten valtaosa perussuomalaisten äänestäjistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä olet ihan sinäkin joutilas sosiaalipummi mukana vaikka toista kuvittelet."
        Aika törkeä herjaus minua kohtaan, minä EN OLE JOUTILAS SOSIAALIPUMMI! Olen sairaseläkeläinen ja sillä sipuli!

        Taidat itse olla sosiaalipummi kuten valtaosa perussuomalaisten äänestäjistä!

        Sinun pettymykseksi olen ihan yksityisyrittäjä.
        Ja juurikin kaikki joutilaat ovat suomelle suurin ongelma. Eläkkeensä on jokainen ansainnut mutta ilmaista rahaa hyvin harva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pettymykseksi olen ihan yksityisyrittäjä.
        Ja juurikin kaikki joutilaat ovat suomelle suurin ongelma. Eläkkeensä on jokainen ansainnut mutta ilmaista rahaa hyvin harva.

        Minä olen kuule eläkkeeni ansainnut! Olen tehnyt töitä kunnes sairastuin joten en ole mikään joutilas ollut! Ja sinunlaisesi "yksityisyrittäjät" ovat niitä kaikista pahimpia loisijoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuule eläkkeeni ansainnut! Olen tehnyt töitä kunnes sairastuin joten en ole mikään joutilas ollut! Ja sinunlaisesi "yksityisyrittäjät" ovat niitä kaikista pahimpia loisijoita!

        No huhhuh! Olipahan katkeran ihmisen kommentti. Kitinästäsi päätellen et ole päivääkään töitä tämän maan eteen tehnyt. Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhhuh! Olipahan katkeran ihmisen kommentti. Kitinästäsi päätellen et ole päivääkään töitä tämän maan eteen tehnyt. Häpeä!

        JA nyt pomppas, minä olen vuosia työtä tehnyt, joten häpeä itse. Olen aina aikaisemmin jäänyt yhteiskunnan tukien ulkopuolelle joten olen todellakin sairaseläkkeeni ansainnut! PS. olet itse katkera kuin pukki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä olet ihan sinäkin joutilas sosiaalipummi mukana vaikka toista kuvittelet."
        Aika törkeä herjaus minua kohtaan, minä EN OLE JOUTILAS SOSIAALIPUMMI! Olen sairaseläkeläinen ja sillä sipuli!

        Taidat itse olla sosiaalipummi kuten valtaosa perussuomalaisten äänestäjistä!

        VALEHTELIT JO ALOITUKSESSASI !


    • Anonyymi

      Sosiaalidemokraatit pettivät vappusatasellaan eläkeläiset.
      Muistakaapa se.

      • Anonyymi

        Ei pettänyt. Pieniä eläkkeitä on korotettu. Se oli se ensimmäinen erä. Ei koskaan edes luvattu korottaa kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pettänyt. Pieniä eläkkeitä on korotettu. Se oli se ensimmäinen erä. Ei koskaan edes luvattu korottaa kerralla.

        Näin lukee SDP omalla eduskuntavaalisaitilla:

        ”Nostetaan pienituloisten, alle 1400 euroa kuukaudessa ansaitsevien eläkeläisten ansioita 100 eurolla. Kohtuullistetaan sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksuja. Yhdistetään asiakasmaksujen, lääkkeiden ja matkakulujen omavastuuosuuksien maksukatot.”

        Eläkkeitä EI OLE korotettu satasella, joten vaalilupausta EI OLE pidetty!
        Vaikeeta?


    • Anonyymi

      Onhan veroja maksettava, muuten ei yhteiskunta pyöri, samalla saadaan rahoitettua uusienkin kansalaisten toimeentuloa.

      • Anonyymi

        Tottakai veroja pitää maksaa mutta se on väärin että laitetaan pieneläkeläiset ahtaalle ja heidän verotustaan kiristetään! 1000 eurolla kuussa ei herroiksi elellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai veroja pitää maksaa mutta se on väärin että laitetaan pieneläkeläiset ahtaalle ja heidän verotustaan kiristetään! 1000 eurolla kuussa ei herroiksi elellä!

        Funtsippas TÄTÄ!

        Vappusatkun kokonaiskustannus: 300 - 500 miljoonaa.

        Jos Suomesta heivattais kaikki turvapaikkaturisti mäkeen jokaiselle eläkeläiselle voitais siitä säästyneillä rahoilla maksaa vaikka vappuviissatanen per kk!

        Kumman otat ennemmin? Ostarikoristeita vai vappuviissatasen? :)


    • Anonyymi

      Katsoin kyselytunnin, harakka valehteli että persut haluaa korottaa eläkeläisten ja työnverotusta. Lisäksi joku kepuli valehteli että persut haluaa venäläistä kivihiiltä lisää, kostojahan nämä ovat jostain.

      • Ihan normaalia hallituspuolueiden sumutusta. Tällä yritetään peittää tosiasiat, että velkaa ottamalla maksetaan kehitysapua vuositasolla 1miljardi €, samoin yritetään saada kansa unohtamaan Haaviston tuottamat terroristi-äidit ym.....Sinne unohtuvat tarpeelliset rakennemuutokset työmarkkinoilla ym....


      • Persuja äänestäneenä kannatan, että "ylisuurien" eläkkeiden verotusta korotetaan.Ongelma lieneen missä kulkisi määritelmä mitkä ovat ylisuuria.


      • Anonyymi

        Harakka ei varmasti valehdellut, koska en usko että ne tahallaan keksii tuollaista ja jos noin olisi niin miksi ei Allah-aho kiistänyt sitten väitettä?


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Persuja äänestäneenä kannatan, että "ylisuurien" eläkkeiden verotusta korotetaan.Ongelma lieneen missä kulkisi määritelmä mitkä ovat ylisuuria.

        Jonkun Mikael Lilliuksen eläkettä saakin verottaa kovemmin mutta näpit irti mun ja sairaan äitini eläkkeistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun Mikael Lilliuksen eläkettä saakin verottaa kovemmin mutta näpit irti mun ja sairaan äitini eläkkeistä!

        Kun lukee täällä katkeraa nillitystäsi, niin joutaisit vaikka pulloja keräilemään ojien varsilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee täällä katkeraa nillitystäsi, niin joutaisit vaikka pulloja keräilemään ojien varsilta.

        Sinä se joutaisit pulloja keräilemään! En minä ole täällä nillittänyt vaan sanonut asiat suoraan! Sinä sen sijaan herjaat ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se joutaisit pulloja keräilemään! En minä ole täällä nillittänyt vaan sanonut asiat suoraan! Sinä sen sijaan herjaat ihmisiä!

        Suosittelen lopettamaan muunnellun totuuden levittelyn ja katkeruuden, jos et kestä keskustelua aiheesta. Kertoo vain sen, että olet provokatiivisesti liikkeellä et aidon keskustelun kannalta.


      • Anonyymi

        Kertoikos se pyryharakka myös SEN, että miten persut aikoo sieltä OPPOSITIOSTA käsin nostaa niitä eläkeläisten veroja? :) Vai söitkö tonkin aivopierun kuorineen päivineen ollenkaan kyseenalaistamatta?

        Good for you! :)


    • Anonyymi

      Jos näin on, se on pieni paha. Suurin uhka tulee haittamaahanmuuton myötä, ylivoimaisesti suurin.

      • Anonyymi

        Pitää laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, aloittaja.


      • Anonyymi

        Ai pieni paha, haluat siis että pieneläkeläisten pitää valita ostaako leipää vai lääkkeitä??? Tuohan on suurinpiirtein ihmisten tappamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pieni paha, haluat siis että pieneläkeläisten pitää valita ostaako leipää vai lääkkeitä??? Tuohan on suurinpiirtein ihmisten tappamista!

        Suurin uhka tukee haittamaahanmuuton myötä. Se on eräs uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin uhka tukee haittamaahanmuuton myötä. Se on eräs uskonto.

        Vertasin näitä asioita keskenään ja koko kansalle haittamaahanmuutto on pahempi asia. En vähättele pieneläkeläisen huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pieni paha, haluat siis että pieneläkeläisten pitää valita ostaako leipää vai lääkkeitä??? Tuohan on suurinpiirtein ihmisten tappamista!

        On siis olemassa uskonto joka tappaa niitä jotka eivät kumarra heidän palvottavaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pieni paha, haluat siis että pieneläkeläisten pitää valita ostaako leipää vai lääkkeitä??? Tuohan on suurinpiirtein ihmisten tappamista!

        Vihervassut eivät ole eläkeläisen puolella. Heille tulijauskonto on tärkein.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän popsit sieniä, sitä enemmän kuulet kaikenlaista älytöntä. Ja muista, että ne älyttömien kuulemiset kumpuaa sinun omasta älyttömyydestäsi;)

      • Anonyymi

        Minä en ole popsinut sieniä enkä ole älytön, ainakaan jos verrataan teihin persujen kannattajiin!


    • Anonyymi

      Mä taas kuulin hevosmiähiltä,notta kaikki kommarit kyyditetään itärajalle kohti unelmien valtakuntaansa.

      • Anonyymi

        Eihän Venäjä ole enää niinkään heidän unelma. Se on uuskommunismi eu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Venäjä ole enää niinkään heidän unelma. Se on uuskommunismi eu.

        Eiku Venäjältä pääsee junalla Pohjois-Korean rajalle halvimmin matkakustannuksin!
        Ja kalliimpiinhan sossupummi-kommareilla ei olis varaakaan! :/


    • Onkohan tämä jossakin nähtävillä tai kuultavilla?

      • Anonyymi

        Varmaan areenasta saattaa löytyä..


    • Anonyymi

      Kun aloittaja on linkityskyvytön, niin ei voi tarkistaa, mitä tarkkaan ottaen on sanottu. Tosiasissahan pieneläkeläinen ei juuri veroja maksa, koska tulot jäävät alle rajan tai hyvin lähelle tuota alarajaa.

      • Anonyymi

        ...jatkoa. Niin silloinhan verojen kisristys ei sattuisi kuitenkaan pieneläkeläiseen, vaikka kiristettäisiin eläkeläisten veroja.


      • Anonyymi

        Minä maksan veroja, ihan liikaakin koska mulle jää käteen alle 1000 euroa kuussa!!! Enkä ole linkityskyvytön, voin kaivaa sen sulle areenasta jos se sieltä löytyy.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksan veroja, ihan liikaakin koska mulle jää käteen alle 1000 euroa kuussa!!! Enkä ole linkityskyvytön, voin kaivaa sen sulle areenasta jos se sieltä löytyy.

        Tonnin kuussa eläkkeestä menee näköjään 1,5 % veroa. Ihan hirveetä?


    • Ne on niitä Tampereen hevosmiesten juttuja, vähän kuin Rinteen vappusatanen.Vappusatanen koki heti alkumetreillä inflaation ja kutistui 30€, toisilla eläkeläisillä jopa sen alle. Eläkeläisiä on helppo jymäyttää, ne kun ei voi mennä lakkoon.SDP voittoon ja tervetuloa sorretut lähi-idästä tänne, teille aina rahaa löytyy, jos ei muuten niin otetaan velkaa.

    • Anonyymi

      Joo ei ole niiden eläkeläisten puolue jotka muutaman lisäeuron toivossa myy suomen vaikka Venäläisille.

    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaisen velkahallituksen ohjelma:

      "Ekologisesti ja sosiaalisesti kestävää talouskasvua, korkeaa työllisyyttä ja kestävää julkista taloutta."

      - näin sanoo velkahallitus, mutta käytännössä se lupailee kaikille kaikkea hyvää, mutta ongelmana on, mistä siihen kaikkeen löytyy rahat. No, se on yksinkertaisesti sitä, että eletään velaksi ja myydään omaisuutta. Ja verotetaan ja nostetaan hintoja.

      Velkahallituksen toiminta on tätä:

      - valitaan kavereiden parista virkamiehiä n. 40 miljoonalla eurolla
      - myydään omaisuutta ja lähetetään myyntituotot Afrikkaan
      - "elvytetään", eli otetaan velkaa ja isolla säkillä
      - nostetaan veroja
      - nostetaan polttoaineiden hintaa
      - nostetaan ruuan hintaa
      - nostetaan työllisyysaste 75 prosenttiin. Hallitusohjelmassa ei ole tähän keinoja.
      - väitetään työllistettävän n. 60 000 henkilöä 2023 loppuun mennessä. Hallitusohjelmassa ei ole tähänkään mitään keinoja.
      - Keinojen ja konkretian sijaan hallitusohjelma on 'selvityksiä' ja 'tarkastelua'

      Lisäksi demarit on antidemokraattinen puolue, joka haluaa vain varmistella valtaansa, ja on kädet toisten taskuilla. Tällaisenko hallituksen kansa äänesti? No ei niin. Tällaisen hallituksen Rinne rakensi.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu ja perusteltu! Juuri näin.


    • Anonyymi

      Halpatyövoiman mukana tulee korona, en kannata!

    • Anonyymi

      En tiedä mistä on peräisin aloittajan "kuulema" eläkeläisten verojen korottaminen. PS:n kanta nimittäin on sen kanssa risritiidassa. PS:n ehdotuksessa on kylläkin eläkeläisten hyvinvoinnin parantaminen. Toinen asia on se, että PS:n kohdalla kyse on ehdotuksesta, sillä oppositio ei tee päätöksiä. Eduskunta tekee ne.

      Aloittaja voisi keskittyä persuvihan sijaan hallituksen ohjelmaan. Nykyisen hallituksen ohjelmassa on paljon sellaista, mikä heikentää yhteiskunnan hyvinvointia. Jokainen voi käydä lukemassa hallitusohjelman, sekä PS:n vaihtoehtobudjetin ja vertailla niitä. Ja vertailun voi ensin tehdä ilman järjen sumentavaa antipersupropagandaa, niin saa järkevämmän vertailutuloksen aikaan. Jos sitten hinkuaa persuvihaa, niin voi käydä kopioimassa antipersupropgandan parhaat palat tulla räkimään niitä ruudulle. Kunhan nyt itselleen on edes rehellinen.

      • Anonyymi

        Aivan mites ne persut jotka leikki porvaria kokkelin ja kepun kanssa keltäs leikattiin? Ja eduskunta voitaisiin ajaa turhana rahareikänä alas sillä saavutukset eivät huimaa?
        "

        Poliitikot pyrkivät valitsemaan sanansa tarkkaan, mutta välillä mennään pieleen. Tutustu suomalaisten ja ulkomaalaisten poliitikkojen surkuhupaisiinkin möläytyksiin.

        Sitaatit on kerätty Sami Hantulan kirjasta Eläköön demokratia! - Muistinmenetyksiä, muunneltuja totuuksia ja muita poliittisia päästöjä sekä ulkomaisilta verkkosivuilta.
        Suomesta

        ”Se oli yleisvastaus.” (Matti Vanhanen ristiriitaisesta vaalirahoituskommentistaan vuonna 2008)

        ”Joskus pitää vähän taiteilla sanojen kanssa. Jos ei pysty vastaamaan, pitää olla vastaavinaan.” (Matti Vanhanen vuonna 2010)

        ”Hän jatkaa ikuisesti. Meillä on maailman paras kokoomuksen puheenjohtaja.” (Henna Virkkunen Jyrki Kataisesta vuonna 2009)

        ”Suomalaisen puolueen johtajaksi sopii kohta vain psykopaatti tai tomppeli. Psykopaatti ei välitä ja tomppeli ei ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)

        ”Lissabonin sopimus on ihan butrosbutroskalia, ei siitä suomalainen mitään ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)

        ”Helsinki on erittäin turvallinen – ei tietenkään tarvitse mennä tyrkyttämään itseään pimeällä johonkin pusikoihin.” (Paavo Lipponen vuonna 2005)

        ”Ei ole sukua, mutta sillehän minä en sattumalta voi mitään, että hän on vaimoni sisar.” (Kauko Juhantalo kaavoituspäällikön jääviydestä vuonna 2005)

        ”Kun annetaan vähän rentouttavaa, esimerkiksi otetaan pieni huikka ja lähdetään liikenteeseen, autoilija on paljon parempi liikenteessä esimerkiksi tämmöisissä kaupungeissa kuin Helsinki.” (Pertti ”Veltto” Virtanen vuonna 2007)

        ”Koen olevani siilinjärveläinen.” (Espoossa asuvan Jyrki Kataisen peruste nostaa eduskunnan kulukorvausta vuonna 2009)

        ”Joku linja pitää olla, vaikka se olisi vähän huonompikin.” (Hannes Manninen vuonna 2007)

        ”Tunsin ikään kuin tulleeni raiskatuksi.” (Kimmo Kiljunen asuntomurrostaan vuonna 2008)"


    • Anonyymi

      Eikö Kokoomus halunut korottaa eläkeläisten veroja mutta PS laskea verotusta ja parantaa eläkeläisten asemaa muutenkin. Maahanmuutosta voitaisiin karsia siellä riittää. Muuttakoon omiin maihinsa niin loppuu heidän kokema rasismi ja myös heistä suomalaisille aiheutuvat ongelmat.

    • Anonyymi

      Tämä on persujen vappusatanen. Eläkeläisiltä viedään, jos persut päättää.

      • Anonyymi

        Persut säästäisivät haittamaahanmuuton kuluista reilut kolme miljardia vuodessa. Siitä potista riittäisi maamme rakentajille rutosti rahaa. Mutta ei käy, kun on unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut säästäisivät haittamaahanmuuton kuluista reilut kolme miljardia vuodessa. Siitä potista riittäisi maamme rakentajille rutosti rahaa. Mutta ei käy, kun on unelma.

        Persut ei ole tehneet koskaan tehneet mitään. He tekisivät, olisivat, laittaisivat, korjaisivat, parantaisivat ja uudistaisivat, mutta kun siitä joutuu vastuuseen, jos tekee jotain. Sitä persut ei halua, joutua vastuuseen.


    • Anonyymi

      Mä kans kuulin ihan varmalta taholta et ulkoavaruuden-Marin haluaa dekriminalisoida lasten raiskaukset!

      Joten: Linkki? :)

    • Anonyymi

      Kaikki ne 7-8 miljoonaa/ pv pois haittamaahanmuutosta, muutamassa vuodessa maksettais hävittäjätkin. Sitä tosiasiaa ei voi kukaan kyseenalaistaa

    • Anonyymi

      Mitä valehtelet? MARIN on ehdottanut verojen nostoa!!!
      Missä sumussa oikein elätte kun rehellisyys ei näy olevan hyveenne?

    • Anonyymi

      Joo aivan, Harakalle tiedoksi, kun luuli Marinia persuksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      116
      2756
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      261
      2144
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      263
      1294
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      160
      1281
    5. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      269
      1159
    6. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      79
      1154
    7. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      323
      1102
    8. 98
      1087
    9. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1046
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      13
      912
    Aihe