lähtee Jes! Saadaan taas paremmin lääkäri ja hammaslääkäriaikoja.Varastelu ja häiriköinti kaupoissa loppuu.Puretaan pilattu Pitkälouhela kiireesti ja säästetään.
Vastaanottokeskus
7
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mu mielestä noista mamuista oo mäntässä hirveesti haittaa ollu? Enemmä täällä paskaa tekee paikkakuntalaiset. Mut iha hyvä et lähtee täältä.
- Anonyymi
Eiköhän noille läpsyttelijöille rempata luksuskämpät, ei niistä eroon päästä.
- Anonyymi
Ei niistä ongelmista saa puhua kun se on rasismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noille läpsyttelijöille rempata luksuskämpät, ei niistä eroon päästä.
Tarkoitinkin että päästään tässä kylässä eroon...yhteiskunnallisesti ne tulevat tulevaisuudessa hallitsemaan meitä vääräuskoisia tyhmiä elättäjiä.
- Anonyymi
Mätä nuoriso täällä todella sotkee ja häiriköi kylillä ja kerrostaloissa...mamuista sitten muita ongelmia ja se on väärin toisesta maasta tulla pakoon ongelmia ja väkivaltaa aiheuttaen niitä sitten itse toisessa maassa.
- Anonyymi
joo ja sitten lähtee ammattikoulut ym, ajattelepa sitä.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875