lähtee Jes! Saadaan taas paremmin lääkäri ja hammaslääkäriaikoja.Varastelu ja häiriköinti kaupoissa loppuu.Puretaan pilattu Pitkälouhela kiireesti ja säästetään.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ei mu mielestä noista mamuista oo mäntässä hirveesti haittaa ollu? Enemmä täällä paskaa tekee paikkakuntalaiset. Mut iha hyvä et lähtee täältä.
- Anonyymi
Eiköhän noille läpsyttelijöille rempata luksuskämpät, ei niistä eroon päästä.
- Anonyymi
Ei niistä ongelmista saa puhua kun se on rasismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noille läpsyttelijöille rempata luksuskämpät, ei niistä eroon päästä.
Tarkoitinkin että päästään tässä kylässä eroon...yhteiskunnallisesti ne tulevat tulevaisuudessa hallitsemaan meitä vääräuskoisia tyhmiä elättäjiä.
- Anonyymi
Mätä nuoriso täällä todella sotkee ja häiriköi kylillä ja kerrostaloissa...mamuista sitten muita ongelmia ja se on väärin toisesta maasta tulla pakoon ongelmia ja väkivaltaa aiheuttaen niitä sitten itse toisessa maassa.
- Anonyymi
joo ja sitten lähtee ammattikoulut ym, ajattelepa sitä.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479