Jo on aikoihin eletty, kun aikuinen ihminenkin ihmettelee ukkosta. Ukkonen on tavallinen, etenkin kesäaikaan esiintyvä luonnonilmiö, joka ei liity millään tavalla vihreiden keksimään ilmastonmuutokseen. Ukkosia on ollut ennen vihreitä, ja tulee olemaan myös heidän jälkeensä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15a839c5-3af9-4089-9376-53a2676198ad
Ukkonen yllätti Mari "huana" Ohisalon
17
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tästähän Ohisalo voi taas syyttää persuja tai rasismia, eihän se ukkonen muuten tule keskellä kaunista kesää.
- Anonyymi
Ei vaan ne kuunatsit samaltykillään ampui kuusta sen ukkosen ihan vaan peloitellakseen Mari ”juania” mut kun Marihan ei ”suostu pelkäämään”! :)
Siis ei pelkäämään, mutta kyllä itkemään kaikkea maan ja taivaan väliltä kaikkien juorulehdiksi muuttuneiden entisten sanomalehtiemme palstoilla! :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ne kuunatsit samaltykillään ampui kuusta sen ukkosen ihan vaan peloitellakseen Mari ”juania” mut kun Marihan ei ”suostu pelkäämään”! :)
Siis ei pelkäämään, mutta kyllä itkemään kaikkea maan ja taivaan väliltä kaikkien juorulehdiksi muuttuneiden entisten sanomalehtiemme palstoilla! :/salamatykillään*
- Anonyymi
Minä seuraan ja tarkkailen tätä palstaa, joten pitäkää varanne..
https://bbs.io-tech.fi/data/avatars/m/2/2955.jpg?1476816559- Anonyymi
Mä taas teen MUUTAKIN kuin vaan tarkkailen tätä palstaa, joten mä oon ainakin TUPLASTI vaarallisempi täsmäsananvapaushyökkäyksineni ja sananvastuuttomuuksineni!!
*BuaHaHaaaa!*
- Anonyymi
Korkeimmat voimat näyttivät sisäministerille että kuka päättää ilmasostamme.
- Anonyymi
Vahinko että salama ei osunut...
- Anonyymi
Selvyyden vuoksi: Siis kyseessä EI OLLUT väärin kirjoitettu Thors!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinko että salama ei osunut...
Liian suuri negatiivinen varaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian suuri negatiivinen varaus.
Ihanko Ohisalo kalpeaksi valahti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko Ohisalo kalpeaksi valahti?
Onks sen mahollista enää tosta kalpeentua?
Valkonen kääpiö-tähti on vähemmän valkonen ku se! :/
- Anonyymi
Pääasia ettei kokoomusta saa arvostella. Se on elämänlanka.
- Anonyymi
Ukkonen on maskuliinen illmaisu ja tulee tummassa pilvessä
ulkomailta saakka - Anonyymi
Minä tykkään ukkosista. Kun se tulee pimeänä yönä, niin ei parempaa tressin poistajaa oo olemassakaan, ja mitä rajumpi, sen parempi.
- Anonyymi
Kuules. Kaikkien puheenaihe on ukonilma. Aivan varmasti. Etenkin tuollainen myrsky kun kohalle sattuu.
- Anonyymi
Vihreät on niin irtautuneita luonnosta että ukkonenkin ihmetyttää.
- Anonyymi
Taidatko sen selkeämmin sanoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3385724- 765199
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484266- 523901
- 463597
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1543331Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky302869- 432249
- 492185