Elämmekö me Jeesuskessa, vai Jumalassa?

Anonyymi

Ihmettelin hieman Päivän sanaa Kalevassa. 1 Korinttilaiskirje 30 Jumalan vaikutusta on se, mitä te Kristuksessa Jeesuksessa olette. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi.

Olemmeko me " te Kristuksessa Jeesuksessa olette" vai ei.

Mitä olette mieltä, kun koskaan en ole seuroissa kuullut, että ollaan Jeesuksessa?

Pyydän asiallisia vastuksia.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämme Telluksella, maassa.
      Sitä jumalaa ei ole eikä tule vaikka sitä kuin itselleen vakuuttelisi.

    • Anonyymi

      Minkä takia siellä seuroissa yleensä ollaan jollei siellä selviä edes perusasiat?

      • Anonyymi

        Seurapenkissä voi kuunnella myös "puolella korvalla", jos ja kun ei tekstin sanoma avaudu kuulijalle. Jeesus on Jumalan poika ja kyllä ne molemmat ovat useinkin puheissa mukana.
        En ymmärrä tätä väitettä, että VL-väki olisi "unohtanut" Jeesuksen ! Mistä ihmeestä tuo käsitys on "kotoisin"!? Itse olen kyllä kuullut usein puhetta Jeesuksesta, seuroissa, kun olen "tallustellut" tätä eloani jo lähes 70 vuotta.
        Jeesus, syntimme sovittaja, joka jätti omille seuraajilleen sovituksen sanan saarnaamisen viran.
        Tuohon liittyviä raamatun paikkoja voit lukea raamatusta, monista kohdin, kyllä ne sieltä
        "etsivä löytää" ... ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurapenkissä voi kuunnella myös "puolella korvalla", jos ja kun ei tekstin sanoma avaudu kuulijalle. Jeesus on Jumalan poika ja kyllä ne molemmat ovat useinkin puheissa mukana.
        En ymmärrä tätä väitettä, että VL-väki olisi "unohtanut" Jeesuksen ! Mistä ihmeestä tuo käsitys on "kotoisin"!? Itse olen kyllä kuullut usein puhetta Jeesuksesta, seuroissa, kun olen "tallustellut" tätä eloani jo lähes 70 vuotta.
        Jeesus, syntimme sovittaja, joka jätti omille seuraajilleen sovituksen sanan saarnaamisen viran.
        Tuohon liittyviä raamatun paikkoja voit lukea raamatusta, monista kohdin, kyllä ne sieltä
        "etsivä löytää" ... ....

        Kun etsitte ja löydätte, kumpaa seuraatta, Jumalaa vai Jeesusta Kaikkivaltiaana Herrananne?

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun etsitte ja löydätte, kumpaa seuraatta, Jumalaa vai Jeesusta Kaikkivaltiaana Herrananne?

        r

        Kaikki elävät synnissä, sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki elävät synnissä, sinäkin.

        Siitä ei ollut kysmys, vaan siitä elääkö lestadiolaiset Jumalassa, vai Jeesuksesta.


    • Anonyymi

      Jeesuksessa on hyvä elää sanoi lapamato vaikka elikin Uskossa.
      Jumalasta lapamato voi vain haaveilla

    • Anonyymi

      Kuuntelepa tämän päivän suviseurojen avajaisia ja kuinka paljon Matti Taskila puhuu Jeesuksesta!

      • Anonyymi

        Avaajana; Kysymys ei ole Taskilan puhumisista, vaan kumpaa me seuraamme, Jumalaa vai Jeesusta.
        Olen antanut isteni Jeesuskella, yksin Raamattua lukien, ja ihmettelen, kun kukaan muu tutuista ei ole samaa mieltä, että Jeesuksella on kaikki valta, ja ilman Häntä ei ole edes Jumala suhdetta.
        Olen nykyään epäiliä VL opissa, kun olen hankkinut Jumalan Sanan tietoa.


    • Anonyymi

      Jokainen joka uskoo Jeesukseen on sekä Jeesuksessa että Jumalassa. Jeesus sanoo Joh.17:10 , jossa hän osoittaa rukouksensa Jumalalle, taivaalliselle Isälleen.Jeesus sanoo näin...ja kaikki minun omani ovat sinun ja sinun omasi ovat minun ja minä olen kirkastettu heissä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe