Yksilöidyksi kohteeksi valittiin edustaja Mäenpään puhe. Sehän oli mielestäni oikein hieno ja iskevä osuvine vertauksineen.
Vihersossukommunistien tarkoitus oli saattaa Mäenpää syytteeseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tällä olisi ollut kyseenalaista poliittista merkitystä. Nyt joutuivat kommarit itse naurunalaisiksi tuhlatessaan koko eduskunnalta täyden työpäivän ja miljoonia euroja.
Tässä puhe kokonaisuudessaan:
https://www.youtube.com/watch?v=3g-nvhks__s
Mikä oli lopputulema?
Mäenpää varmisti tällä itselleen varman toisen kauden jatkopaikan seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Kommunistien salaliitto Persuja vastaan.
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Miten valtakunnan syyttäjä nimeää jonkun jo syylliseksi vaikka mitään oikeutta ei ole edes käyty? Näin ei toimita länsimaisessa oikeusvaltiossa tuo muistuttaa lähinnä DDR-touhua jossa epäilylle ei annettu edes juristia
- Anonyymi
Ei ole todennut syylliseksi vaan, että syytekynnys on ylittynyt. Persut itse uskovat syyllisyyteen, ja estivät syyttämisen. Sama juttu trumbolla jenkeissä virkarikossyyte estettlln, ja siittä tehtiin johtopäätös, että se persläpi on syytön.
- Anonyymi
Ensinnäkin suomessa ei ole toimivaa kommunistista puoluetta
koska jos olisi niin kuuluisin itse siihen!
Mäenpää ei missään nimessä tule menee toiselle kaudelle.
Mikäli mäenpään DNA tutkittaisiin se huomaisi itsekin kuuluvan
vieraslajeihin.
Itselläni herää vain kysymys: Miksi persuilla on näitä äärinationalisteja
joita he joutuvat erottamaan puoluestaan ja eduskuntaryhmästään?
Miksi puolue tahallaan aktivoi äänestäjiään äänestämään ihmisiä
jotka he joutuvat sitten erottamaan?
Joku tausta tässä täytyy olla?
Vaikka itse olen käyttämis asiantuntia en oikein ymmärrä tätä?
Ehkä he tahallaan omistauvat siihen että saavat manipuloitua
äänestäjiä äänestämään näitä toimintakyvyttömiä rasisteja?
Nazia en ymmärrä sen vihapuheitten ainoa tarkoitus on saada
kommennetteja jotka hyökkäävät sitä vastaan?
Mitä tekemistä nazilla on salaliittoteoria sivustolla?
se julkee kulkee täällä misä sattuu ja sen ainoa tarkoitus
on saada vihaa ja sortoa aikaiseksi.
Kuitenkaan se ei ole valmis luopumaan mistään?
Jos se haluais tehdä jotain se vois liittyä palkkasoturiksi.
Sais tappaa ihmsiä aattensa puolesta ja saada vielä palkaa siitä?- Anonyymi
olipa harvinaisen sekava vuodatus....
MIssä sinä noita kommunisteja näet? Itse en ole nähnyt viime aikoina kuin Tampereella jokusen kymmenen, eikä heistä yksikään ole eduskunnassa. Eli voit käyttää termiä "vihersossu".
- Anonyymi
Käsittääkseni siinä puheessa ei nimetty mitään erityistä ryhmää ei ulkomaalaisia eikä suomalaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679496IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3006676Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681621Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921235- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut731038Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741