Coinmotion kokemuksia

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä firmasta?

Itse aloitin uutena sijoittamaan näissä asioissa ja kyseisestä firmasta ainoastaan huonoja kokemuksia.

Välityspalkkiot on euroopan suurimmat. Ajattelin että ok, että saan ainakin hyvän palvelun. Ostin ensin markkinahintaan ja hinta olikin korkeampi kuin sen hetken markkina hinta? En valittanut silloin vielä asiasta. Kuukautta myöhemmin laitoin myynnin markkinahinnalla ja myynti tapahtui satoja euroja alempana kurssiin kuin sinä päivänä kurssi edes kävi. Seurasin monilta eri toimijoilta. He sanoivat vaan että heillä on eri alusta kuin muilla? Tässä kommentissa ei ollut mitään järkeä.
Myöhemmin laitoin rajaehtoisen ostohinnan, että ostan kolikot takaisin. Kurssi kävi paljon alempana ja ostoa ei tapahtunut. Laitoin viestiä että miksi ette suorittaneet ostoa? Viesti takaisin oli, että heillä oli sillä hetkellä huoltokatko ja eivät ole vastuussa asiasta.

Laitoin tänään viestiä heille, että miksi heilllä on eri osto ja myyntihinta kolikoille (ero on tosi iso). Vastaus oli että he ottavat riskin ja blaa blaa blaa. Vastasin heille, että he ottavat jo 2% välityspalkkion toteutuneesta hinnasta, että mikä lisäriski heille tulee siitä? Vastausta ei koskaan saapunut.

Pysykää kaukana kyseistä yrityksestä jos ette halua tulla huijatuksi!

Bitcoin
Etherium
Xrp
Stellar
Litecoin
Kryptovaluutat

92

36835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Henkilökohtaiset kokemukset. Asikaspalvelu on huonoa. Jos kulut ei haittaa, niin ok serveri. Mutta parempia on kymmeniä, esim coinbace.

• Anonyymi

miksi bitcoin lompakon osoite muutettiin kun kaveri laittoi tililleni rahaa???? ja tililläni lompakossa ei näy panoa

• Anonyymi

Jep vastaavia kokemuksia myös täällä...Kiertäkää kaukaa...

• Anonyymi

Kyllä, erittäin epäedullinen alusta, oudot kurssit sekä ostossa että myynnissä,, helppo, mutta se ei lohduta kun itse kaupankäynti on jotain ihan muuta kuin luulisi. Paljon parempia on kyllä tarjolla ihan yhtä helposti.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä,kaupankäynti kulut ihan outoja....täytyi vaihtaa toiseen välittäjään. Jäi huono maku tästä välittäjästä. No pikkurahoilla kun pelaa niin ei suurta merkitystä. Onneksi vaihtoehtojakin löytyy...

• Anonyymi

Kyllä, Coinmotionissa voi voittaa vain, jos kurssi nousee Todella paljon, muuten kulut ja kurssit vetävät nollille tai miinukselle todella hereästi. eTorokin on 10 kertaa parempi alusta. Poistuin tuolta coinmotionista heti kun oli mahdollista ilman suurempaa tappiota.

• Anonyymi

Osto ja myyntihinnan erotus jopa 2000 euroa / bitcoin, eli vain Coinmotion voittaa. Kannatta kiertää kaukaa!

• Anonyymi

Joo aina kun ostaa jotakin niin menee välityspalkkioihin enemmän kuin pitäisi.

• Anonyymi

Helposti tuon 2000 ja vaihtokulu päälle. Jos kurssilla 37000 myyn ja ostan takaisin 35000 hintaan, niin saatan jopa jäädä tappiolle! Kiertäkää kaukaa!

• Anonyymi

Nyt 3 tuntii koko palvelin kyykyssä... taidan nostaa rahat tuolta vex. Mikä olis luotettavampi paikka ?

• Anonyymi

Noihin aikoihinhan piti ollakin jonkinlaiset huolto- ja päivitystoimenpiteet, kun lähiaikoina on tulossa joitain uusia kryptovaluuttoja ostettavaksi.

• Anonyymi

Itse olen ollut aivan tyytyväinen Coinmotioniin eikä minulla ole ollut mitään ongelmia heidän suhteen. Hinnasto on ulkomaalaisia kauppiaihin verrattuna kovempi, mutta minusta Coinmotion on helpompi käyttää ja luotettavampi toimia, joten minua ei hieman kovemmat hinnat haittaa.

Lisää Coinmotion kokemuksia voi käydä lukemassa täältä ja samalla hyödyntää alennukset kutsukoodilla: https://nettipelaamot.com/coinmotion/

• Anonyymi

Oletko omistaja

• Anonyymi

Tämä kommennti nyt tuli suotaan ao. puljun dirikalta. Ihan samat puheet hällä kun nyt kirjoitti.

• Anonyymi

Olen käyttänyt palvelua vuodesta 2017 lähtien. Ei se ole mikään treidaus alusta, mutta buy and hodl ihan hyvä. Nykyään rahan talletuksetkin näkyy samantien. Rahan nostoissa tilille menee vuorokausi. Jos harrastaa treidaamista niin sitten kannattaa käyttää jotain muuta palvelua.

• Anonyymi

kokemus on hyvä ja luotettava

• Anonyymi

Minullakin kyllä vähän huonoja kokemuksia. En varsinaisesti treidaa, mutta kun kurssi on matalalla, tekee mieli ostaa ja joskus olen myynyt kun kurssi on ollut korkealla. Nyt kävi niin, että olin laittanut "roikkotarjouksen" alhaisella ostohinnalla viikoksi ja kurssi kävi useamman kerran ostohintani alapuolella. Kolikot eivät ilmestyneet lompakkooni ja kaupankäyntisivulla näyttää että toimenpide on kesken. Kun kyselin tilanteestani, niin supportista sanottiin, että heidän graafeissaan näkyy vain keskiarvo ja krypton hinta on näinollen voinut olla todellisuudessa korkeampi kuin tuon krypton keskiarvo.

Minun matematiikan oppieni mukaan noin ei voi olla. Osaako joku selittää? Rautalankaa pyysin myös tukihenkilöltä, joka tuon minulle kertoi.

Nyt kun luin näitä stooreja niin tulee mieleen, että ehkä pitää kuitenkin valita jokin toinen kuin suomalainen kryptotili. Näittenhän pitäisi toimia vielä Finanssivalvonnan sääntöjen mukaan.

• Anonyymi

Ostat tai myyt, välityspalkkioihin enemmän paljon enemmän kuin Coinmotionin väittämä 1,6%. Ostin juuri ja välityskuluihin meni melkein 5%. Vaikuttaa filungilta.

• Anonyymi

Joo aina sama juttu itselläkin. 2000 kun ostaa ja pitäisi olla 1% kaupankäyntikulu niin noin 2% menee vähintään. Jotain hämärää....

• Anonyymi

Jos Coinmotion ei miellytä, niin parempi ja halvempi on toinen suomalainen kryptoja välittävä firma, Northcrypto. Kannattaa varmaan kokeilla sitä.

• Anonyymi

Mulla ainoastaan hyviä kokemuksia. Palvelu pelaa mielestäni todella hyvin koska saan sitä nopeasti ja Suomen kielellä. Ei välttämättä paras päivä treidaukseen, mutta säästämiseen ja aloittamiseen todella hyvä. Coinmotion on myös turvallisuudeltaan yksi turvallisimmista.

Minusta välityspalkkiot ovat pieni hinta siitä, että oikeasti varani ovat turvassa.

• Anonyymi

Olen myös tehnyt paljon kauppaa tuolla, mutta nyt loppuu taatusti. Hävisin viime kaupoissa reippaasti vaikka kurssi oli noussut ihan mukavasti, mutta myynti tapahtui huomattavasti paljon alhaisemmalla hinnalla kuin osto ja lisäksi palkkioita meni ihan huimat summat

• Anonyymi

Tällä firmalla ollut korkotilien nostot jäässä jo monta viikkoa. Siirtäneet päivityksiä koko ajan eteenpäin ja tilien nostot jäässä. Aspasta saa vaan pelkkää selittelyä asiaan ja uudet päivämäärät mutta eivät toimi senkään jälkeen.

Lähtee varat välittömästi täältä pois.

• Anonyymi

Ei pääse edes viestiä enää lähettämään, ei anna asettaa Aihetta eikä Alakategoriaa, niin ei viestilkään lähde, korko tilin kertynyt kpl määrä ollut pitkään jo sama, mitä pitäisi tehdä?

• Anonyymi

Fiva!

• Anonyymi

Onhan se erittäin hyvä ja luotettava palvelu. Varmaan naksun kalliimpi kun, jotkut muuta, mutta eihän se mikään treidaus alusta olekkaan. Sijoittamiseen ja säästämiseen loistava. Pikku hiljaa lisää tarjontaa ja nyt taisi jo tulla lainapalvelukin aika huikeeta. Sekä helppo säilyttää sielä niiden holvissa. Bitcoinkeskuksen arvostelussa pysyy aika hyvin perillä tuosta lafkasta.

https://bitcoinkeskus.com/coinmotion-kokemuksia-arvostelu/

Itse sen kautta opettelin pistään ekat kilkut sisään

• Anonyymi

Roikkuuko Coinmotionin kaverit vain täällä kehumassa itseään ja yritystään. Näyttää niin läpinäkyvältä ja turvaudutaan jopa suomen kielellä palveluun, kun boomeritkin jo osaavat englantia. En ole teidän asiakas enkä tule. Uskon kanssasijoittajia.

• Anonyymi

Mielestäni Coinmotionin käyttäminen on vaivatonta, ja voit vaihtaa paikallisen valutan kryptovaluutaksi nopeasti. Arvosteluja löydät esimerkiksi TrustPilot ja Whichbroker sivuilta, mutta tietoa saatavilla myös suomalaisilta sivustoilta.

https://toisin.fi/coinmotion-kokemuksia/

• Anonyymi

Epäilyttäviä nämä positiiviset "kokemukset" johon on lisätty linkki mukaan lisäämään kommentin uskottavuutta. Työntekijöitä/omistajia?

• Anonyymi

No sinäpä sen sanoit.

Koko firma on parin jolpin perustama kioski joka pitää suomenkielisyyttä myyntivalttina saadakseen kalevit sijoittamaan säästönsä.

En ota mitään kantaa yritykseen ja sen puuhiin mutta yleisenä neuvona sijoittakaa vain sellaiseen jonka ymmärrätte läpikotaisin. Kryptovaluutat eivät ole sijoitus vaan peli.

• Anonyymi

Täyttä kusetusta nuo Coinmotionin toiminta, koska myynti ja ostohinta aivan eri mitä pitäisi olla. Tuosta puljusta olisi hyvä laittaa infoa jollekkin joka näitä valvoo.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä....

• Anonyymi

Finanssivalvonnalle voi tehdä ihan yksityinen ihminen selvityspyynnön. Laittaa esimerkit hinnoista ja kertoo kaikki, niin Fiva selvittää asian. Sinne pitää vain kirjautua salaisen sähköpostiviestin kautta, mutta se ei ole vaikeaa, ohjaus neuvoo.

• Anonyymi

Annat mieluummin rahat riskisijoittajille? Monet lupaavat kaikkea mutta ovat konkurssissa myöhemmin, niin kun on nähty.

• Anonyymi

https://app.coinmotion.com/fi/register/signup?referral_code=AUMTS7XYYBUU77MXS9P5

Tällä nyt saat ainakin 1% kululla vaan. Ei tee pahaa tukee suomalaista yritystä ja voi aina myydä kun tienistit kattaa yli tuon 1% ja ostaa kun se alittaa sen ostohinnan. Helppoo on ollut tehdä rahaa muutsmassa kuukaudessa. Exeli pohjan saa ladattuu kaupankäynnissä ja on ollut helppoo laittaa veroilmoitukseenkin. Siksi uskallan täällä suositella. Tosta on siis hyvä alottaa ja sit kun kuvion ymmärtää niin voi miettiä ulkomaalaisia palvelimia

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse nyt siirryttyä Coinmotionista Northcryptoon kulut on tosiaan sen 1%. Coinmotionissa kyllä meni aina omituisen paljon enemmän kuluja kuin olisi pitänyt.
      Kyselin asiasta ja sain ympäripyöreän selityksen. No tästä lähtien itse ainakin Northcrypton asiakkaana.

• Anonyymi

Mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia Coinmotionista. Ei välttämättä kaikkista paras ehkä päivittäiseen vaihteluun, mutta ehdottomasti yksi turvallisimmista mitä itse käyttänyt. Toinen ihan mukava asia on se, että nostot ja talletukset onnistuu helposti verkkopankkitunnuksilla.

Asiakaspalvelu on nopea ja asiantunteva. Binancessa saat odottaa todella kauan palvelua, etkä todellakaan tule saamaan sitä Suomen kielellä.

Coinmotionissa isot kulut, mutta Suomalaisella yrityksellä ei taida olla hirveästi vaihtoehtoa, sillä verot täytyy myös maksaa.

• Anonyymi

Kertoo jo muutenkin paljon tosta puljusta kun itse firmaan jollain tavalla liittyvät henkilöt tulevat laittamaan epätoivoisia ”hyviä kokemuksia” ja vielä linkkiä päälle .. 😂 Itellä ei ole oikeastaan yhtään hyviä kokemuksia coinmotionista.. Esimerkkinä nuo muutamat palautteet jotka on mainittuna aikasemmis viesteis niin on coinmotionilta puhdasta kusetusta! Ja kun vastaavia juttuja on kuultu niin monelta samoin itellä kans kokemusta niin onhan se nyt silloin selvä homma että coinmotion on ihan v***n peräreiästä. Toki kyllähän monet muutkin lafkat omaa kyseenalaisia menetelmiä jne. Mutta vaihtoehtona on monia paljon parempia vaihtoehtoja joihin verrattuna coinmotion on käytännössä mitätön asiakkaitaan silmään kuseva ”wannabe kansainvälisesti menestyvä pelaaja”.. EN SUOSITTELE!

• Anonyymi

Jengi ei tajua että Coinmotion ei ole pörssi. Eli Coinmotion ostaa kryptoja muista pörsseistä ja ottaa siinä hintariskiä ja se on mitotettu sit hintaan. Joku 2% kulu kaupassa ei pitäis olla kovin paha kun kryptot heiluu paljon enemmän päivässä. Mieluummin maksaa hieman enemmän siitä että toimii luotettavan ja säännellyn suomalaisen kanssa ku jonkun kiinalaisen, joka ei pelaa minkään sääntöjen mukaan. Jos haluaa isommalla riskillä säästää pikkusen ni mikäs siinä. Päivätreidaamiseen ja kunnon shitcoin sekoiluun on sit muut palvelut tai DEXit.

• Anonyymi

Mutta kun treidit ei toteudu sen hetkisellä hinnalla, vaan firma vetää todella härskisti välistä.

Itse ostin btc tammikuun rallissa. Ostohinnaksi kirjautui ath, vaikka todellinen kurssi kipusi sinne vasta useamman päivän päästä.

Täyttää petollisen toiminnan tunnusmerkit.

• Anonyymi

Northcryptolla ei ole 2FA suojausta. En uskaltaisi käyttää.

• Anonyymi

Olen tehnyt pari kolme vuotta kauppaa tuolla. mutta nyt kun meinasin myydä, koska ennakoin kurssilaskua niin en pääse kirjautumaan tilille. Loppuu tämän palvelun käyttö varmasti. Vinkkejä hyvistä alustoista otetaan vastaan

• Anonyymi

Olisiko kellään tietoa / kokemusta luotettavasta välittäjästä missä voisi tehdä kauppaa vähän pienemmillä provikoilla ? Vahvat tunnistautumiset olisi hyvä olla, koska meinaan kuitenkin pari kolkyt tonnia laittaa pelirahaa tilille.

• Anonyymi

Olisikohan finanssivalvonta kiinnostunut heidän hieman epäeettiseltä kuulosta alta toiminnastaan?

• Anonyymi

Kannattaa ilmoittaa kaikki epäkohdat finanssivalvontaan jospa tulis muutos epäkohtiin.Tai ottaa yhteyttä Mot, jos se tutkis Coinmotionin toiminnan. Se ei muuta mitään, jos tällä sivustolla valittaa.

• Anonyymi

Itseltä meni tuolla tili kiinni sen jälkeen kun siirsin bitcoinia henkilökohtaiseen digilompakkooni, Algoritmi varmaan keksi, että olen rahanpesijä tms.

• Anonyymi

Tällä sivulla olevat kirjoitukset ovat kaikki negatiivisia. Huono palvelu, kallis, ei saanut kunnon vastausta. Taitaa koko yritys olla alkutaipaleella itsekin, ja hakee omaa paikkaansa. Asiakkaiden rahoilla laitetaan yritystä kuntoon. Pitää selvittä nyt tarkemmin ja paremmin mihin kelkka hyppää. Louhimaan bitcoineja , ostelemaan kryptovaluuttoja.

• Anonyymi

Ihan turhan kallis ja kurssi ei pidä paikkaansa, kun meinaa myydä. Ostaessa kyllä pitää, joten huijausta ilmassa. Harmi, että itse pilaavat muuten hyvän sivuston. Ja ilmeisesti Fivakin jo kiinnostunut, joten joko kohta häipyy taivaan tuuliin koko pulju tai joutuu korjaamaan räikeydet.

• Anonyymi

Itsellä samoja kokemuksia ja vaihdoin toiseen välittäjään (Northcrypto) ja välityspalkkiot ovat sitä mitä luvataan.

• Anonyymi

Itselläni ei taas löydy lainkaan pahaa sanottavaa Coinmotionista - on toiminut todella hyvin ja on helppokäyttöinen.
      Mutta meitähän on moneksi....

• Anonyymi

Tästä jollekin hyödyllinen linkki

Käytän Coinmotionia Bitcoinin ja muiden kryptovaluuttojen ostoon. Palvelu on täysin suomalainen ja luotettava sekä viranomaisten valvoma. Coinmotionia on helppo ja ennen kaikkea turvallista käyttää.

Jos rekisteröidyt Coinmotioniin tällä linkillä, saat 50% alennuksen välityskuluista 30 päiväksi!

https://app.coinmotion.com/fi/register/signup?referral_code=AUMTS7XYYBUU77MXS9P5

Voit myös käyttää rekisteröityessäsi kutsukoodia AUMTS7XYYBUU77MXS9P5.

Huom: Sinun täytyy rekisteröityä käyttämällä oheista kutsulinkkiä tai kutsukoodia, jotta saat alennuksen!

• Anonyymi

Mainosmies käyttää omaa firmaansa kryptojen ostoon? Sehän on hienoa se.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hieno ketju :D Joka toinen viesti tyrkyttää jotain refelinkkiä firman sivuille

• Anonyymi

Yritin tehdä ilmoitusta verottajalle kuluneen vuoden kaupoista. Aikani etsittyä löysin vihdoin paikan josta sain raportin. Siinä yhteydessä oli maininta että coinmotion ei vastaa että kaupankäyntitiedot ovat oikein. Siis täh?

• Anonyymi

Sama disclaimer löytyy myös pankkien 9A-raporteilta

• Anonyymi

Osaako joku sanoa miksi käyttää mieluummin coinmotion kuin Northcrypto? Northcrypto puolet halvempi

• Anonyymi

Aika polarisoituneita näkemyksiä täällä, joten annetaan omat pari senttiä mukaan keskusteluun. Taustaksi mainittakoon, että ollut (myös) Coinmotionin asiakas vuodesta 2017.

Pidän Coinmotionin valtteina helppoutta (niin käyttö kuin KYC), kotimaisuutta, finanssivalvonnan toimilupaa sekä yleisesti sitä, että toimija on vakiinnuttanut asemansa markkinoilla ja on vakavarainen. Kirjautumisessa on saatavilla 2FA mikä ehdoton jos päätyy pitämään ostokset palvelussa. Asiakaspalvelu on myös toiminut hyvin kun sinne ollut yhteydessä.

Uusina palveluina on myös tarjolla maksukorttia ja vakuudellista lainaa, jotka ovat toimineet hyvin. Korkotilejä en ole testannut.

Sitten ne miinuspuolet.

Välityspalkkiot ovat melko kalliita ja sen päälle tulee maksettavaksi spreadi (osto- ja myyntikurssin välinen erotus) jonka suurus vaihtelee. 2021 "kuumina hetkinä" esimerkiksi ETH:n spread oli pahimmillaan n.5% mikä on nähdäkseni melko röyhkeä. Sitemmin ovat tasaantuneet ja tänään näytti olevan n.0,5%. Valikoima on myös suhteellisen suppea verrattuna alan jätteihin eikä alusta ole treidaajalle sopivin.

Yhteenveto? Mielestäni Coinmotion sopii hyvin jos arvostaa helppoutta ja tarkoitus on holdata peruskolikoita osana salkun hajautusta ilman suurempia kuumotuksia. Jos valmis näkemään hieman enemmän vaivaa, opiskelemaan ja siirtää varat kylmälompakkoon löytyy todnäk. parempiakin vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Mainostaminen, linkitys ja sijoitusneuvojen antaminen on näillä sivuilla pääosin kieletty, vain rakentavaa keskustelua.

• Anonyymi

Minulta hävisi viime viikolla 3 EHT:tä Coinmotionin palvelusta. Ainoa vastaus oli että jos tekisin rikosilmoituksen + mainontaa kaksivaiheisesta tunnistautumisesta😅. Hyvin kantavat vastuunsa🤢

• Anonyymi

Ei hyvä.
      Jos avaat tilin coinmotioniin, niin varaudu siihen että:
      1. Välityspalkkiota ovat suuret
      2. Asiakaspalvelun tavoittaminen viesteillä kestää kauan ja soittaminen maksaa maltaita.
      3. Tilisi voidaan jäädyttää mielivaltaisesti , kun nämä hyväkkäät alkavat vaatimaan selvityksiä pienistäkin talletuksista. Selvitä siinä sitten mistä olet saanut 50 euroa ja miksi tallettaa ym. ym. Pelaa pelasta...

• Anonyymi

Minulla on ollut kryptoja Krakenissa vuodesta 2018. Olen ollut positiivisesti yllättynyt heidän toimintaansa. Kulut ovat kohtuulliset, valikoima laaja, aspa vastaa nopeasti ja asiallisesti, eurot liikkuvat vikkelään tilille ja pois. Stakessa vuosituottoa tällä hetkellä parhaimmillaan 23 % (voi kyllä muuttua niin sanotusti kesken sopimuskauden eli ei tiedä miten hyvin tuo kestää aikaa).

Peruskäyttöliittymä on selkeä, Pro vähän sekavamman näköinen.

• Anonyymi

Olin Coinmotionin asiakas monta vuotta mutta vaihdoin viime vuonna Northcryptoon kun he julkaisivat tuon 2FA:n. Nyt vasta tajunnut, miten paljon rahaa hukannut noihin osto ja myyntikurssien erotuksiin. Voin kyllä suositella tuota northcryptoa.

• Anonyymi

Olen ollut osakas ensimmäisestä annista alkaen.
      Lisää ostanut osakkeita aina kun pystynyt.

Naurattavan alhainen coinmotion valutaatio kun on nyt varmaa, että kryptot ovat tulleet jäädäkseen.

• Anonyymi

Korkeat välityspalkkiot on hyvä asia ei mene konkkaan samalla tavalla ku Celsius tai FTX. Tai no voi toivoa, kun saisi rahaa niin ostaisin fyysisen lompakon.

• Anonyymi

Yhtäkkiä tuossa laskin että jos 3000 asiakkaan varat ovat kateissa ja vastapuoli tekee konkan niin rahaa on siis ehkä enemmän kateissa kuin koko coinmotionin arvo on. Vastapuolihan ei omien kertomustensa ole sopimussuhteessa asiakkaisiin suoraan eli ei ole mitään suojaa näille talletuksille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkkiä tuossa laskin että jos 3000 asiakkaan varat ovat kateissa ja vastapuoli tekee konkan niin rahaa on siis ehkä enemmän kateissa kuin koko coinmotionin arvo on. Vastapuolihan ei omien kertomustensa ole sopimussuhteessa asiakkaisiin suoraan eli ei ole mitään suojaa näille talletuksille

Itse saattaisin nostaa rahat ulos coinmotionista yllättävänkin äkkiä aivan vain ollakseni varma. Ei tuo hyvältä näytä kun salaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Krypto nyt pumppaa niin ostan fyysisen lompakon heti alkuun.

• Anonyymi

Minulla myös huono kokemus eivät anna rahoja pois.

• Anonyymi

Minä nostin pari tonnia kun XRP nousi, kaikki toimi hyvin. Just niin kun luvattiin.

• Anonyymi

Puhelimeen ei vastata tai ei ole toiminnassa, eikä myöskään kotisivujen chattiin vastata????

• Anonyymi

Coinmotionin viimeisin tilinpäätös liikevaihdon verran kuralla (-4ME). Liikevaihto laskenut 2/3 (-67%)

• Anonyymi

Huhu:
      1. Omistaja saavutti taloudellisen vapauden ja miljonääriyden jo vuosia sitten
      2. Ahneus koko ajan lisääntyi ja riisti härskimmin asiakkaita (kuten esim ylläkin voitte lukea joistakin esimerkeistä, kaikki täällä esitetyt syytökset eivät silti pidä paikkaansa)
      3. Sekään ei riittänyt. Riskisijoitti omia sekä asiakkaiden varallisuutta ja iso osa rahoista menetetty.
      4. Lafka konkurssin partaalla. Varmaan jollain riskisijoituksilla yrittää tehdä nopeita nousuja ettei jäisi kiinni hävityistä varoista joita ei kykene antamaan asiakkaille mikäli moni haluaisi nostaa varallisuutensa pois.

• Anonyymi

Minulta taisivat juuri viedä 0,5 bitcoinia, tai johonkin se on hävinnyt.

• Anonyymi

Missähän kyseisen lafkan toimari nykyään piilottelee?

• Anonyymi

No näin yleisön painostuksesta päätin sitten kokeilla miten myyminen onnistuu ja näenkö rahoja ollenkaan. Myynti onnistui heti ja rahat tuli yhden pankkipäivän viiveellä tilille. Ja nämä kulut. No sanotaan että jos euroista puhutaan niin en tunne tulleeni ryöstetyksi. Toki ymmärrän jos se on joillekin ketkä käy kauppaa päivittäin ja isolla volyymillä. Näitä juttuja kun tässä nyt luki ylempää niin taitaa olla jotain suunsoittoa vaan. Ehkä joskus pari kolme vuotta sitten kirjoitettuihin vanhoihin kommentteihin en laittisi liikaa painoarvoa. Voihan ne rahat sinne ulkolaisiin lafkoihin tunkea ja onnea sille. Oma kokemus kuitenkin coinmotionista muutaman vuoden kokemuksella. 5/5. Ei mitään ongelmaa.

• Anonyymi

Yritin juuri myydä Bitcoinit pois. Omistan 0,035 BTC. n. 1300€. Yllätys yllätys! Kaikkea ei saakaan myydä! Coinmotion on tehnyt jonkun dealin Tesseractin kanssa. Tiedotew 5.7.2023. Mikä lie firma? Coinmotionilla ei olekaan varoja tai vakuuksia.

• Anonyymi

Juuri näin! Bitcoinien osta on kyllä Coinmotionilla helppoa mutta sitten kun yrität myydä niin ei niitä myytäviä Bitcoineja olekaan. Ilmoittavat että jos olet laittanut Bitcoinit korkotilille joka on myös Coinmotionin alustan tili, niin ei niitä Bitcoineja olekaan siellä vaikka ne alustallani edelleen näkyy vaan ne on jossakin Tesseractin riskisijoituksissa. Varsinainen ketjuhuijaus! Pysykää erossa.

• Anonyymi

Mulla on puolet CoinMotionissa ja puolet Binancessa. Pakkohan Suomeen on joku Krypton Välittäjä jäädä, vai pakotetaanko Suomalaiset kansainvälisiin, en usko.

• Anonyymi

Mikähän Coinmotionin Cardano -siirroissa mättää?

Yrittänyt neljässä erässä siirtää tuolta Cardanoa Binanceen - ensimmäinen siirto onnistui muitta mutkitta, seuraavat kaksi siirtoa tulivat perille Binanceen, mutta Coinmotionin saldo ei päivity (siirrot statuksella "kesken"ja varat statuksella "varattu" - vaikka siis siirtyneet jo Binanceen).

Tästä seuraavat siirrot eivät ole enää siirtyneet edes Binanceen, vaan kolmatta vuorokautta jossain limbo -tilassa. Siirrot "kesken" ja varat statuksella "varattu".

Ei oikein vakuuta. Jos kryptosiirroissa kestää päiviä (viikkoja? Pidempään?), niin syö vähän ideaa kryptoilta, joita pitäisi pystyä siirtelemään minuuteissa miten huvittaa..

Viestiä laitettu Coinmotionin sivujen kautta - kokemuksia kuinka pitkään siirroissa / viestien vastauksissa viime aikoina kestänyt?

• Anonyymi

ByBitin ja CoinMotionin rahasiirrot mulla ainakin toiminut hyvin. Binancessa olen kuullut että siellä on lagia.

• Anonyymi

Hyvin on siirtyneet esim. BTC muutamassa minuutissa.

• Anonyymi

Pysykää kaukana kyseistä yrityksestä jos ette halua tulla huijatuksi! Sulkivat tilini ja eivät palautuneet kaikkea rahojani.

• Anonyymi

Taas yksi huijaus firma kun yrittää myydä niin vain 45% näkyy mitä pystyisi myymään loput todennäköisesti menetetty vaikka tilillä näkyy. Todella kovat kulut joka välissä ottavat välistä.

• Anonyymi

Nyt alkaa kello tikittää kuka osaa haastaa coinmotionin rahojensa takaisinsaamiseksi ekana. Kaikille 2400 sijoittajille coinmotionin varat tuskin riittävät mutta nopeimmat saavat varmaan omansa jos huomaavat vaatia oikeudessa.

• Anonyymi

Jos ette halua että verottaja pääsee kaikkiin krypto tietoihin ne käsiksi, suosittelen välttämään varsinkin suomalaisia kryptopörssejä (sekä EU). Hyviä vaihtoehtoja löytyy esim MEXC ja Gate.io jotka myös edullisimmasta päästä maksujen suhteen. Lisää voit lukea https://kryptot.live

• Anonyymi

Coinmotion pelaa tosiaan hyvin osta/pidä alustana. Helppo väylä tulla sisään kryptoihin. Kokemusta itselläni jostain 2016 alkaen ja kun kurssit nousseet valtavasti niin harvakseltaan tulevat välityskulut kokonaisuutena lähes olematonta luokkaa. Kovaa asiantuntemusta ja videoita ainakin YouTuben puolella!

• Anonyymi

Itseltäni hävisi 3 ETH viime vuonna, arvoltaan n 6000 euroa siihen aikaan. Kukaan ei tiennyt mitään, väittivät että olen itse siirtänyt ne johonkin:)

• Anonyymi

Jonnekin siellä rahaa vaan saldolta katoaa, en saa täsmäämään vaikka kuin lasken auki

• Anonyymi

Jep. Tulipahan testattua. Parit kaupat muka kurssihinnalla. Kaukana siitä. Kurssin ja osto/myyntihinnan välissä ilmaa ja ei minun hyväkseni. Ajattelin välityspalkkion olevan ainoa kulu. No toisena päivänä lopetin kokeilun. Kurssitkin laski mutta ei niin paljon kun tappioni kokelusta.

• Anonyymi

Minulla ihan samat kokemukset Coinmotionista. Yllättävän usein serverit "kaatuu" tai on huoltokatkoja kun haluat myydä tai ostaa kun hinta on sinulle erittäin hyvä. Joo, lopetin Coinmotionissa koska homma tuntui kusetukselta ja tyhmiä selityksiä. Huonoin alusta missä olen cryptoja treidannut!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe