Punavihervasemmistolle kaikki mitä sanot on väärin, jos punavihervasemmistolainen itse on toista mieltä. Ei hyväksytä eriäviä mielipiteitä.
Punavihervasemmistolle kaikki mitä sanot on väärin
17
51
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monta kertaa todistettu tv lähetyksissä ja eduskunnan kyselytunnilla.
- Anonyymi
Meillä ei vasaroida. Muuta kuin linnunpönttöjä. T vihreä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei vasaroida. Muuta kuin linnunpönttöjä. T vihreä
Höh, ne pöntöt ei kelepaa muille, kuin tunkioharakoille.
Saako punavihervasemmisto olla eri mieltä, vai pitääkö sen vaieta, jotta 'hyväksyisi'?
- Anonyymi
Eri mieltä saa aina olla, kunhan hyväksyy sen että toinenkin voi olla erimieltä. Vielä parempi jos pystyy perustelemaan sen mitä mieltä on.
Anonyymi kirjoitti:
Eri mieltä saa aina olla, kunhan hyväksyy sen että toinenkin voi olla erimieltä. Vielä parempi jos pystyy perustelemaan sen mitä mieltä on.
Kuulostaa hyvältä. Miten tämä nyt sitten ilmenee, että nimenomaisesti punavihervasemmisto kollektiivisesti epäonnistuu asiassa, jossa muut sen sijaan onnistuvat? Että nimenomaan he eivät kerta kaikkiaan hyväksy, että eri mieltä saisi olla, mutta muut kernaasti hyväksyvät?
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Miten tämä nyt sitten ilmenee, että nimenomaisesti punavihervasemmisto kollektiivisesti epäonnistuu asiassa, jossa muut sen sijaan onnistuvat? Että nimenomaan he eivät kerta kaikkiaan hyväksy, että eri mieltä saisi olla, mutta muut kernaasti hyväksyvät?
Enimmäkseen noin.
- Anonyymi
Persut onneksi hyväksyvät eriäviä mielipiteitä hyvin.
- Anonyymi
Nyt hyvän vitsin murjaisit. Leipovat turpaan jos kasvotusten sanoo eriävän mielipiteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt hyvän vitsin murjaisit. Leipovat turpaan jos kasvotusten sanoo eriävän mielipiteen.
Korjaus: vasaroivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus: vasaroivat
Eihän ne ollu persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ollu persuja.
No tuossa asiassa kyllä ollaan tarkkoina, samalla kun esim Marinista ollaan tekemässä kommunistia tai Andersonista anarkistia tms..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa asiassa kyllä ollaan tarkkoina, samalla kun esim Marinista ollaan tekemässä kommunistia tai Andersonista anarkistia tms..
Nykyään sosialismia pidetään liberalismi-kommunismi-kirjon välimuotona. Mistä sinä ole tietämään onko Marin kommunisti vai pelkästään pahimman luokan sosialisti.
- Anonyymi
Lisätään loukkaantujien listaan femakot.
- Anonyymi
Jos satut olemaan erimieltä jostain asiasta, sinua syytetään "vihapuheesta"...
- Anonyymi
Ei syytetä jos satut olemaan Vassari, Vihuri tai Demari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syytetä jos satut olemaan Vassari, Vihuri tai Demari.
Emme me ole eri mieltä vaan omaa mieltä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437