Fennia naytti tapansa.
Ei yllattanyt,ole mme kokeneet saman,Emme jaksaneet tapella luovutimme.mutta kyl firma vaihtui lennosta.
Niin kauan menee hyvin kun Ei tule vahinkoa,muistakaa se.
FENNIA Vakuutus
11
444
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi pohjalaismeininkiä hakea Fenniaa konkurssiin jo tuomittujen eläkkeiden maksamatta jättämisestä
- Anonyymi
Aivan uskomatonta Suomessa eläkkeet oli kiistattomasti tuomittu maksettavaksi ja ei maksettu silti??????
- Anonyymi
Samanlaisia kaikki muutkin. Toivottavasti tama tapa yleistyy.
- Anonyymi
Ei jesta sentään. Ihan välttämättä ehkä ei mutta kyllä tällåinen repii omaa mielialaa ilman minkäänlaista ääntä. Elämäö kohti mennään joka ikinen ihan ilman tilan tunnetta tuovia lasiseiniä
- Anonyymi
Tietääkö kukaan kuka tämä supersankari on? Tietäisi ottaa karvalakin pois päästä kun tulee vastaan. Olisi myös syytä nimittää vuosikymmenen kuurtanelaiseksi.
- Anonyymi
Okei nyt mäkyllä taidan istua ja juoda lasin vetyä
- Anonyymi
Hyvä kuortanelaismies kun taistelit Fenniaa vastaan!
Tässä juttu "supemiehestä". https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006557502.html
- Anonyymi
On kans huonoja kokemuksia ko. firmasta.
- Anonyymi
Minulla on vain hyviä kokemuksia Fenniasta.
- Anonyymi
Vakuutusyhtiöt korvaavat sen mitä vakuutussopimuksessa on sovittu.
Näin yksinkertaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592542- 71876
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25816
- 55813
- 64802
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703