Joskus siellä Muhoksella valitettavasti asuneena muistan, että siellä ainaki vielå 2000-luvun alussa asusti yx äijä joka tiesi kaikest kaiken ja sen kanssa ei voinu mistään asiasta keskustella kun se (äijä) heti nousii äyttömään paatokseen saarnaamaan miten ne asiat oikeasti ovat! Politiikkaakin se harrasti mutta ei se tajunut äijä, että siltä kaikenpuolinen uskottavuus meni jo silloin, kun sillä puolue vaihtui tuosta vaan ja taisi ukko poliittisten suhdanteiden mukaan junailla asiansa ja taisi siinä lähipiirinsäkin hyötyä jotain poliittisista tuuliviireilyistä! Vieläkö on Muhosta siunattu tällä kaikentietäjällä? Siunausta Muhokselle jos näin on!
vieläkö siellä se kaikkitietävä äijä asustaa?
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä isohkon veden tois'puolen menee koronan suhteen tosi heikosti mutta taitaa siellä Muhoksella mennä vielä muuten heikommin. Onko siellä jokin sisäveliverkosto tai jokin dinosaurusten velikerho joka hoitelee asiat ohi kunn(a/o)llisen päätöksenteon? Hirveästi pelottaa kaikki arvostelu mutta toisten syyksi laitetaan kaikki möhläykset. Kylällä tiedetään kaikki asiat.
Miten se Alakoulun happaneminenkin meni? Taisiko olla niin, että joku perusasia unhottui saneerauksessa? Miten se menikään? Kapi...... talismi........ eiku kapillaari-ilmiö.... kapillaarisulku? Väsyttääkö? Eikö saisi kysellä? Olkaa huoletta! Täältä isohkon veden takaa on jännä seurata kun Muhoksen meininki jatkuu vaan ja kukahan siellä siitä hyötyy? Eipä tuo muuten mutta eikö siellä demokratia toimi yhtään paremmin kuin täällä Trumplandiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579