Itsetyydytyksestä tositoimiin

Anonyymi

Olen reilu 50v. ukkomies, joskus nuorempana muutamia kokemuksia kaverin kanssa runkkaamisesta sekä poikuuden menetys 15vuotiaana erään kaverin peppuun. Elämä kuitenkin mennyt hyvinkin tiivisti naisten kanssa kunnes nyt vanhemmalla iällä olen useasti runkannut katselemalla gay filmejä ja haaveillut saavani imeä toisen miehen kullia ja saada kalua myös perseeseen. Olen nyt ollut iskurin kautta yhteydessä erääseen itseäni vanhempaan mieheen ja tarkoitukseni on mennä hänen luokseen käymään, ja mitä ilmeisimmin tapaaminen johtaa runkkaamiseen, suihinottoon ja yhdyntään. Onko muita kaltaisiani jotka ovat huomanneet kiinnostuksen samaan sukupuoleen näin yli 50 vuotiaana, ja jos niin miten olette toimineet ??

29

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on, kiinnostusta löytyy kovasti, mutta vielä en ole ryhtynyt tositoimiin. Jos kohdalle löytyis samanmoinen, olisin valmis kokeiluun.

      • Anonyymi

        Missäpäin olet? Itse olen uudeltamaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet? Itse olen uudeltamaalta

        Pirkanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaalta

        58ukm myös pirkanmaalta antaisi kyllä kullinsa kaverin käsittelyyn,ottaisit sitten suihin tai runkkaisit.Myös kovasti kiinnostaisi miltä tuntuisi olla pantavana jollekkin pienikulliselle joka saisi laskea lastin sisään.


    • Anonyymi

      Kyllä samoilla ajatuksilla olen myös liikkeellä on vaan vaikeeta löytää semmoinen luotettava ukkomies....

      • Anonyymi

        Missäpäin olet


    • Anonyymi

      Samansuuntaiset ajatukset, mutta olen harrastanut vain kimppaeunkkausta. Suihinotto ja yhdyntä menee jo liian pitkälle minulla.

      • Anonyymi

        Kimpparunkut kävis kyllä


    • Anonyymi

      Pohjois-Savossa ketään samanlaista miestä 50-vuotiaalle bimiehelle?

      • Anonyymi

        Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon

        Mielelläsi sinäkin runkkaisit mut eihän sulla dalidomillla kädet ylety.Etkä aitookaa saa kuka tollasesta rammasta välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon

        Vittu jos sulla on kavereita pyydä et opettaa kirjoittaa jotain muutakin ja vielä oikein.Ethän sä varmaan edes ymmärrä mitä sä kirjoitat.Äitis kusettaa sua täysillä.


    • Anonyymi

      Ei aloittajalla ole herännyt kiinnostus vanhempana, vaan hän on pitänyt sen piilossa koko ikänsä. Jos ensi kerta on 15 vuotiaana, niin se jo kertoo aika paljon.

    • Anonyymi

      tule luokseni olemme alasti runkataan otamme suuhoitoa molemmin puolin saat laskea lastin suuhuni odotan sinua kiimainen mies

    • etsin myös vanhempaa ukkomiestä, oon 48v btm.

      • Mielelläni olisin avuksi. 😃


    • Anonyymi

      Löytyykö pk-seudulta runkku tai vaikka imuttelu seuraa????

      • Anonyymi

        tänään haluisin korkata itseni


    • Anonyymi

      soita keskusktellaan olen kiinnostunut nuoleen kulliasi saat laskea lastin suuhuni nuolen terskasi viimeiseen tippaan soita 0443413783 olen luotettava mies vain meidän kesken

    • Anonyymi

      Aikas kiihottavaa onkin runkkailla yhdessä vaikka luonnossa,Itse en välitä vaikka olisi katselijoita kullit jäykkänä vieressä.Myös suuhun otto samalla on kivaa.Olisi tosi mukavaa saada suuhun jäykkää kalua ja toinen runkkaisi minua samaan aikaan

      • Anonyymi

        Sehän kävisi kyllä


    • Anonyymi

      Olen 57v ukkomies uudeltamaalta jo pitkän aikaa halunnut päästä kokeilemaan miesten välistä. Miten pitkälle mentäisiin riippuu ihan miten halut vie.

      • Anonyymi

        olen vanhempi mies riihimäeltä olisi kiva kokeilla mihin tämä johtaisikaan suutelen kaluasi mielelläni


      • Anonyymi

        Samoilla ajatuksilla liikkeellä ukm pks seudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla ajatuksilla liikkeellä ukm pks seudulta

        tule minulle kylään katsotaan mihin tämä johtaa nautitaan riihimäen mies odottaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla ajatuksilla liikkeellä ukm pks seudulta

        57v ukm täällä, ota yhteyttä ja jätä e mail osoite niin palatasn asiaan. Ole 100% terve ja luotettava, niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57v ukm täällä, ota yhteyttä ja jätä e mail osoite niin palatasn asiaan. Ole 100% terve ja luotettava, niin kuin sinäkin.

        jätän nmeroni0443413783 soita jos kiinnostaa vietämme ihanan tuokion ilman vaatteita odotan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe