Orpo, Häkkänen ja Lepomäki äänestivät sananvapautta vastaan.
Fiksuja Kokoomuksessa on esim. Vestman ja Rydman. Nuo ensin mainitut pilaavat koko puolueen. Lepomäellekin homot olivat tärkeämmät Kaatuneiden muistopäivänä.
En enää äänestä Kokoomusta ennen kuin nuo vasemmistolaiset ovat poistuneet puolueesta.
Olen pettynyt Kokoomukseen
10
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmasosa kokoomuksen kansanedustajista oli poissa Mäenpää-äänestyksestä – lopputulos ei olisi muuttunut?
- Anonyymi
Ei olisikaan mutta kyse olikin siitä että Petturi Orpo, Häkkänen ja Lepomäki äänestivät syytteen nostamisen puolesta.
- Anonyymi
Rydman edustaa kokoomuksen äärioikeistoa, toivottavasti potkaistaan persuihin.
- Anonyymi
Persut ovat pettyneet kaikiin muihin paitsi Hakkaraiseen ja.Huhtasaareen. Molemmat ovat yhtä tyhmiä aina vaan.
- Anonyymi
Hallituspuolue vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson seisoo vakaasti intersektionaalisen tasa-arvo-ohjelman takana keskellä koronakriisiäkin.
- Anonyymi
Persujen kannattajakunta koostuu vanhoista kommareista, juopoista ja helluntailaisista.
- Anonyymi
Mistäköhän mahtaa koostua Vasemmistoliiton ja Vihreiden kannattajakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäköhän mahtaa koostua Vasemmistoliiton ja Vihreiden kannattajakunta?
Ja suurin osa kokoomuslaisista koostuu kommareista ja vihreistä. Kolmannes ei vain ilkeä sitä näyttää ja olivat sopivasti poissa.
Kokoomus häpäisi itsensä ja aatteensa! Enemmistö paikallaolleista kannatti ajatuspoliisin esitystä. Osa lusmusi pakoon kun olisi pitänyt näyttää väriä.
- Anonyymi
Poissaolevat eivät uskaltaneet äänestää omantuntonsa mukaan, siksi keksivät tekosyyn poissaololleen. Näin ne poliitikot kiertävät totuutta, jos vähänkin siihen on mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762