Miten se on?
Mua korpeaa murhaajat.
Mutta murhaajakin...Voi päästä hää-aterialle. Ilman kysymysmerkkiä, mutta saanko elää ikuisuuden niin että saan valita itse ystäväni Uudessa Maassa?
Commandohauis
Voiko Harold Jarrell pelastua?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jos katuvat ja saavat anteeksiannon Jeesukselta. Remu Aaltonen on väleissä Late Jahssonin kanssa vaikka murhasi Remun velipuolen. Myös aborttien tekijät saavat anteeksi katuessaan. Salopuu
- Anonyymi
No, me kaikki emme ole remuja.
"Jos sinä et puolusta itseäsi, kuka sinua puolustaa?" (Juutal. sananlasku.)
Jos joku lyö sinua poskellesi, lyö häntä takaisin, hänen molemmille poskilleen.
- Anonyymi
Luulisi, että Taivaassa saa valita ystävänsä. Olisi aika kurjaa olla pakotettuna epämiellyttävien ihmisten seuraan, vaikka kuinka olisivat saaneet Itse Jumalalta syntinsä anteeksi.
Joku ihminen, joka on vahingoittanut sinua syvästi... Ollaanko pakotettuja teeskentelmään hellantelttuja? Esim. juurikin rikosuhreilla täytyy olla oikeutensa saada olla nk. toisella puolen Taivasta, kuin vahingoittajansa. Muutoin se olisi vahingoniloisen pahan voitto. Se ei olisi Taivas.
Itse olen jo ennakolta, rukouksessa, kertonut Jumalalle, keitä ihmisiä en muutamaan sataan / tuhanteen vuoteen halua tavata, vaikka joku heistä esim. rämpyttelisi rumpuja itse enkelikuorossa. Olen pyytänyt, jos mahd., rauhallista kolkkaa, jossain Taivaan Kalliovuorilla, yhdessä vain minä ja eläimeni. Siellä toivun haavoistani, jotka elämä viilteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944