Ei täällä saa keskustella muusta kuin säästä.
Palstan moderointi mennyt mahdottomaksi ?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on kuumaa. Olen nyt niin ruskettunut, että olen kuin n...
- Anonyymi
"L’Oreal ei käytä jatkossa ihon sävyä tasoittavissa tuotteissaan sanoja white (valkoinen) ja whitening (vaalentava)."
Hah hah kuolen nauruun.
Tähän on tultu, kuka hullu tätä hulluutta oikein johtaa.
Kiäh kiäh entä hiusvärit saako mummo harmaita enää peittää :D :D :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"L’Oreal ei käytä jatkossa ihon sävyä tasoittavissa tuotteissaan sanoja white (valkoinen) ja whitening (vaalentava)."
Hah hah kuolen nauruun.
Kiäh kiäh entä hiusvärit saako mummo harmaita enää peittää :D :D :DPitää käyttää pinkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah kuolen nauruun.
Kiäh kiäh entä hiusvärit saako mummo harmaita enää peittää :D :D :DMieluimmin valehtelevat tuotteen vaikutuksista. Oikeusjuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah kuolen nauruun.
Kiäh kiäh entä hiusvärit saako mummo harmaita enää peittää :D :D :DJuu mä tos pistinki jo L’Orealille tosta palautetta et asiakassuhteemme on päättyny ikuisiksi ajoiksi! :/
- Anonyymi
Toivotaan että koko blm johtaa kolmanteen maailmansotaan. Minä etunenässä muutaman miljardin muun ohella vaihdetaan hiippakuntaa. Menee siinä sivussa ainakin vihervasurit👍
- Anonyymi
Kukkia & mehiläiset puuttuu
- Anonyymi
Kyllä pitäisi asiat ajaa taas nollapisteeseen eli helvetillinen sota jonka jälkeen olisi vain yksi mielipide. Tämä suvakkiuden ja neitiyden maailma tekee hulluksi.
- Anonyymi
EI!
- Anonyymi
Kas, kun en tuollaista keskustelun rajausta olekaan havainnut!
- Anonyymi
Uudistukset kiristävät tunnelmaa, maltti on valttia.
- Anonyymi
Aletaan trollata kuten suvakkimode itse, savustetaan suvakit pois palstalta tai lopetetaan koko palsta.
- Anonyymi
Lopetus lienee helppoa. Et vaan avaa näitä kansia.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset haaskatko aikaa tällä palstalla, se yksi palstan persuista kellon ympäri sontaa kirjoitteleva hullu ja suvakkisensuuri ovat pilanneet palstan. Älkää avatko sen linkkejä, antaa sen vastailla itselleen.
- Anonyymi
Mitä sää nyt
- Anonyymi
Ja säästäkin VAIN sillon, jos taivaanranta ei o punanen! :/
- Anonyymi
Persiistä koko uudistus mahdonta seurata keskusteluja, kun jutut pomppii pitkin palstaa minne sattuu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770