Mopollä pörrääjät

Anonyymi

Luulin että Kontiolahdella olisi fiksumpaa porukkaa mutta eipä olekkaan.

Tiedättekö te nuorten vanhemmat missä teidän kultamussukat viettävät iltaisin aikaansa?

Minä tiedän että muutama ainakin pörrää mopollaan keskustan alueella yötä myöten ja häiritsee asukkaita.

8

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinhuoltaja äitien mussukoita. Ei mitään kuria eikä tapojen opetusta. Mopo ostettu penskalle että pysyy kotoa poissa ja äiskä saa "harrastaa" rauhassa ja tehdä lisää moporakkareita, jokaisen eri äijän kanssa...

      • Anonyymi

        Tai yksinhuoltaja isät jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan. Tuumivat vain että "pojat" ovat poikia.

        Ja voihan olla että miehet ovat näissä mainitsemissasi tapauksissa niin luusereita etteivät ota vastuuta jälkeläisistään.
        Siittämässä kyllä ollaan mutta missä sitten ollaan kun lapsi tarvitsisi isää.
        Lisää lapsia siittämässä varmaan.

        Kyllä lasten kasvatus on molempien vanhempien vastuulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai yksinhuoltaja isät jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan. Tuumivat vain että "pojat" ovat poikia.

        Ja voihan olla että miehet ovat näissä mainitsemissasi tapauksissa niin luusereita etteivät ota vastuuta jälkeläisistään.
        Siittämässä kyllä ollaan mutta missä sitten ollaan kun lapsi tarvitsisi isää.
        Lisää lapsia siittämässä varmaan.

        Kyllä lasten kasvatus on molempien vanhempien vastuulla!

        Ratakisko pystyyn tielle niin loppuu pärinät😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratakisko pystyyn tielle niin loppuu pärinät😛

        Ja joudu itse vankilaan ruumiinvamman tai kuoleman tuottamuksesta. :(
        Kyllä se on vanhempien/kasvattajien tehtävä kasvattaa mopoilijoita tai mopo pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joudu itse vankilaan ruumiinvamman tai kuoleman tuottamuksesta. :(
        Kyllä se on vanhempien/kasvattajien tehtävä kasvattaa mopoilijoita tai mopo pois.

        Nykyvanhemmista kun ei tahdo olla edes omien sukkiensa etsijäksi...


    • nää mopoilla ympäristöä terrorisoivat ovat just samoja jokka vanhempina eivät välitä mistään liikennesäännöistä ja aiheuttavat viattomille ihmisille vammoja ja kuolemia.

      Olenkin ihmetellyt, miksi poliisi ja yleensä yhteiskunta ei välitä paskaakaan tällaisista terroristeista, jokka ovat vaaraksi kaikille tolkun ihmisille.

      Miksi tällaista yleensä suvaitaan. Vaikea ymmärtää.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa! Tulevaisuuden liikenneturvallisuutta pitäisi alkaa luoda ajoissa tarttumalla jo mopokollien toilailuihin, muuten he jatkavat samaa perseilyään päästyään auton rattiin.
        Miksi poliisi ei tajua näin yksinkertaista asiaa, vaikka hyvin tietää että n. 70% tiekäytössä olevista mopoista on viritettyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa! Tulevaisuuden liikenneturvallisuutta pitäisi alkaa luoda ajoissa tarttumalla jo mopokollien toilailuihin, muuten he jatkavat samaa perseilyään päästyään auton rattiin.
        Miksi poliisi ei tajua näin yksinkertaista asiaa, vaikka hyvin tietää että n. 70% tiekäytössä olevista mopoista on viritettyjä?

        Minua ei mopoilijat varsinaisesti haittaa.Enempi haittaa on isoista autoista jotka ajavat runsasta ylinopeutta.Niitä ei töyssytkään hiljennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe