Teboil huoltoasema suljetaan 30.6.20, paikalle etsitään uutta yrittäjää, toivottavasti löytyy nopeasti. Kyllähän tämä nykyinen, nyt lopettava aseman pitäjä oli aivan pohjanoteeraus, huono palvelu, pesu jatkuvasti rikki, renkaiden ilmatäyttö jatkuvasti rikki, yms. Onnea uudelle yrittäjälle.
TEBOIL KIRKKONUMMELLA
22
3808
Vastaukset
Ehkäpä huoltamotoiminta ei vain ole kirkkonummella kannattavaa. Siksi edellämainitut asiat olivat rikki koko ajan.
- Anonyymi
Miksi pitää huoltoasemaa, jos laitteet ovat rikki? Vaikea kilpailla ja olla kannattava.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää huoltoasemaa, jos laitteet ovat rikki? Vaikea kilpailla ja olla kannattava.
Sitähän minä juuri sanoin,
- Anonyymi
Millään muulla asemalla en ole onnistunut tankkaamaan autoon 14 litraa enemmän kun tankkiin mahtuu. Ja toisen kerran 9 litraa. Tämä tästa automaattimittarista.
Tästä kun valitti niin sanottiin vaan että kyllä vakaaja voidaan tilata paikalle jos minä maksan.
En ole käynyt monen monen vuoteen tankkaamassa. - Anonyymi
Siinäpä yritteliäille uussuomalaisille hyvä paikka yrittämiseen. Asiakaskunta on valmiina.
- Anonyymi
Ennen oli Unska ja Tolsan Esso, kaikki muuttuu.
- Anonyymi
Niin noihan oli ihan helmiä mutta ne oli aikaa ennen Kirkkonummen savolaistamista. Nykyään täällä saa etsiä tikulla ihmistä joka olisi syntynyt Kirkkonummella. Minä olen 1966 Abras, onko muita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noihan oli ihan helmiä mutta ne oli aikaa ennen Kirkkonummen savolaistamista. Nykyään täällä saa etsiä tikulla ihmistä joka olisi syntynyt Kirkkonummella. Minä olen 1966 Abras, onko muita ?
Olisi Kirkkonummi aika näivettynyt paikka ilman " savolaisia ".
Jos siellä asuisi vain k-numella syntyneet, vuodesta 1966-2022, ilman savolaisia, riittäisi Abras alueena asukkaille.
Itse asuin 1970-1983, jonkin aikaa 1985- 86. Gesterbyssä ja Finnsbakassa.
Terveisin savossa syntynyt.
Nykyinen espoolainen, entinen helsinkiläinen, 30 vuotta Helsingissä. - Anonyymi
Esso lähti vuosia vuosia sitten.
- Anonyymi
Kuka muistaa Jorvaksen Shelliä? Ja Pikkalan Esso, siis Essona ja aikanaan jopa kellon ympäri auki. Kirkkonummen Teboil myös joskus kykeni pitämään kellon ympäri auki, mikä oli luksusta. Helsingin keskustasta viihteellä viimeisellä junalla Teboilin kautta kämpille. Selvin päin ollessa meillä oli kööri autoharrastajia, aina päivysti joku tuttu kahvilla. Jos joku muistaa sitä rokkari-, parta- ja cowboy-hattuporukkaa. Noina vuosina Teboil kävi läpi monenlaista versiota ja esitystä. Todella, kaikki muuttuu.
- Anonyymi
Muistan hyvin, olin itse töissä 1970-72 Teboililla Kirkkonummella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan hyvin, olin itse töissä 1970-72 Teboililla Kirkkonummella.
Kävin paskalla tepoililla tammikuussa 1971 ja vessaan unohtui ulsteri. Muistuuko löytyikö sellaista keltaista miesten ulsteria vessasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin paskalla tepoililla tammikuussa 1971 ja vessaan unohtui ulsteri. Muistuuko löytyikö sellaista keltaista miesten ulsteria vessasta?
Ulsteriko se olikin ?
Luulimme koiran raadoksi, ja se poltettiin Bron metsässä.
- Anonyymi
Taas näyttää olevan hiljaista, ehkä lopettaa. Tankkasin pari päivää sitten automaatista, kassaan maksettavissa teipit ympärillä ja sisällä valotonta keskellä päivää.
Joku kertoi kun ilmauslaite on usein rikki. Satutteko tietämään mistä johtuu. Ihmiset venyttävät laitetta, kun eivät viitsi ajaa autoa sopivasti eikä ylety. Värkkiä paiskotaan sinne tänne. Aivan holtitonta käytöstä toisilta. Näin selitti minulle kerran myyjä. Laite on korjattavana tai uusittavana tämän tästä.- Anonyymi
Pitäisikö sitten vaihtaa riittävän pitkä letku siihen "ilmauslaitteeseen"?
- Anonyymi
se teboilin pitäjä oli jotenki ärsyttävä äijä. outo
- Anonyymi
Tolsan esso ei ole yhtään kuvaa täällä sen omisti
R .Sneits kunnes hän kuoli poika jatkoi - Anonyymi
Eipä tuota Lukoilin mönjää tänne enää myytäväksi kaivatakaan.
- Anonyymi
Asuin siinä porkkalan tien alussa kaikki vkl hengailtiin Essolla olen syntynyt.1960
Sneits omisti olikohan Kimmo poika joka jatkoi kun isä kuoli.
Onko täällä ketää joka siellä hengästyy 1976->- Anonyymi
Siis ,olet syntynyt siellä Essolla ?
Eikös Kimmokin ole jo kuollut, aikoja sitten ?
Kyselee ex-gestisläinen, gansterby.
- Anonyymi
Teb oil pitäs kyl gortsaa kokonaa dösee.
Tilalle joku Ukrainalainen oil firma. - Anonyymi
Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.
Tätä ei Kirkkonummella tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177