Että mulla on kauhea ikävä.. jotenkin huomaan aina vertaavani ajottain kaikkia miehiä häneen mielessäni..
Halusin vaan kertoa
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä naista kohtaan... aion ottaa häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Ottaisit..mies minuun yhteyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit..mies minuun yhteyttä!
Jos olet Kaisa niin tulen vielä ottamaan yhteyttä.
T
- Anonyymi
Tottakai sitä haluaa tietää toisesta kaiken mahdollisen, kun ihastuu. Ajatukset pyörivät vain hänessä. Ne omat puutteet on lisäksi siellä taustalla kummittelemassa.
- Anonyymi
Tuo oli jo aika väsähtänyt kommentti, piristäisikö pirtelö?
- Anonyymi
Haluaisitko kertoa tästä miehestä vähän tuntomerkkejä tai jotain? Tämä ei auta mitään tämä. Me ei tiedetä minkä näköinen se sinun unelmiesi prinssi on.
- Anonyymi
Ikävähän tässä on mullakin. Muistissa olevien mielikuvien kanssa tässä vielä eletään. Muistikuvat alkaa haalistua...Pitäis saada päivitys häneen naiseen ja pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671