Eläinpuisto

No tuli käytyä ja on kyllä hintalappu löydetty tälle paikalle. Siis ei ihme ettei vieraita pahemmin ole ja ne paskaiset pandat oli kunnon pohjat.

16

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä missään ole käynyt.

    • Anonyymi

      Lasten vesiliukumäki kiinni.
      Kaikki caravaan perheet ihmetteli vesiliukumäki kiinni ja näin olis ollut lapsilla kivaa laskea.
      Eikä ne Savolan asiapaperit vois pitää edes liukumäkeä auki.

      • Anonyymi

        Kaikkiko karavaani perheet ihmettelivät? Ja sinulle tulivat ihmetystään ilmaisemaan. Kyllä minä ihmettelen


    • Anonyymi

      Niin ne Savolan aliupseerit...vesiliukumäkeä valvomaan

      • Anonyymi

        Soitto TUKES VALVOO...
        onko edes pätevyyttä vaadittu. Ilmapalloilla pitää olla pelastajan testi ja koulutus.
        Eipä niillä nuorilla ainoalla yllä fyysinen osaaminen tehtävää uimahallissa


    • Anonyymi

      Joka paikasta huomaa amatöörien näpertelyä koko touhu puhutaan olevan suomen suurimpia matkailu kohteita mielestäni surkeimpia missä olen käynyt.

      • Suomen paskin se on. Laittakaapa ne kinkki pandat pois. Voisi olla helpompaa sen jälkeen laskea lippujen hintoja, kun ei tarvi kiinalaasille antaa rallua


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Suomen paskin se on. Laittakaapa ne kinkki pandat pois. Voisi olla helpompaa sen jälkeen laskea lippujen hintoja, kun ei tarvi kiinalaasille antaa rallua

        Vaihtaisivat elinvoimaiset lajit uhanalaisiksi jotka tarvitsevat suojelua ja tarhapaikkoja niin mielenkiinto kasvaisi eläinpuistoa kohtaan. Kuudes sukupuuttoaalto on karua totuutta ja se on ihan hyvä idea jos tarhat auttavat näitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaisivat elinvoimaiset lajit uhanalaisiksi jotka tarvitsevat suojelua ja tarhapaikkoja niin mielenkiinto kasvaisi eläinpuistoa kohtaan. Kuudes sukupuuttoaalto on karua totuutta ja se on ihan hyvä idea jos tarhat auttavat näitä!

        Laitetaan riippu tissi häkkiin ja näytille. Joku voi maksaa euron, kun näkee Euroopan rumimman miehen.


      • Anonyymi

        No jos olet käynyt ilmaisessa tivolissa ja luokka retkellä 80 luvulla Särkänniemessä. Eläinpuistosra ei löydy possujunaa ja joutuu omista rahoistaan pulittamaan sisäänpääsy maksun, niin onhan se surkein


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos olet käynyt ilmaisessa tivolissa ja luokka retkellä 80 luvulla Särkänniemessä. Eläinpuistosra ei löydy possujunaa ja joutuu omista rahoistaan pulittamaan sisäänpääsy maksun, niin onhan se surkein

        Kerätkää yhteen aitaukseen paikallisia juoppoja ja antakaa porukan seurata niiden touhuja. Varmasti mielenkiintoisempaa ku siilet ja talitintit. Kaupunki hah kylä teillä o


    • Anonyymi

      Miksi itse pandatalosta ei tehty nähdävyyttä. Kiinalaismallinen katto, lisäksi vähän koristeveistelyä. Kiinassa teetetty tietenkin. Se houkuttelisi enemmän kuin muutama uusi elukka. Tehtiin tuollainen hirveä parakki, jota ei kestä katsoa.

      Olisi kannattanut käydä katsomassa vaikka kyläkaupasta mallia, on on taidettu kaydä vain Tuurinportissa.

    • Ja samalla voitaisiin järjestää koiran syönti kinkerit samalla tavalla kuin korona virus Kiinassa

    • Anonyymi

      Niin O

    • Anonyymi

      Pandat takaisin Kiinaan. Asap. Pieni protesti Kiinan öykkäröinnille.

    • Anonyymi

      Ei vähempää vois kiinnostaa vanhojen ukkojen höpinät

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe