No tuli käytyä ja on kyllä hintalappu löydetty tälle paikalle. Siis ei ihme ettei vieraita pahemmin ole ja ne paskaiset pandat oli kunnon pohjat.
Eläinpuisto
16
764
Vastaukset
Et sinä missään ole käynyt.
- Anonyymi
Lasten vesiliukumäki kiinni.
Kaikki caravaan perheet ihmetteli vesiliukumäki kiinni ja näin olis ollut lapsilla kivaa laskea.
Eikä ne Savolan asiapaperit vois pitää edes liukumäkeä auki.- Anonyymi
Kaikkiko karavaani perheet ihmettelivät? Ja sinulle tulivat ihmetystään ilmaisemaan. Kyllä minä ihmettelen
- Anonyymi
Niin ne Savolan aliupseerit...vesiliukumäkeä valvomaan
- Anonyymi
Soitto TUKES VALVOO...
onko edes pätevyyttä vaadittu. Ilmapalloilla pitää olla pelastajan testi ja koulutus.
Eipä niillä nuorilla ainoalla yllä fyysinen osaaminen tehtävää uimahallissa
- Anonyymi
Joka paikasta huomaa amatöörien näpertelyä koko touhu puhutaan olevan suomen suurimpia matkailu kohteita mielestäni surkeimpia missä olen käynyt.
Suomen paskin se on. Laittakaapa ne kinkki pandat pois. Voisi olla helpompaa sen jälkeen laskea lippujen hintoja, kun ei tarvi kiinalaasille antaa rallua
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Suomen paskin se on. Laittakaapa ne kinkki pandat pois. Voisi olla helpompaa sen jälkeen laskea lippujen hintoja, kun ei tarvi kiinalaasille antaa rallua
Vaihtaisivat elinvoimaiset lajit uhanalaisiksi jotka tarvitsevat suojelua ja tarhapaikkoja niin mielenkiinto kasvaisi eläinpuistoa kohtaan. Kuudes sukupuuttoaalto on karua totuutta ja se on ihan hyvä idea jos tarhat auttavat näitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisivat elinvoimaiset lajit uhanalaisiksi jotka tarvitsevat suojelua ja tarhapaikkoja niin mielenkiinto kasvaisi eläinpuistoa kohtaan. Kuudes sukupuuttoaalto on karua totuutta ja se on ihan hyvä idea jos tarhat auttavat näitä!
Laitetaan riippu tissi häkkiin ja näytille. Joku voi maksaa euron, kun näkee Euroopan rumimman miehen.
- Anonyymi
No jos olet käynyt ilmaisessa tivolissa ja luokka retkellä 80 luvulla Särkänniemessä. Eläinpuistosra ei löydy possujunaa ja joutuu omista rahoistaan pulittamaan sisäänpääsy maksun, niin onhan se surkein
Anonyymi kirjoitti:
No jos olet käynyt ilmaisessa tivolissa ja luokka retkellä 80 luvulla Särkänniemessä. Eläinpuistosra ei löydy possujunaa ja joutuu omista rahoistaan pulittamaan sisäänpääsy maksun, niin onhan se surkein
Kerätkää yhteen aitaukseen paikallisia juoppoja ja antakaa porukan seurata niiden touhuja. Varmasti mielenkiintoisempaa ku siilet ja talitintit. Kaupunki hah kylä teillä o
- Anonyymi
Miksi itse pandatalosta ei tehty nähdävyyttä. Kiinalaismallinen katto, lisäksi vähän koristeveistelyä. Kiinassa teetetty tietenkin. Se houkuttelisi enemmän kuin muutama uusi elukka. Tehtiin tuollainen hirveä parakki, jota ei kestä katsoa.
Olisi kannattanut käydä katsomassa vaikka kyläkaupasta mallia, on on taidettu kaydä vain Tuurinportissa. Ja samalla voitaisiin järjestää koiran syönti kinkerit samalla tavalla kuin korona virus Kiinassa
- Anonyymi
Niin O
- Anonyymi
Pandat takaisin Kiinaan. Asap. Pieni protesti Kiinan öykkäröinnille.
- Anonyymi
Ei vähempää vois kiinnostaa vanhojen ukkojen höpinät
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
