Aamupalaaa

Anonyymi

Jahas mitäs syöt aamupalaksi itsellä kaurapuuroa pensasmustikoita ja sitten kahvia.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä syön kaurapuuroa,puolikkaan banaania viipaloituna,sokeritonta valion soppaa,desi raejuustoa..

• Anonyymi

Voi luoja mikä ruokavalioita esitetään.

Pensasmustikat tietenkin ihan ok, melkein pelkkää sokeria, mutta myös vitamiineja ja hivenaineita. Puurossa nyt saattaa olla hieman kuituja, muuten se on puhdasta hiilihydraattia, eli sokeria. Banaani on esimerkiksi diabeetikolle huono vaihtoehto, pelkkää sokeria käytännössä, raejuustossa ei ole energiaa, joten se on hyödytön.

Ihminen tarvitsee sokerin (=hiilareiden) lisäksi proteiinia, sitä saadaan eläinperäisistä tuotteista, kuten kokolihasta, kalasta, laadukkaista leikkeleistä, oikeista juustoista yms.

Voihan sen puuron vetää aamulla, rinnalle muutama "kunnon voikkari" sopivan rasvaisesella juustolla/kunnon makkaralla päällystettynä ja vähän tomaattia tai kurkkua sen lisäksi, pari omien mieltymysten mukaisesti keitettyä kananmunaa siihen oheen, pari lasia sinistä/punaista maitoa kyytipoikana ja tämän päälle iso kuppi kahvia 😊

• Anonyymi

Kukin tavallaan!Minua oksetti ajatuskin vetää muutama voikkari puuron lisäksi,hyvä kun sen puuron saan alas!Maitoa en juo ollenkaan...Minäkin tykkäsisin pensasmustikoista,mutta ovat niin hintavia,etten raski ostaa.Kohta saa itse poimien mustikoita,niitä sitten nautin,ja teen smoothieta.Kaurapuuro on ihan parasta aamuruokaa,suoli saa kuitua,ja on halpaa,ja helppo tehdä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin tavallaan!Minua oksetti ajatuskin vetää muutama voikkari puuron lisäksi,hyvä kun sen puuron saan alas!Maitoa en juo ollenkaan...Minäkin tykkäsisin pensasmustikoista,mutta ovat niin hintavia,etten raski ostaa.Kohta saa itse poimien mustikoita,niitä sitten nautin,ja teen smoothieta.Kaurapuuro on ihan parasta aamuruokaa,suoli saa kuitua,ja on halpaa,ja helppo tehdä!

Ihan sama juttu mullakin että saa syötyä sen kaurapuuron edes.

• Anonyymi

Oh hoh mikä asiantuntija aamupalasta kun kyse oli siitä mitä syö eikä mikään terveyssuositus.

• Anonyymi

En ole mitään tänään syönyt ei ole ruokaa.

• Anonyymi

Noinkin voi käydä mutta kaurahiutaleet ei paljon maksa. Monellakin aamupala voi olla kahvia ja sätkää.

• Anonyymi

Brittien mielestä ihmisten elimistön ja terveyden salaisuus oli seuraavanlainen:
      "Syö aamulla kuin kuningas, päivällä ihan tavallisesti ja illalla kuin kerjäläinen."
      Työpäivän energian saa kun vetelee leipää, karjalan piirakkaa ja siihen vaikka tomaattia tai avomaan kurkkua ja juustoa banaanin ja reilusti sumppia.
      PÄivällä voi syödä sen lämpimän ruuan ja sitten illalla kepeästi vaikka vesimeloonia tai kirsikoita tai rypäleitä tai jopa mansikoita. Jää mukavan kepeä olo nukkua.

• Anonyymi

Joskus aamusta haen lähikaupan paistopisteestä 4 karjalanpiirakkaa ni kyllä maistuu aamusta kahvin kanssa.

• Anonyymi

Kyllä niin aamusta olis hyvä syödä reilusti saa elimistön käyntiin. Jos aamulla ei syö mitään ja päivällä vähän niin helposti ehtoo meneekin sitten syöpötellessä-alkaa maha kasvaan.

• Anonyymi

Monen köyhän aamupala on ranskaleipää ja reilusti voita lauantaimakkaraa taikka grillimakkara ja paljon kahvia jep jep eikä mikään huvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe