Zoon hinnat

Anonyymi

2 vanhempaa ja 3 lasta 136€! Jo on hinnat. Taidetaan suunnata Särkänniemeen.

40

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene keskiselle. Siellä persaukiset pääsee possujunaan ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Tuurissa on miljoonativoli tänä kesänä kaikkien laitteiden osalta kaikille ilmainen. Ainakin oma perheeni aikoo suunnata Tampereelta Särkänniemen sijaan Tuuriin huvipuistoon.


    • Anonyymi

      Älkää menkö Ähtärin eläinpuistoon. Näette enemmän halvemmalla esimerkikiksi Korkeasaaressa.

      • Anonyymi

        Netistä näkee ilmaiseksi eläinten kuvia. Niitä voipi katsella jos ei ole rahaa.


      • Anonyymi

        Korkeasaaressa liput on halpoja, mutta pysäköinti Helsingissä on kovin kallista. Lisäksi matka sinne on turhan pitkä.


    • Menkää Berliinin eläintarhaan. Samat liput sinne maksavat vain 56€ ja 61€ lisää niin saatte käydä vuoden vaikka joka päivä.

      Kun korona hellittää, niin pääsette sinne Helsingistä halvemmalla kuin Ähtäriin ja jos ette tiedä, niin Berliinissä on vähän muutakin nähtävää kuin vain Zoo.

      • Anonyymi

        Mutta jos sitä rahaa ei ole niin Keskisen possujuna on paras vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos sitä rahaa ei ole niin Keskisen possujuna on paras vaihtoehto.

        Maksaahan sinnekin meno.meni sitten kävellen,potkukelkalla tai pyörällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaahan sinnekin meno.meni sitten kävellen,potkukelkalla tai pyörällä.

        Ilmainen tivoli ja rahat Keskisen kyläkauppaan...
        On ostettavaa...touhutonnilla elektroniikkaa...


      • Anonyymi

        Muta, kun helsinkiinkin pitää mennä ja se maksaa


    • Anonyymi

      Voi menkää.Ja jos vaikka fillaroitte niin ei mee matkakulujakaan.

      • Anonyymi

        En kyllä maksa 136 euroa siitä, että tuen eettisesti toimintaa, jossa luontoon kuuluvat eläimet on vangittuina!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä maksa 136 euroa siitä, että tuen eettisesti toimintaa, jossa luontoon kuuluvat eläimet on vangittuina!!!

        Ähtärissä suojeluohjelman kohteena on metsäpeurat ja vesikot sekä lumileopardit, joilla kaikilla luonnossa elinympäristö on vaarantunut, ja joiden säilymistä koitetaan edistää eläintarhojen avulla. Pandat ovat myös jonkinlaisen suojeluohjelman kohteita. Muut eläimet ovat sellaisia, joita ihmiset eivät tuhoa tällä hetkellä luonnosta sellaista tahtia, että niiden säilyminen olisi vaarassa ilman suojelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ähtärissä suojeluohjelman kohteena on metsäpeurat ja vesikot sekä lumileopardit, joilla kaikilla luonnossa elinympäristö on vaarantunut, ja joiden säilymistä koitetaan edistää eläintarhojen avulla. Pandat ovat myös jonkinlaisen suojeluohjelman kohteita. Muut eläimet ovat sellaisia, joita ihmiset eivät tuhoa tällä hetkellä luonnosta sellaista tahtia, että niiden säilyminen olisi vaarassa ilman suojelua.

        Kuinka paljon Ähtärin kaupungin pitää panostaa eläintensuojeluun. Onko miljoona vuodessa sopiva summa vai pitäisikö laittaa enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ähtärissä suojeluohjelman kohteena on metsäpeurat ja vesikot sekä lumileopardit, joilla kaikilla luonnossa elinympäristö on vaarantunut, ja joiden säilymistä koitetaan edistää eläintarhojen avulla. Pandat ovat myös jonkinlaisen suojeluohjelman kohteita. Muut eläimet ovat sellaisia, joita ihmiset eivät tuhoa tällä hetkellä luonnosta sellaista tahtia, että niiden säilyminen olisi vaarassa ilman suojelua.

        Hyvin sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon Ähtärin kaupungin pitää panostaa eläintensuojeluun. Onko miljoona vuodessa sopiva summa vai pitäisikö laittaa enemmän?

        Mistä kaupunki saa rahaa? Tietysti verotuloina kansalaisilta, eli sinulta.


    • Anonyymi

      N. 27 e henkilöltä. Onko kallista, ei

      • Anonyymi

        Tuostakin 27€ rahasta Ähtäri lähettää lähemmä 10€ Kiinaan.
        Onko järkeä? No ei !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuostakin 27€ rahasta Ähtäri lähettää lähemmä 10€ Kiinaan.
        Onko järkeä? No ei !!

        Berliinissä aikuisten lippu on 16€ ja lastenlippu 8€. Siinä on jo järkeä. Ähtäri saa pitää tunkkinsa!


      • Anonyymi

        Halpaa kuin saippua. Kannatan!!!


    • Anonyymi

      On kallista, on. Pandat takaisin Kiinaan!

    • Anonyymi

      Me kans ajateltiin käydä, mutta ei pandalassa. Kuitenkin jos ostetaan kyseiset liput, meidät pakotetaan käymään siellä, vaikka ei käytäisikkään.
      Aikamoista tekohengitystä.

      • Anonyymi

        Ensin valitettiin kun pandalippu piti ostaa erikseen eikä se sisältynyt puistokierrokseen. Nyt valitetaan kun sisältyy. Vain Ähtärissä.


      • Anonyymi

        Voi että, selviätköhän koskaan pandataloon pakotuksesta? Silmät kiinni ja hengittämättä juokset läpi. Kyllä se siitä


    • Anonyymi

      Ähtärin päättäjät sitoutuneet pandojen suojeluun viideksitoista vuodeksi miljoona vuodessa vaikka pandat kuolisivat tai palautettaisiin maksut eivät lopu ovat olleet joko raakasti kännis tai yksinkertaisesti vaan niin tyhmiä.

    • Anonyymi

      Vähän eri asia. Toinen huvipuisto ja toinen eläinpuisto. Kaksi täysin erilaista kohdetta. Ei voi verrata

    • Anonyymi

      Ja jos rahat noin loppu. Menkää köyhät Keskisen tivolin. Saa vahingot pyöriä ihan ilmaiseksi

      • Anonyymi

        Kukaan ei niistä Ahterin kakkatykkien katsomisesta maksa 136 euroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei niistä Ahterin kakkatykkien katsomisesta maksa 136 euroa!

        Luoja luo koko ajan uutta sitä vauhtia, että kaikki lajit eivät millään voi säilyä. Heikot sortuu elon tiellä, mutta Ähtärin on ottanut tehtäväkseen suojella yhtä surkeimmista lajeista. Miettikääpäs sitä.


      • Anonyymi

        Kyse on periaatteesta. En periaatteessa maksa ryöstöhintoja, enkä hyväksy eläinten vangitsemista häkkiin.

        En usko ettei Kiinan ulkopuolelta löytyisi paikkaa missä pandat voisivat elää vapaana. Kommunistinen Kiina tekee väärin omiessaan pandat vain itselleen, jos se oikeasti haluaa lajin säilyvän.
        Jossain on varmasti parimpikin paikka niiden elää vapaana kuin Kiinassa.

        Pandan näkeminen häkissä ylen tylsistyneenä järsimässä bambua tekee suorastaan yhtä pahaa kuin maalaiskissan taluttaminen narussa.
        Kumpikin olisi varmasti valmis tekemään itsemurhan, jos ne ymmärtäisivät pääsevänsä kärsimyksistään.

        Yhtään ainoaa eläintä ei ole luotu elämään vankeudessa ihmisen ahneuden tai silkan tyhmyyden takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on periaatteesta. En periaatteessa maksa ryöstöhintoja, enkä hyväksy eläinten vangitsemista häkkiin.

        En usko ettei Kiinan ulkopuolelta löytyisi paikkaa missä pandat voisivat elää vapaana. Kommunistinen Kiina tekee väärin omiessaan pandat vain itselleen, jos se oikeasti haluaa lajin säilyvän.
        Jossain on varmasti parimpikin paikka niiden elää vapaana kuin Kiinassa.

        Pandan näkeminen häkissä ylen tylsistyneenä järsimässä bambua tekee suorastaan yhtä pahaa kuin maalaiskissan taluttaminen narussa.
        Kumpikin olisi varmasti valmis tekemään itsemurhan, jos ne ymmärtäisivät pääsevänsä kärsimyksistään.

        Yhtään ainoaa eläintä ei ole luotu elämään vankeudessa ihmisen ahneuden tai silkan tyhmyyden takia!

        Lapsemme eivät halua katsomaan eläimiä vankeuteen. Niiden paikka on luonnossa vapaana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja luo koko ajan uutta sitä vauhtia, että kaikki lajit eivät millään voi säilyä. Heikot sortuu elon tiellä, mutta Ähtärin on ottanut tehtäväkseen suojella yhtä surkeimmista lajeista. Miettikääpäs sitä.

        Jos nyt otetaan vakavasti hetki ja mietitään tätä aihetta.

        Lajien suojelun kannalta panda ei ole hassumpi kohde. Monen ihmisen mielestä pandat ovat söpöjä ja söpöjä eläimiä suojellaan paljon mieluummin kuin rumia, esimerkiksi hyönteisiä. Panda taas on ns sateenvarjolaji. Pandojen kotiseuduilla elää niiden lisäksi lukemattomia muita uhanalaisia lajeja, jotka hyötyvät pandan suojelusta (zoon valikoimasta vaikkapa kultapandat ja takinit).

        Tässä pieni faktapläjäys, trollaus jatkukoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt otetaan vakavasti hetki ja mietitään tätä aihetta.

        Lajien suojelun kannalta panda ei ole hassumpi kohde. Monen ihmisen mielestä pandat ovat söpöjä ja söpöjä eläimiä suojellaan paljon mieluummin kuin rumia, esimerkiksi hyönteisiä. Panda taas on ns sateenvarjolaji. Pandojen kotiseuduilla elää niiden lisäksi lukemattomia muita uhanalaisia lajeja, jotka hyötyvät pandan suojelusta (zoon valikoimasta vaikkapa kultapandat ja takinit).

        Tässä pieni faktapläjäys, trollaus jatkukoon.

        "Pandojen kotiseuduilla elää niiden lisäksi...". Pandat ovat siis niin söpöjä, että niillä on oikein kotiseutukin. Ja siellä elää lukemattomia muita uhanalaisia lajeja. Ehdottomasti Ähtärin on riennettävä apuun. No, bisnestähän tässä on tietenkin yritetty tehdä ja yritetään edelleen eikä peli ole menetetty vielä, pennut tai jokin muu asia voi vielä muuttaa tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pandojen kotiseuduilla elää niiden lisäksi...". Pandat ovat siis niin söpöjä, että niillä on oikein kotiseutukin. Ja siellä elää lukemattomia muita uhanalaisia lajeja. Ehdottomasti Ähtärin on riennettävä apuun. No, bisnestähän tässä on tietenkin yritetty tehdä ja yritetään edelleen eikä peli ole menetetty vielä, pennut tai jokin muu asia voi vielä muuttaa tilanteen.

        Hienosti meni pointti ohi, mutta mitäpä muuta voi odottaa tämän palstan vakiosakilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsemme eivät halua katsomaan eläimiä vankeuteen. Niiden paikka on luonnossa vapaana!

        Vie lapsesi luontoon katsomaan eläimiä. Saatat nähdä variksen ja oravan. Kylää vaan on aika hienoa nähdä esim. Karhu ja hirvi lähietäisyydeltä ja turvallisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti meni pointti ohi, mutta mitäpä muuta voi odottaa tämän palstan vakiosakilta.

        Tänne on oikeasti aikuisten turha tulla kertomaan mitään. Lopputulos on aina sama


    • Anonyymi

      Kolme koululaista kiipeily puistoon.
      Yhteensä 75 e ja 2 h meni aikaa.
      Todella kallismäki sika kalliit hinnat...

      • Anonyymi

        Emme voi mitään jos sulla ei ole rahaa. Älä täällä sitä valita. Tee jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme voi mitään jos sulla ei ole rahaa. Älä täällä sitä valita. Tee jotain.

        Mene töihin. Sieltä aikuiset saavat rahaa. Ei sossu voi kaikkia huvituksia tarjota. Edelleen keskisellä ilmainen tivoli ja sisällä pelikoneita


      • Anonyymi

        Olisiko sinunkin pitänyt aikoinaan käydä hieman enemmän kouluja?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe