Aika myrkyllistä uskovien mehut

Anonyymi

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Markuksen evankeliumin lopussa luvataan uskovien pystyvän juomaan myrkkyjä. Ikävä sanoa, mutta nämä lapset eivät kai sitten olleet oikeita uskovia.

      • Korkkiruuvin mukaan päinvastoin olivat, kun selvisivät Putki-Reiskasta naureskellen ja Jeesusta taas siitäkin kokemuksesta kiittäen.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Korkkiruuvin mukaan päinvastoin olivat, kun selvisivät Putki-Reiskasta naureskellen ja Jeesusta taas siitäkin kokemuksesta kiittäen.

        Ruutikallo!

        Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen Kristukseen !
        Älä lähde tästä elämästä sovittamattomin synnein !

        ****
        "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut,
        niin myös sinun perhekuntasi"
        (Apostolien teot 16:31)


      • Anonyymi

        Markuspiskus on suuri huijari, joka tukehtui omaan kuspiskuseensa.


    • Ruotsalaisuus uskonto, siinä sekoitus jota edes hopeavesi ei kykene valkaisemaan.

      • Anonyymi

        Älä etsi valkaisua elämääsi mistään darwinismista, marxin pääomista tai muista huuhaa-jutuista, jotka eivät anna elämää, eivät tule kestämään.

        Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus..."

        Johanneksen evankeliumi 8:12:
        Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."

        -Darwin pettää ateistit


      • Anonyymi

        Kusettava kirkko,
        hylkää ateistinen elämäsi.
        Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä.
        Kristuksen ulkopuolella ei ole todellista elämää, vain vaellusta ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa. Elämän tarkoituksettomuutta ja tyhjyyttä.

        Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Efesolaiskirje:
        2:12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä etsi valkaisua elämääsi mistään darwinismista, marxin pääomista tai muista huuhaa-jutuista, jotka eivät anna elämää, eivät tule kestämään.

        Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus..."

        Johanneksen evankeliumi 8:12:
        Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."

        -Darwin pettää ateistit

        "Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus...""


        Eikös nyt ole valoisin aika vuodesta ja silti kun ikkunasta katsoo ulos, niin maailman valkeutta vaikea nähdä missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kusettava kirkko,
        hylkää ateistinen elämäsi.
        Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä.
        Kristuksen ulkopuolella ei ole todellista elämää, vain vaellusta ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa. Elämän tarkoituksettomuutta ja tyhjyyttä.

        Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Efesolaiskirje:
        2:12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;

        "hylkää ateistinen elämäsi.
        Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä."

        Tämän logiikan mukaan olen 1/3 jeesus :-)


    • Anonyymi

      Usko jumalaan muuttaa myrkyn mehuksi, haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa.

      • Anonyymi

        "haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa."

        En halua. Mutta kun he eivät halua muuttaa pirullakaan muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa."

        En halua. Mutta kun he eivät halua muuttaa pirullakaan muualle.

        Mieti niitä jotka joutuvat asumaan uskovaisten jeesustelemien kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe