Mistähän se johtuu, että uskovaiset tykkäävät juoda kaikenlaista myrkyllistä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6ff62486-aeaf-4b2b-be2f-da60ab8da8d6
Jonestownissa aikoinaan koko leirillinen joi syankaliumia. Pääseekö sillä konstia näkemään Rouvan eiku Herran nopeammin?
Aika myrkyllistä uskovien mehut
12
120
Vastaukset
- Anonyymi
Markuksen evankeliumin lopussa luvataan uskovien pystyvän juomaan myrkkyjä. Ikävä sanoa, mutta nämä lapset eivät kai sitten olleet oikeita uskovia.
Korkkiruuvin mukaan päinvastoin olivat, kun selvisivät Putki-Reiskasta naureskellen ja Jeesusta taas siitäkin kokemuksesta kiittäen.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Korkkiruuvin mukaan päinvastoin olivat, kun selvisivät Putki-Reiskasta naureskellen ja Jeesusta taas siitäkin kokemuksesta kiittäen.
Ruutikallo!
Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen Kristukseen !
Älä lähde tästä elämästä sovittamattomin synnein !
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut,
niin myös sinun perhekuntasi"
(Apostolien teot 16:31) - Anonyymi
Markuspiskus on suuri huijari, joka tukehtui omaan kuspiskuseensa.
Ruotsalaisuus uskonto, siinä sekoitus jota edes hopeavesi ei kykene valkaisemaan.
- Anonyymi
Älä etsi valkaisua elämääsi mistään darwinismista, marxin pääomista tai muista huuhaa-jutuista, jotka eivät anna elämää, eivät tule kestämään.
Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus..."
Johanneksen evankeliumi 8:12:
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."
-Darwin pettää ateistit - Anonyymi
Kusettava kirkko,
hylkää ateistinen elämäsi.
Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä.
Kristuksen ulkopuolella ei ole todellista elämää, vain vaellusta ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa. Elämän tarkoituksettomuutta ja tyhjyyttä.
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Efesolaiskirje:
2:12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; Anonyymi kirjoitti:
Älä etsi valkaisua elämääsi mistään darwinismista, marxin pääomista tai muista huuhaa-jutuista, jotka eivät anna elämää, eivät tule kestämään.
Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus..."
Johanneksen evankeliumi 8:12:
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."
-Darwin pettää ateistit"Jeesus sanoo: "Minä olen maailman valkeus...""
Eikös nyt ole valoisin aika vuodesta ja silti kun ikkunasta katsoo ulos, niin maailman valkeutta vaikea nähdä missään.Anonyymi kirjoitti:
Kusettava kirkko,
hylkää ateistinen elämäsi.
Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä.
Kristuksen ulkopuolella ei ole todellista elämää, vain vaellusta ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa. Elämän tarkoituksettomuutta ja tyhjyyttä.
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Efesolaiskirje:
2:12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;"hylkää ateistinen elämäsi.
Jeesus Kristus on tie ja totuus ja elämä."
Tämän logiikan mukaan olen 1/3 jeesus :-)
- Anonyymi
Usko jumalaan muuttaa myrkyn mehuksi, haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa.
- Anonyymi
"haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa."
En halua. Mutta kun he eivät halua muuttaa pirullakaan muualle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"haluatko sinä asua uskovaisen naapurissa."
En halua. Mutta kun he eivät halua muuttaa pirullakaan muualle.Mieti niitä jotka joutuvat asumaan uskovaisten jeesustelemien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1027063- 474836
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562711Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52208Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101168Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821147Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921043Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai246872Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179803