JP-Youtube-kanavalla on paljon videoita, joita kannattaa katsoa. Videot antavat tietoa mm. Jehovan todistajien järjestön toimintatavoista. Niistä paljastuu julma karttamisoppi, terveydelle vaarallinen verioppi ja koulutuskielteisyys. Myös rahankeräyksestä on asiaa. Videot kertovat myös tarinoita henkilöistä, jotka ovat selvinneet ulos haitallisesta lahkosta, ja ovat näin esimerkkeinä muille.
Tutustuminen kannattaa aloittaa videosta, jossa puhutaan vahtikoiran haukkumisesta. Tuo on hallintoelimen jäsenen käyttämä termi, joten se ei ole pilkkaa. Kyseessä on maailmanlopun ennustaminen yhä uudelleen, kun entiset ennustukset eivät osuneet kohdalleen.
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1234.html
Oletko tutustunut JP-YouTube -kanavaan?
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai. Kaikki videot on katsottu. Hyvä että olet kerännyt tuonne kaikenlaisia pätkiä mitä on tullut uutisissa ym. aiheesta.
- Anonyymi
Juu seurataan täälläkin ja moni muu mun jt ystävä katsoo myös sun sivut säännöllisesti!! Aika moni mun kavereista on alkanut pohtimaan eroa rakkaudettomasta karttamis sääntö järjestöstä... Mä oon niiin iloinen kun teet näitä juttuja, missä tosiasiat kerrot, kuitenkin pitäessäsi asiat ehdottoman totuudenmukaisina!
- Anonyymi
Juu, kannattaa katsoa todellakin JT videoita.
JT ei kannata alkaa, jos ei ole varma asiasta!!!!!
JT toimii Raamatun ohjeen mukaan, sitä ei kysellä ihmisiltä!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kannattaa katsoa todellakin JT videoita.
JT ei kannata alkaa, jos ei ole varma asiasta!!!!!
JT toimii Raamatun ohjeen mukaan, sitä ei kysellä ihmisiltä!!!!!Niin vai toimitteko kuitenkin järjestön ohjeitten mukaan? Raamattu on vain lumeena, teitä viedään kuin pässiä narussa.
Lahkoihinhan saadaan vain niin sanotut lampaat, niitä löytyy JT porukasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vai toimitteko kuitenkin järjestön ohjeitten mukaan? Raamattu on vain lumeena, teitä viedään kuin pässiä narussa.
Lahkoihinhan saadaan vain niin sanotut lampaat, niitä löytyy JT porukasta.Pässejä ne on kaikki JT:t.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vai toimitteko kuitenkin järjestön ohjeitten mukaan? Raamattu on vain lumeena, teitä viedään kuin pässiä narussa.
Lahkoihinhan saadaan vain niin sanotut lampaat, niitä löytyy JT porukasta.Lue sitä Raamattua, äläkä huutele pelkkiä oletuksia.
JT ovat Raamatunmukaisin kristillinen järjestö maailmassa!!!
Mikä sen todistaa?
RAAMATTU!!!
JT NAURATTAA TÄMÄ PALSTA !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue sitä Raamattua, äläkä huutele pelkkiä oletuksia.
Mikä sen todistaa?
RAAMATTU!!!
JT NAURATTAA TÄMÄ PALSTA !!!Sinä nauratat.
Varsinainen vartiotornipelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen todistaa?
RAAMATTU!!!
JT NAURATTAA TÄMÄ PALSTA !!!Todistaa?
Todistaako m.m. Ilm.21:8 ja Ilm.22:15?
Siellähän kerrotaa valehtelijoista joita JT:t on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen todistaa?
RAAMATTU!!!
JT NAURATTAA TÄMÄ PALSTA !!!Jätetään lapsukaiset se höpöttely ja trollaus vähemmälle. Lue mitä aikuiset keskustelee ja opi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908326Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090