En saa puhuttua mitään! Naisille.
Thaimaassa olen käynyt. Sielläkin jäi puheet puhumatta.
Ei vaimoa.Juu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käskeekö Jeesus etsimään vaimoa? Vaimo tulee vastaan jos tulee. Jumala on tukkinut suusi, ettet anna jonkun naisen viedä sinua mukanaan kadotukseen. Tämä maailma menee koko ajan jyrkkenevää alamäkeä. Aviopuolisoiksi sopivat ihmiset vähenevät. Luovu Jeesuksen tähden tuosta vaimohaaveestasi, niin saatat sen vaimon saadakin, tai saatat huomata, ettet sitä vaimoa edes tarvinnut vaan uskoa.
- Anonyymi
No höh.
- Anonyymi
Jaakko Teppo lauloi aikoinaan, että tuppi duppi suu ei sua se olla, eikä polttoo holkkitupakkoo, eikä pankkitili sua olla pelekkä nolla..
Että jos asiat ovat elämässä tosiaankin noin, niin siinä se yleinen syy on siihen saamattomuuteen ja puutteessa kärvistelyyn..- Anonyymi
Rahaa on mutta salaan sen parhaani salaten.Kavereilta salaan hyvin, sukulaisilla on tiedot asioista.
Minulla kun paine nousee kun naiselle pitäisi puhua.
Ja kun en puhu niin en pääse kehumismielessä puhumiseen!
Ap
En ole ruma mutta ikää on jo 49v.
Treffeillä en käy. Lihava olen kylläkin.Laihtuminen ? Jos olis vaimo palkinnoksi.
- Anonyymi
Panitko pikkulapsia? Siitä syystähän te yksinäiset miehet siellä ravaatte. Eikä niille tarvitse mitään puhuakaan.
- Anonyymi
En pannut lapsia.
Siellä Thaimaassa mua vanhemmilla oli naisia käsikynkässä.
Humalassa pystyn puhumaan naisille mutta humalassa kaikki menee päin yksinäisyyttä. Puheen sisältö ei toimi humalassa mulla.En ole muuta juin jutelkut Thaimaassa naisille.Selvinpäin iskutilanteessa en saa sanottua sanaakaan.Suomessa ja Thaimaassa sama homma.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pannut lapsia.
Siellä Thaimaassa mua vanhemmilla oli naisia käsikynkässä.
Humalassa pystyn puhumaan naisille mutta humalassa kaikki menee päin yksinäisyyttä. Puheen sisältö ei toimi humalassa mulla.En ole muuta juin jutelkut Thaimaassa naisille.Selvinpäin iskutilanteessa en saa sanottua sanaakaan.Suomessa ja Thaimaassa sama homma.
Ap.Mikä häpeä!
Voin vaan kuvitella ihrasen naamasi kun yrität saada sanottua hoikalle naiselle moi. En pahalla.7000 eurolla saan sulle vaikka mitä.Etsiydy rahalla auttajien pariin.Laihdu ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347