Musta-Kontula.

Anonyymi

On mustat-pojat valloittaneet Kontulan urheilukentät. 3-kenttää täynnä uus-suomalaisia ei yhtään valkoista ole mahtunut mukaan..Polvistukaamme -yhdeessä-uuden-normaalin-edessä.

37

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loputkin valkoiset ovat jättämässä sen lähiön ennen slummiksi muuttumista!

      • Anonyymi

        Kyllä näin on käymässä. Kontulassa asun ja afrikkalaiseksi tämä on muuttunut nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on käymässä. Kontulassa asun ja afrikkalaiseksi tämä on muuttunut nopeasti.

        Parasta muuttaa kehä 3 ulkopuolelle. Kohta sen sisäpuolella vallitsee viidakonlait!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on käymässä. Kontulassa asun ja afrikkalaiseksi tämä on muuttunut nopeasti.

        Tule Lauttasaareen, täällä hermo lepää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule Lauttasaareen, täällä hermo lepää !

        Teillä onkin siellä ihan reservaatti sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on käymässä. Kontulassa asun ja afrikkalaiseksi tämä on muuttunut nopeasti.

        n 30 taksia parkissa koulunpihalla odottamassa keikkaa kun kuskit käyvät " tauolla " pelikentällä pelaamassa 3h matseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        n 30 taksia parkissa koulunpihalla odottamassa keikkaa kun kuskit käyvät " tauolla " pelikentällä pelaamassa 3h matseja.

        Kuskataanko ne matut pelikentälle takseilla?


    • Anonyymi

      Se on katos kesä nyt ja ne rusketusraidat!

    • Anonyymi

      Tuhottua aluetta.

    • Anonyymi

      Näin sitä pääkaupunkimme raiskataan, ei ole oikeilla ihmisillä mitään mieltä asua tuossa eläintarhassa.

      • Anonyymi

        Kontulassa asustavan valkoisen käteen jää MUSTA-PEKKA.


    • Anonyymi

      Jospa Kontula onkin Suomen ensimmäinen Seattle? Kaikki anarkot ja muu rahvas paskasakki voi perustaa sinne ensimmäisen suomalaisen -poliisi vapaan alueen- missä tappaa vaikka toisiaan ja mellastaa ilman mitään sääntöjä! Siellä kaikkien " hyvien ihmisten "sielu lepää. ja ollaan samanarvoisia kaikki, ainakin teoriassa:))))))))

    • Anonyymi

      Anna hyvä ihminen poikain pelailla, tytötkin tykkää.

      • Anonyymi

        Kylä kyllä huivipäisiä 8-12 v " morsiammia " kentän reunat täynnä..


      • Anonyymi

        Pelailla? sillä nimelläkö siellä maaseudulla noiden" poikain "touhuja siellä perähikiällä sanotaan?


    • Anonyymi

      No olihan se selvää jo alusta alkaen että Kontula, Vuosaari, Mellunkylä, Puotinharju jne. ja siitä sitten hiljalleen muut Itä-Helsingin ja Itä-Vantaan lähiöt muuttuvat mamulähiöiksi. Kantikset muuttavat pois, koulut tyhjenevät Suomalaisista lapsista ja näin meillä on sitten ihan omat Rinkeby ja Tensta...
      Missä nyt ovat kaikki ne asiantuntijat jotka selittivät meille että: "Suomessa tämä ei voi tapahtua koska meillä, toisiin kuin Ruotsissa, maahanmuuttajat hajautetaan tasaisesti ympäri kaupunkia.
      Ja pask....t, ei taida pahemmin Somaliperheitä Eirassa, Lauttasaaressa, Kuusisaaressa tai Westendissä asustella.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Ehkä ei VIELÄ.........mutta.......!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei VIELÄ.........mutta.......!

        Vuosaaressa sijaitsee Pohjoismaiden SUURIN moskeija..sattumaa ???


    • Anonyymi

      Huh ja huh. Eihän siellä meikäläiset enää viihdy. Jääköön rapistumaan koko Kontula. Harmi.

    • Lapualla ei nigat hypi silmille

      • Anonyymi

        Ei varmasti mutta suomessa on jo yli 150000 kehitysmaa taustaisen Islamin palvojan populaatio ja lähes kaikki ovat pääkaupunkiseudulla ja muissa isoissa kasvukeskuksissa... Eli onhan se hienoa että suomen pääkaupunki on ensimmäinen islamilainen kalfaatti suomessa ja kaikki yhteiskunnan rahoilla rakennetut kohtuuhintaiset asunnot ovat kehitysmaalaisten Islamin palvojien käytössä.


    • Anonyymi

      Veikkaan että seuraavien kuntavaalien jälkeen meillä on suurmoskeija terroristi hautomoineen Helsingissä ja vieläyhdellä parhaimmista paikoista eli Hanasaaressa. Voitte vaan kuvitella kenelle menevät kaikki stadin kämpät lähiympäristöstä.... Koska Allaahilla on suuri!

    • Tämä lasten kanssa naimisiin uskonto pitäisi kieltää Ja miksi Suomi tuo lisää raiskaajia maahan miksi perä Pekka miksi ?

      • Anonyymi

        Kukapa " alanharrastaja " ei haluaisi tuoda lisää 12-15v lapsia " leikkikehäänsä " Sieltä tuodaan niitä uusia kampaajapoikia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa " alanharrastaja " ei haluaisi tuoda lisää 12-15v lapsia " leikkikehäänsä " Sieltä tuodaan niitä uusia kampaajapoikia..

        Karvahattu-Kontula-musta-sellainen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa " alanharrastaja " ei haluaisi tuoda lisää 12-15v lapsia " leikkikehäänsä " Sieltä tuodaan niitä uusia kampaajapoikia..

        maalaisliitto-mtk:n lahkolaiset,
        tykkää kovasti lapsukaisista,

        lapset ei kyllä tykkää...


    • Anonyymi

      Kontula on nykyään ihan hirveä paikka, pakkomonikulttuurisuudella pilattu. Sama koskee lähes koko Itä-Helsinkiä, ghettoutuvia ongelmalähiöitä.
      Polvistukaamme on väärä ilmaisu, taistelkaamme vastaan on sopivampi, polvistuminen ei tule koskaan mieleenkään.

      • Anonyymi

        Musta-Malmi.


    • Anonyymi

      niihän se pitäis tapahtua jot maa nielasee, ei muutakuin vähäsen vain pölähtää

    • Anonyymi

      Helveti saatiin näin keskelle oloamme, eikö sikkaa oo ujutettu noiten liiveihin huomaamattaan jot ihira vain läskilta turajais, kyl keksiä nyt pitää miten noi suomesta karistetaan pois

    • Anonyymi

      Kontulassa näkee joskus harvoin musiikkivideotasoisia länsiafrikkalaisia pimuja.

    • Anonyymi

      Helsinki aluein on pian asutu seleväksi ja paikat raunioitetuja vaaroineen kun kivitaskuja sikiää viel lisää sinne, lähi-itä runnoo silloin SUOMI-hesaset maan rakoon

      • Anonyymi

        Persurasset ei jaksaisikaan pelata jalkapalloa.
        Mielummin kittaavat kaljaa ja öyhöttävät Somessa. Säälittäviä luusereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persurasset ei jaksaisikaan pelata jalkapalloa.
        Mielummin kittaavat kaljaa ja öyhöttävät Somessa. Säälittäviä luusereita.

        Taasko mutsis avas sulle netin...?


    • Anonyymi

      Meidän kanta suomalaisten tarttis näyttää kuka täällä määrää eikä antaa hiilenmustien vallata paikkoja.

      • Anonyymi

        Olen henkeen ja vereen rasisti, ei tarvii ku muistella Kölnin uudenvuodenyötä!! WLM


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe