Eli on löytynyt luita, joissa viiltojälkiä. Ajoittuvat aikaan 5000 v. sitten. Yhdessä arkeologiasarjassa esiteltiin näitä luita ja arkeologi selitti kirkkain silmin, miten tämä on ollut jonkinlainen hautausrituaali, jossa liha on eroteltu luista. Tämä on arkeologien helmasynti, jota nimitän sakralisaatioksi, eli arkisista asioista tehdään uskonnollisia.
Siis ollaan saaressa. On kevättalvi. Jäät eivät enää kanna, eikä veneellä pääse. Jostain syystä ei tule kalaa tai hylkeitä. Karu maa ei anna ravintoa... on nälkä.
Ahvenanmaalla syötiin ihmistä
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katsoo, miten Ruotsissa hoidetaan koronaa, niin en enää ihmettele yhtään mitään tuohon kieliryhmään kuuluvien tekemisissä. En edes enää järkyty, kun Nalle avaa suunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996