pahoinpitelit vaimosi viimeisen kerran?
Molemmat käyvät henkinen alistaminen ja fyysinen pahoinpitely.
Ottiko vaimosi noin pienen asian takia avioeron.
Mies, milloin
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on toisin päin - vaimo pahoinpitelee henkisesti ja fyysisesti minua mutta ei se niin haittaa -
Sopiminen on kuitenkin niin mukavaa että. - Anonyymi
Naisen ei pidä jäädä alistumaan ja kärsimään pomottelua, johon liittyy fyysinen pahoinpitely ja henkiset kärsimykset. Tulee lähteä pois ja ottaa avioero. Pomottaja alistajamies ei rakasta vaimoaan, se vaan on tosiasia. Alistaja on yleensä narsisti, joka ei huomaa omaa pahuuttaan toista kohtaan. Rakkauteen ei kuulu alistaminen ja pomottamienen.
- Anonyymi
Tänään ihan varmuuden vuoksi, että pysyy ruodussa. Toistan saman mikäli jollekin menee kertomaan.
- Anonyymi
Esitin hieman saman sävyisen kommentin, jonka kieroutunut ylläpidon edustaja poisti välittömästi.
Epätasapuolista ja -ei vallan, vaan mielivallan käyttöä.
Olen tästä modesta valittanut ennenkin ja teen sen myös, jos tämä kommentti poistuu.
- Anonyymi
Naisilla tänäpäivänä parempi asema muutenkin kuin 1980- luvulla. Ovat itsenäisiä, osaavat hankkia hyvän rakastavan miehen ja haluavat lapsiakin rakastavan miehensä kanssa. Parisuhde on tasavertainen.
Toisekseen sadistinen mies ei muutu miksikään. Kiikkustuolissa aivan samanlainen kuin oli nuorena. Se on se perusluonne. Ja myöskin kotoa opitut tavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818