Kertokaa mulle joku, mis siskoni on noitaa kuvataan!!!!!!!! ku mä en tiä ja mun tarttee saada se tieto mun kuolutehtävään enään on muutama viikko aikaa!!! PLIIS!!!!! oikeesti! TUHANNET KIITOKSET SILLE JOKA KERTOO!
Mis siskoni on noita kuvataan? Vastatkaa pliis, mä tartten tätä tietoo koulujuttuun!!!!!!!!
11
1106
Vastaukset
- Pelastava enkeli 0:)
Siis se kuvataan Los Angelesissa...
- Mä ;)
Kiitti oikeesti iha hirveesti ku kerroit mulle!!!
- Tarmoeemelitär
Fanina sinulla on varmaan useampiakin jaksoja videolla. Katso lopputekstit pysäytystoiminnolla ruutu kerrallaan, kuvauspaikka pitäisi olla mainittuna teksteissä. Todennäköisesti ihan tekstien loppupäässä, lukee tyyliin "Filmed at ????? Studios, Hollywood, California" tms. Eli lukee siis tuotantoyhtiön nimi.
- Mä ;)
Kiitti vinkist ;) ny täytyy vaa mennä ettiin niitä jaksoja kasetilta :)
- bay22
kuvataan luultavasti pääosin studioilla (luultavasti Los Angeles:ssa). Mutta ulkokuvia on myös San Francisco:sta, mihin sarjan tapahtumat sijoittuvat.
- Mä ;)
Kiitti ku vastasit! nyt mä saan tehtyy sen esitelmäjutun xD
- mä kerron
siskoni on noita kuvataan amerikassa
- PHOEBE
SISKONI NOITA KUVATAAN AMERIKKASSA. 1326 CARROLL AVENUE LOS ANGELES 900O26 CA ON LUMOTTUJEN TALON OSOITE.
- .''.
Se kuvataan amerikassa. 1326 Carroll Avenue Los angeles 90026 CA on lumottujen talon oikea osoite.
- Mä ;)
ihanaa ku vastasit! THANK!!
- PIPER
se kuvataa tuolla saksassa mun nielestä tai jossain muualla kysy orakkelilta
mee googleen ja kirjoita oraakkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775