Pitääkö joku tuota sontaa viihteenä?
Minusta se ei ole mistään kotoisin.
Varmaan jenkit nauraa mutta ei se kyllä minusta ole hauskaa viihdettä.
Miksi tuota pitää näyttää?
Moderni perhe
3
259
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin yhden jakson ja se riitti. Perustuukohan menestys tukeviin tisseihin?
- Anonyymi
Samaa roskaa kuin Miehen puolikkaat, Rillit huurussa, Frendit ja näitähän tulee joka päivä tauotta uusintana uusinnan perään. Ovat ilmeisesti saaneet sarjojen esitysoikeudet halvalla jonkin onnettoman leffan kylkiäisinä, tai näyttävät tätä jenkkiroskaa koska jos jenkeissä on suosittu niin pitää olla myös Suomessa suosittu. Tämä Suomi onkin vara-jenkkilä, täällä katsotaan tv:stä 99% ohjelmatarjonnasta jenkkiläistä ohjelmaa ja jenkkiläisiä elokuvia ja jenkkiläisiä sarjoja.
On se hyvä että ovat laittaneet nuo esinaurajat noihin sarjoihin, muuten ei tyhmät tajuaisi missä kohtaa täytyy nauraa. Kotona sitten voi nauraa oikeassa kohtaa kun on niin hauskoja sarjoja. - Anonyymi
Ei mitään tolkkua. Sarja joka pitäis tuhota. Aivokuollutta paskaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231658Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771288
- 531090
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää51063Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207837- 62824
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142710