sen huomaa täällä ja muualla, joten he koittavat sotkea asioita muilla aiheilla. Esim. täälläkin erään hepun avaukset liittyvät vain persuihin, ei itse maahanmuuttoon, siitä puhuttaessa hän ei pärjää. Yksi suosittu konsti on myös rasistikortin heilutus, eli kun ei muuten pärjätä niin aletaan höpöttään rasismista, mutta sillekkin on oma palstansa. Välillä sitten turvaudutaan ihan pelkkään valehteluun, kun ei enää muuta keksitä.
Atte Kaleva se kerran sanoi muuten hyvin, että "mikään ei ole niin suvaitsematon, kuin suvaitsevainen".
Ns. "suvaitsevaiset" eivät pärjää maahanmuuttokeskustelussa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiettyjä faktoja vastaan on vaikea taistella.
- Anonyymi
Suvaitsen asiallisen maahanmuuton vastustamisen, mutta en rasistisia kannanottoja. Olenko suvakki?
- Anonyymi
Missähän se ero kulkee.
- Anonyymi
Et siis tajunnut pointtia?
Mamuttajasuvakkien mielestä mamutulvan vastustaminen on natsirasismia. Joten hedän mielestään olet sellainen. Piste.
- Anonyymi
Tykkää vain irvailla ihmisille, kertoo tyypin sivistystasosta.
Omasta mielestään maailman sivistynein, näin olettaisin.
Maailmanmatkaaja, joka haluaa koko maailman olevan yhtä ja samaa sekasotkua.
Mä oon aina luullut, että se vasta siinä matkustamisessa kivaa onkin, että on täysin erilaisia paikkoja mihin mennä, mutta että kaikkien paikkojen pitää näyttää samalta.
Kaikenlaista sitä näköjään matkoillaan oppiikin. - Anonyymi
Tätä ne suvaitsevaiset haluaa, ja jos tästä alkaa kertomaan, on aina noiden mukaan rasisti.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe15a226-f730-44e6-8719-10000105858b- Anonyymi
Minkäs sille mahtaa jos panettaa.
Länsimaiset naiset usein vielä pukeutuu viehkeästi tiukkoihin, vartalonmukaisiin asuihin ja tulet tänne maasta, jossa naiset on verhottu vaikka millä tavalla.
Nuppihan siinä sekoo ja alkaa tuollainen touhu sitten.
Suomalainen jannu ei tee tuollaisia, koska siitä tulis sellanen häpeä, jos jäis kiinni, että vajois maan alle. Mä en ainakaan vois enää naamaani missään näyttää.
Näillä on vähän eri juttu, ei ne kai tunne häpeää tuollasesta touhusta juuri ollenkaan.
Luonnollistahan se toisaalta on ja varmaan ennen muinoin täällä Suomessakin jossain mettässä äijät otti vaikka mitä kontaktia, jos vaan joku muija lähistölle sattu.
- Anonyymi
Jokainen suvakki on potentiaalinen viholliseni, asemastaan riippumatta. Joka ainoa suvakki on terroristi ja ansaitsee terroristin kohtelun. Hyvää suvakkia ei ole eikä varsinkaan tule. Sellaista paskaapinaa on eurooppaan kipattu, että pyhä halleluuja.
- Anonyymi
On hyvä että tunnette kansallista ylpeyttä, eikä sen pidäkkään muuttua. Mutta tarvitaan erittäin syvällistä lähimmäisen rakkautta ja itsetuntemusta jos valitsee ettei vihaa ketään. Jokaiselta ihmiseltä voi aina oppia jotain uutta.
Siispä on hyvä rationaalisesti edesauttaa isänmaan etua, mutta samalla tuntea myös tervettä mielihyvää, olemmehan maailman onnellisin maa. Aina ei tarvitse suuttua vaikka siihen olisi syytä. On mahdotonta olla samaanaikaan katkera ja onnellinen. Me maailman kansalaiset pärjäämme asiallisessa keskustelussa maahanmuutossa.
Monet meistä ei mielellään useinkaan tule tällaiselle palstalle missä lapset ja nuoret riehuu ja matkii halla-hoa ja muita persuja :)
Me aikuiset emme jaksa näöin alhaista juttua mitä pidätte yllä tällä palstalla.
Ymmärrän kyllä Suomi24 tarkoituksen tähän, kun saatte reuhata täällä, niin se riittää teille ja mielenne ei tee alkaa riehua reaalissa, ehkä hyvä näin.
Minä esim. olen silloin tällöin trehnyt avauksia ja vastanut myös joskus m uitten kirjoituksiin ja sanatnt asiallisia vastauksia, mutta silloin ette osaa reagoida siihen mitä kirjoitan, sen sijaan alatte haukkua minua, jotta ei täällä kannata paljoakaan yrittää kirjoitella.
Minua ei kiinnosta toisista kirjoittajista puhuminen, haluan puhua asiasta, mutta täällä ei puhuta asioista, täällä haukutaan meitä rekisteröityjä kirjoittajia, se taitaa olloa sama tyyli muuallakin, aivan kuin olisitte keteellisia meille nimimerkeille ;)
Jos asiallisesti keskustelisitte asioista, saisitte jotain irti keskusteluista.
Ainia mitä nyt saatte aikaan on vain se että haukutte maahanmuuttajua ja etenkin muslimeja ja hauklutte myös rekisteröityjä kirjoittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186369
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04681- 593487
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282927Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342652Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452456Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242238Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381657
- 1951526