Ticketmaster ryhmäkanteeseen myös Suomessa koska ei ole palauttanut Koronan takia peruttujen keikkojen lippurahoja asiakkaille.
Ticketmaster
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ryhmäkanne tai heti rahat takaisin!
- Anonyymi
Onko keikka peruttu vai siirretty? Myöhempään ajankohtaan siirrettyjä keikkoja eivät maksa käyttöehtojensa mukaan takaisin. Tällaisessa tapauksessa ryhmäkanteelle ei ole kummoiset kantimet, sillä jokainen Ticketmasterilta(kin) lipun tilaava joutuu klikkaamaan ruutua "Hyväksyn toimitusehdot".
- Anonyymi
Missä rahat viipyy?
- Anonyymi
Heinäkuun alussa lähettivät sähköpostin konsertin peruuntumisesta ja palauttavansa rahat (ei käsittelykuluja). Kehoittivat varautumaan jopa 90 päivän viiveeseen. Nyt on mennyt tuosta sähköpostista yli 100 päivää eikä Ticketmasterista kuulu mitään. Eivät vastaa sähköpostiin (lähetetty 3 kertaa).
- Anonyymi
Minulle ihan suoraan kieltäytyivät maksamasta. Myöskin kieltäytyivät antamasta yhteystietoja kehen ottaa yhteyttä.
He kyllä tietävät että heillä on velvollisuus palauttaa rahat, mutta ilmeisesti aikovat pitää rahat. Esim Cirque de Soleil on jo selvitystilassa ja menossa konkursiin. Ticketmaster ei siis aio palauttaa asiakkaille rahoja, mutta ei myöskään tilitä niitä eteenpäin kun tilaisuutta ei pidetä. Tämähän vasta businesta.
Katsotaan nyt ensin mitä kuluttajaliitto asiaan sanoo ja sen jälkeen juristi. - Anonyymi
Minulla lippujen palautus ei toiminut ticketmasterin kautta. Tilaisuuden järjestäjä oli LiveNation ja he kertoivat että Ticketmasterille on kerrottu että palautuksia saa ja voi käsitellä. Ticketmasterista suoraan sanotiin etteivät aio käsitellä palautushakemuksia. Vetosivat että järjestäjältä ei ole tullut tietoja. Myöskään eivät suostuneet kertomaan mitään osoitetta, puhno tai vastaavaa miten mennä eteenpäin. Onneksi löytyi tilaisuuden järjestäjä ja toivottavasti rahat palautuu.
VÄLTTÄISIN käyttämästä Ticketmasteria. Tuntuu todelliselta huojausputiikilta.- Anonyymi
Kannattaa olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984