mitkä ovat espoon asuin-alueet minne ei kannata muuttaa
mitkä ovat espoon..
39
2263
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kysele.
Pysy siellä missä olet.
( Savossa)- Anonyymi
Kannatetaan.
Tämä on taas niitä kysymyksiä .Eli jos ei ole muuta tekemistä. - Anonyymi
Ja pysykää espoolaiset siellä espoossanne. Ajelkaa polkupyörillänne siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pysykää espoolaiset siellä espoossanne. Ajelkaa polkupyörillänne siellä.
joo tottakai
- Anonyymi
Hehe..minä tein vaimoni kanssa ratkaisun, muutimme Etelä-Savoon Pieksämäelle, tuntematon kaupunki meille, ostimme täystiilitalon, alle 65 000 euroa, asumiskustannukset laina erien kanssa olemattomat verrattuna Espoon hintatasoon, täysin asuinkelpoinen, pintaremppaa vain teemme, maalia yms fiksausta. Keittiö oli jo rempattu. Palvelut kilometrin päässä ja venepaikka vieressä. Kuhaa vedetään pakastimeen, marjoja poimittiin talveksi, marja "apajille" muutama kilometri! Työn sain Varkaudesta, noin 30 kilsaa työmatka ei ruuhkia, liki tyhjää tietä saa ajella duuniin! Ennen kaikkea, loppui kiire ja stressi ja ruuhkat👍
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä mitä hakee: Itse välttelisin ihan yleisesti ottaen koko metroradan vartta ja siellä aivan erityisesti Matinkylää. Toinen välteltävä alue on Leppävaaran keskus (ml etenkin Gallerian alue) siellä olevan huumeongelman vuoksi sekä ostoskeskuksessa olevien epämääräisten notkujien vuoksi. Aikanaan eräs järjestyspoliisissa ollut tuttuni mainitsi myös että Soukanrannassa oli aika lailla huumeongelmaa, jopa pahemmin kuin missään vuokrataloalueilla.
- Anonyymi
Huumeongelma ei ole mikään tarttuva tauti!
- Anonyymi
Kaikki mitkä sijaitsee uudellamaalla...
- Anonyymi
aasei noi vastaajat
- Anonyymi
Espoo on sen verran pieni pinta-alaltaan, ettei tämä voi olla vaikuttamatta negatiivisesti koko Espoon alueella:
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/1348727 - Anonyymi
Sinne, mihin sinulla ei ole varaa. Eli ei mihinkään.
- Anonyymi
urboo!!!!voi jeesus kun näis nettijutuis ei kukaan enään vastaa asiallisesti.
- Anonyymi
Tyypillinen vuokralude, joka kuvittelee olevansa rikas, kun Kelan etuudet pamahti tilille.
- Anonyymi
No minä vastaan asiallisesti. Yhdelläkään Espoon alueella ei ole hyvä asua. Kerrostaloissa asuu ongelma-ihmisiä, rivitaloissa asuu kyttääjiä ja valittajia, ja omakotitaloissa asuu sekalaista sakkia, on romunkerääjiä ja toisten kiusaajia.
Joten siitä voit valita, mitkä alueet Espoosta ovat itsellesi sopivia. Lue lehtiä, katso etuovesta minkälaisia asuntoja alueilla on, niin päättele siitä.
Itse olen saanut tarpeekseni vuoden kaupunginosasta, johon on alkanut pesiä monikulttuurinen huuto-ongelma, sekä sekalaisia huume-ym ongelmia.
Tervetuloa vaan ihanaan, upeaan merelliseen, kulttuuria vaalivaan Espooseen.
Meidän porukka on mieluumminkin pyrkimässä pois täältä, kun saamme selvitettyä sopivan sijainnin ym mistä pääsee liikkumaan.
Ei muuten Espoossakaan niin vaan mennä julkisilla, ei ole kattava verkosto, auto on pakko olla.- Anonyymi
Et ole varmaan asunut juurikaan muualla kuin Espoossa? Sun kuvailemia kerrostalokyttääjiä sun muita voi löytyä aivan mistä tahansa Suomessa.
Mut asiaan. Aloittajan viestiin sanoisin, että Espoon Keskus ja sen lähialue on hyvin pitkälti sellaista, mitä ei yleensä suositella. Tuo aiemmin mainittu Leppävaaran Gallerian puoli on nykyään aika pahassa jamassa. Soukka ja Karakallio ovat myös spugealueita, joihin en aivan ekana menisi.
- Anonyymi
Nojuu, espoon keskus on mennyt aika villiksi lähivuosina. Sekalaista sakkia ja huumeongelmaa sekä laitapuolenkulkijaa joka puolella. Likaista (roskaista rottia) myös :(
Leppävaara on tosiaan toinen pesäke.. Huumekauppaa ja muuta epämääräistä keskellä päivää..- Anonyymi
No enpä ole vielä törmäillyt itse mutta kait tulee vielä vastaan joku ihanan kirkas päivä
- Anonyymi
Metro toi Matinkylään paitsi epämääräiset ihmiset niin myös rotat. Aika pullukoita nuo metrossa asustavat ja kerrostalon roskapöntöille tunkevat rotat ovat. Koira ne huomaa ensin ja näyttää mulle.
- Anonyymi
Kalajärveä voisi suositella, mutta nyt sinnekin ollaan suunnittelemassa asutusta, josta ei tiedä kuinka iso siitäkin tulee.
Espoonlahti joiltain osin, samoin niipperi.
Yleensä ne alueet, joihin ei kulje metro tai rata. Niistä voisi harkita asuntoa.
Mutta tilanteet voi muuttua yllättäen. - Anonyymi
En muuttaisi Espooseen tänä päivänö. Valitettavasti asun nyt Espoossa. Täällä on jo enemmän vältettäviä alueita kuin asumiseen soveltuvia alueita. Pahimmat: Espoon keskus ( se ei ole mikään keskusta, vaan kaupunginosa nimeltä Espoon keskus), Suvela, Kirkkojärvi, Muurala, Kauklahti, Saunalahti, Tiistilä, Nöykkiö, Matinkylä, Soukka, Kivenlahti, Espoonlahti...
Mitä jäljelle jää? Pohjois-Espoon metsät.- Anonyymi
muuta vantaalle
- Anonyymi
Leppävaara ja sen liepeet, Suurpelto, hyi hyi hyi
- Anonyymi
Onhan siellä mannejakin.
- Anonyymi
Ja rasisteja yms. änkyröitä on kanssa joka paikassa. Onneksi elämässä kuitenkin hiljaisempia kuin netissä.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta sellaisista alueista kuin Vantila, Kukkumäki tai Lakisto? Niistä ei ole mainittu vielä mitään.
- Anonyymi
Tutustu pääkaupunkiseutuun. Vietä siellä viikko, niin löydät varmaan itsellesi sopivan alueen.
- Anonyymi
Älytön neuvo jos kerran tarkoituksena on ostaa asunto eikä viettää viikkoa. Mitä iloa siitä on jos huomaa ongelmat ostamisen jälkeen?
- Anonyymi
Kertokaa missä osissa kakaralaumat saavat vapaasti piinata asukkaita paskamopoillaan? Kumma että vielä puolen yön aikaan kouluiltoina pitää tahallaan tulla kaasuttelemaan sitä modattua paskavärkkiä ihmisten ikkunoiden eteen, meteli on saatanallista.
- Anonyymi
Unohtui vielä mainita Suurpelto joka on kasvanut nopeasti espoon rikollis/huumediileri pääkaupungiksi.
- Anonyymi
Mun asumassa talossa ei kyllä ulkomaalaistaustaisista ole ollu mitään poikkeavaa haittaa koskaan, ainakaan siis muihin asukkaisiin kohdennu. Jotain oli joskus mutta onneksi ovat muuttaneet, ne oli ulkomaalaistaustaisia, en kyllä tykännyt, sanotaan jo heti kun näki nämä niin mieleen tuli että näistä on harmia, lähinnä näiden lapset lähellä täysikäisiä.
Nisteillä yleensä omia asuntoja ole, keillä on niin on sijoitettu tiettyihin paikkoihin ja niihin sitten keskittyy. Uudempiin asuntoihin että sijoiteta yleensä porukkaa joista voi olettaa olevan haittaa itse asunnollekkin ja muille asukkaille.
Paljon kertoo sen talon rappukäytävä kun käyt kattoo, jos rappukäytätä on hyvässä kunnossa niin talossakaan ei ehkä ole häiriöitä kovin paljoa. Katso millaisia autoja parkissa on, joskus voi paljastaa sekin jotain, nimitaulu..
Se vaan voiko valita missä asuu, jos ostaa osaketta niin voi valita.
Halvimmat asunnot on huonoimmilla alueilla. Se on jännä että miten näissä osaketaloissa vaan asuu jos ei nyt ihan yhtälailla mutta kuitenkin häiriöporukkaa mitä nyt mun sukulainen kertoo, kaippa sitä on asunto peritty varmaan. - Anonyymi
Koko Espoo.
Johonkin Nuuksion metsään, jos muutat, niin se voi olla aika hyväkin. Muut paikat on melkein pilattu. - Anonyymi
Ajatelkaa vähän.
Eikö ole pääasia että on paikka mihin muuttaa.
Tulet mistä vaan riippumatta maanosasta ta paikkakunalta.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille.- Anonyymi
Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Pienipalkkaista pätkätyötä tekevä ei voi muuttaa Helsingin keskustaan, koska tulot ei riitä, eikä verovaroista saa apua, jos tulot jää laskelmissa sentinkin plussalle. Sen sijaan kielitaidoton ja työhaluton mamu voi muuttaa Helsingin keskustaan verovaroin, jos ei suostu vastaanottamaan sille osoitettua asuntoa Vantaalta vaan vaatii Helsingin ydinkeskustaan.
- Anonyymi
Espoo on kiva paikka jos tykkää asua pelloille rakennetuissa lähiöissä ja nauttii Lähi-Idän tunnelmasta.
- Anonyymi
Espoo on Euroopan pohjois-korea
- Anonyymi
Iimäki
- Anonyymi
siviilipoliiseja miten heihin saa yhteyden
- Anonyymi
Saunalahti!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217