Jatka kertomusta...

Jori

Olin päättänyt jättää hänet lopullisesti. Ainaisesta napinasta ja nalkutuksesta ei tullut loppua ja jos ostin ruusuja, sain ne silmilleni.
Tietysti olin...

20

1301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjänä Julma

      ...jo kauan aikaa miettinyt, että menettäisin samalla seuramiehen maineeni. Olin jo kauan aikaa myynyt pirtua autoni takakontista. Eräänä päivänä kuitenkin kuulin äänen taivaasta, ja se sanoi minulle...

      • nitsi voo

        :perusta bordelli ja jatka siellä pirtun trokaamista,koska...


      • dona
        nitsi voo kirjoitti:

        :perusta bordelli ja jatka siellä pirtun trokaamista,koska...

        ...bordellissa muutenkin on melko villi meno. Arvelin, että idea on yksinkertaisuudessaan loistava! Aloin kävellä satamaan päin ja naukkailin samalla pirtua taskumatistani. Seuraavana aamuna heräsin...


      • >>
        dona kirjoitti:

        ...bordellissa muutenkin on melko villi meno. Arvelin, että idea on yksinkertaisuudessaan loistava! Aloin kävellä satamaan päin ja naukkailin samalla pirtua taskumatistani. Seuraavana aamuna heräsin...

        ... saakelinmoisessa jysärissä hämärässä huoneessa, jossa oli...


      • dnw
        >> kirjoitti:

        ... saakelinmoisessa jysärissä hämärässä huoneessa, jossa oli...

        ...iso sänky ja vieressä makasi noita akka pääsiäisen kunniaksi ja mietin milainen yllätys löytyisi...


      • §§§§§
        dnw kirjoitti:

        ...iso sänky ja vieressä makasi noita akka pääsiäisen kunniaksi ja mietin milainen yllätys löytyisi...

        noita-akan jalkojenvälistä. Siellä oli luuta harjaksineen. Hieman toivuttuani tajusin että...


      • heidi
        §§§§§ kirjoitti:

        noita-akan jalkojenvälistä. Siellä oli luuta harjaksineen. Hieman toivuttuani tajusin että...

        ...tarkistan munani (kuulostanee sairaalta, kun olen kuitenkin nainen), että millainen yllätys siellä oli, kun edellis iltana tuli juostua tipujen perässä, täydellisessä mämmissä...


      • Uula
        heidi kirjoitti:

        ...tarkistan munani (kuulostanee sairaalta, kun olen kuitenkin nainen), että millainen yllätys siellä oli, kun edellis iltana tuli juostua tipujen perässä, täydellisessä mämmissä...

        ... viime pääsiäisestäkin oli vielä karmeat muistot jäljellä. Kopeloin jalkoväliäni ja huomasin, että perhekalleuteni oli julmasti varastettu!! Keräsin vaatteeni kasaan ja säntäsin pihalle...


      • T
        Uula kirjoitti:

        ... viime pääsiäisestäkin oli vielä karmeat muistot jäljellä. Kopeloin jalkoväliäni ja huomasin, että perhekalleuteni oli julmasti varastettu!! Keräsin vaatteeni kasaan ja säntäsin pihalle...

        ...jonka jälkeen kipitin vauhdilla autotalliin. Kaivoin sieltä takanurkkaan piilottamani kevyen konekiväärin ja siihen valmiiksi vyöttämäni kahden patruunavyön esille ja latasin aseen valmiiksi. Sitten sieppasin vielä kaksi kevyttä kertasinkoa, jotka kietaisin hihnoista selkääni. Hampaita purren vedin maihinnousukengät jalkaani ja vetäisin kommandopipon päähäni ja ajattelin: Nyt olen valmis, nyt minä kostan...


      • heidi
        T kirjoitti:

        ...jonka jälkeen kipitin vauhdilla autotalliin. Kaivoin sieltä takanurkkaan piilottamani kevyen konekiväärin ja siihen valmiiksi vyöttämäni kahden patruunavyön esille ja latasin aseen valmiiksi. Sitten sieppasin vielä kaksi kevyttä kertasinkoa, jotka kietaisin hihnoista selkääni. Hampaita purren vedin maihinnousukengät jalkaani ja vetäisin kommandopipon päähäni ja ajattelin: Nyt olen valmis, nyt minä kostan...

        ...kostan sen että joku varasti munani. olikohan se noita-akka vai se ilkeä paha heidi... :)


      • Yrjänä Julma
        heidi kirjoitti:

        ...kostan sen että joku varasti munani. olikohan se noita-akka vai se ilkeä paha heidi... :)

        ..yhtäkkiä jähmetyin paikoilleni. Oli olemassa vielä kauheampikin tapa kostaa! Lykkäsin aseet nurkkaan ja lähdin miettimään, että miten toteuttaisin ilkeän suunnitelmani...


      • ---->
        Yrjänä Julma kirjoitti:

        ..yhtäkkiä jähmetyin paikoilleni. Oli olemassa vielä kauheampikin tapa kostaa! Lykkäsin aseet nurkkaan ja lähdin miettimään, että miten toteuttaisin ilkeän suunnitelmani...

        ...muten keksinyt muutakaan - aseet saisivat siis todellakin nyt puhua! Kiskaisin takakontissa olevasta kätköstäni pullon pirtua huiviin ja ämpärillisen vettä päälle ja lähdin aseineni liikenteeseen, singot valmiiksi viritettyinä. Munarosvot on tuhottava, hakkasi tuo yksi ainoa ajatus mielessäni, kun yhtäkkiä...


      • Byäähhh
        ----> kirjoitti:

        ...muten keksinyt muutakaan - aseet saisivat siis todellakin nyt puhua! Kiskaisin takakontissa olevasta kätköstäni pullon pirtua huiviin ja ämpärillisen vettä päälle ja lähdin aseineni liikenteeseen, singot valmiiksi viritettyinä. Munarosvot on tuhottava, hakkasi tuo yksi ainoa ajatus mielessäni, kun yhtäkkiä...

        Lintonin pilihän se siinä, uhohdin kaikki aikeeni, koska halusinkin yhtäkkiä nähdäkseni maaliman kuulut kellekset, ihan vesi herahti kielelle, kun ajattelin Moonikan osaa, joten suuntasin kohti ja kysäsin:ekskuusmevotsaklok ja pili kääntyi kohti minua tyylikäs trenssi päällään, aukaisi sen ja.............


      • into
        Byäähhh kirjoitti:

        Lintonin pilihän se siinä, uhohdin kaikki aikeeni, koska halusinkin yhtäkkiä nähdäkseni maaliman kuulut kellekset, ihan vesi herahti kielelle, kun ajattelin Moonikan osaa, joten suuntasin kohti ja kysäsin:ekskuusmevotsaklok ja pili kääntyi kohti minua tyylikäs trenssi päällään, aukaisi sen ja.............

        ..jestapujepulis...kaikki nämä vuodet olin luullut vaikeutemme olleen minun.tuota.ulp...pienissä perhekalleuksissa,ihan suotta olin kateellinen lintonin pilin veikkoselle.Sieltä se katseli tuskinpa muutamaa tuumaa pitempänä, täydessä unessa.
        Thank you very much, huusin ja läksin juoksemaan kohti autoani.
        Nyt saa akka kuulla kuka käski ja mitä, tai nakkaan sen ulos, jos ei tavat muutu.

        Kotiovella tahti vähän höllentyi, mutta jorma tuntui pörhistyvän, ai tuttu paikka, vai?
        Avasin kotioven varovaisesti,
        yllätys, yllätys....hei mitäs tämä on sanoin....


      • ninnu
        into kirjoitti:

        ..jestapujepulis...kaikki nämä vuodet olin luullut vaikeutemme olleen minun.tuota.ulp...pienissä perhekalleuksissa,ihan suotta olin kateellinen lintonin pilin veikkoselle.Sieltä se katseli tuskinpa muutamaa tuumaa pitempänä, täydessä unessa.
        Thank you very much, huusin ja läksin juoksemaan kohti autoani.
        Nyt saa akka kuulla kuka käski ja mitä, tai nakkaan sen ulos, jos ei tavat muutu.

        Kotiovella tahti vähän höllentyi, mutta jorma tuntui pörhistyvän, ai tuttu paikka, vai?
        Avasin kotioven varovaisesti,
        yllätys, yllätys....hei mitäs tämä on sanoin....

        ..ja nostin jalkani koiran paskasta.Karjaisin että...


      • ...
        ninnu kirjoitti:

        ..ja nostin jalkani koiran paskasta.Karjaisin että...

        ...voi saatana toikin paska vielä...


      • sälli
        ... kirjoitti:

        ...voi saatana toikin paska vielä...

        sillähän on jasserin vehkeet ja....


      • mimmi
        sälli kirjoitti:

        sillähän on jasserin vehkeet ja....

        ...mun äidiltä saama aluspaita! Voi ...tana!!
        Onneksi saappaanvarressa on vielä se viidakkoveitsi...


    • PeterVonMejssel

      ...mutta sittenhän tulikin jo joulu. päätin muuttua paremmaksi ihmiseksi. muutenkin jouluna pannaan kaljaa. jouluna pannaan kinkku uuniin. jouluna kuunnellaan joulusaarnaa radiosta. jouluna päätin kun hikitippa tippui nenältä että nyt loppui elämänohjeiden opiskelu. miljonäärejä riittää, ohjeita ei. niinpä päätin: pysy lujana. ajattele negatiivisesti. heitin viidakkoveitsen tuun ja sarasvuot saman tien. nyt olin löytänyt tieni.

    • jatkuumyöhemmin

      samassa eteisessä kolahti. samassa huomasin että postiluukusta tulikin pikku-kiva puoliskon lähettämä kirje. samassa avasin sen. samassa se räjähti, sirpaleet lensivät seinille. samassa kuolin. samassa leijuin ylöspäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe