Raamattu on kiellettävä, koska se ei kestä totuuteen perustuvaa tarkastelua, ja tällä perusteella myös on kiellettävä kristinusko, joka on enemmän vahingoittanut maailmaa kuin toiminut totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolesta, joita arvoja Jeesus itse edusti.
Raamattu on kiellettävä!
14
<50
Vastaukset
Perustelutkin olisi kiva kuulla.
- Anonyymi
Niitä ei voi laittaa, koska ne sensuroidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei voi laittaa, koska ne sensuroidaan.
Laitoin ne juuri isolla työllä etsittynä, perusteltuina ja kädestä pitäen jokaisen ymmärrykselle selitettynä ja joka ainoan kohdan. Ja tuo työ pyyhkäistiin huitsintuuttiin, koska aihe ei kestä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin ne juuri isolla työllä etsittynä, perusteltuina ja kädestä pitäen jokaisen ymmärrykselle selitettynä ja joka ainoan kohdan. Ja tuo työ pyyhkäistiin huitsintuuttiin, koska aihe ei kestä totuutta.
Ei niitä tarvitse etsiä jos sinä itse tiedät ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä tarvitse etsiä jos sinä itse tiedät ne.
Vasta tutkimalla ja etsimällä ja analysoimalla tulee tietämään - ennen sitä on vain luuloja, uskomuksia ja kuvitelmia kuten uskovaisilla. Ja tästä tuo nimityskin tulee.
- Anonyymi
"...koska se ei kestä totuuteen perustuvaa tarkastelua."
No... sokea ihan luonnollisesti tietenkin voi uskoa pimeyden olevan perimmäinen totuus. Silloin ne, jotka uskovat/tietävät ja yrittävät väittää muuta, ovat joko valehtelijoita tai sitten jotenkin päästään sekaisin - ellei peräti täysiä typeryksiä!? 🥺- Anonyymi
Siksi en lähtisikin lähestymään asiaa Raamatusta Pietarin kakkoskirjeen perusteella - tai edes ilmeyskirjan väitteellä, että Jeesus on sama kuin Lusifer, vaan paljon laajemmin, kuten tein laittaessani asiasta tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en lähtisikin lähestymään asiaa Raamatusta Pietarin kakkoskirjeen perusteella - tai edes ilmeyskirjan väitteellä, että Jeesus on sama kuin Lusifer, vaan paljon laajemmin, kuten tein laittaessani asiasta tietoa.
Tässä esimerkit Raamatusta:
2.Pietarin kirje:
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne.
Ilmestyskirja:
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas KOINTÄHTI."
Tämä on Raamatussa se toinen ääripää, johon halutaan nappaavan kiinni, jos et suostu uskomaan Paavalin opilla Jeesusta Jumalaksi.
<<Antiikista lähtien LUCIFER on tarkoittanut KOINTÄHTEÄ eli Venusta. Nimitys kuvaa Venuksen nousua loisteena taivaalle ja lankeamista taivaan rannan taa.[1]
Kristinuskon vaikutuksesta Luciferin ajatellaan nykyään usein olevan yksi Saatanan monista nimistä.[1] Kristillisen perinteen mukaan Lucifer oli ensimmäinen arkkienkeli, kunnes hänestä tuli liian ylpeä ja vallanhaluinen, mikä johti kapinaan Jumalaa vastaan.<<
Lähde: wikipedia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä esimerkit Raamatusta:
2.Pietarin kirje:
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne.
Ilmestyskirja:
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas KOINTÄHTI."
Tämä on Raamatussa se toinen ääripää, johon halutaan nappaavan kiinni, jos et suostu uskomaan Paavalin opilla Jeesusta Jumalaksi.
<<Antiikista lähtien LUCIFER on tarkoittanut KOINTÄHTEÄ eli Venusta. Nimitys kuvaa Venuksen nousua loisteena taivaalle ja lankeamista taivaan rannan taa.[1]
Kristinuskon vaikutuksesta Luciferin ajatellaan nykyään usein olevan yksi Saatanan monista nimistä.[1] Kristillisen perinteen mukaan Lucifer oli ensimmäinen arkkienkeli, kunnes hänestä tuli liian ylpeä ja vallanhaluinen, mikä johti kapinaan Jumalaa vastaan.<<
Lähde: wikipediaEli voitte Raamatusta valita, että oliko Jeesus sitten Jumala vaiko itse Saatana tai sen lähettiläs, joka sanoi fairiseuksista, jonka tekoon perustuu koko kristinusko, että HE OLIVAT itse perkeleestä ja vain valehtelivat?! Se mitä minä todistin Jeesuksesta - ei ollut kumpaakaan.
- Anonyymi
Aloittajalla on lain suoma oikeus kieltää Jumala, Raamattu ja kristinusko.
Hänen tulee kuitenkin kunnioittaa uskonvapauslakia.
Toistaiseksi meillä täällä Suomessa on uskonnonvapaus ja saamme onneksi vielä lukea Raamattua, ja niin kannattaa tehdäkin, sillä se saatetaan joskus vielä ottaa pois, ja silloin tulee olemaan Herran sanan kuulemisen nälkä ja jano.
Aamos:
8:11 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.- Anonyymi
<<Aloittajalla on lain suoma oikeus kieltää Jumala, Raamattu ja kristinusko.
Hänen tulee kuitenkin kunnioittaa uskonvapauslakia.<<
Minulla ei ole mitään tekemistä Jumalan kieltämisen kanssa - olen maailman uskovaisin ihminen (Albert Einsteinin ohella), kysessä on vain syntiopin alistava ja paha Jumala, jolle Jeesuksen taivasten valtakunnan Isä Jumala annettiin uhrilahjana vihan lepyttämiseksi. Raamattua on muokattu Paavalin opin suuntaan, niin ettei siitä enää tunnista Oikeaa Jeesusta eikä Oikeaa Taivasten valtakunnan Isää.
Onneksi VALTAKUNNAN SYYTTÄJÄ on ottanut asian tutkiakseen ja nyt odotamme sitten oikeudenkäyntiä asian tiimoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Aloittajalla on lain suoma oikeus kieltää Jumala, Raamattu ja kristinusko.
Hänen tulee kuitenkin kunnioittaa uskonvapauslakia.<<
Minulla ei ole mitään tekemistä Jumalan kieltämisen kanssa - olen maailman uskovaisin ihminen (Albert Einsteinin ohella), kysessä on vain syntiopin alistava ja paha Jumala, jolle Jeesuksen taivasten valtakunnan Isä Jumala annettiin uhrilahjana vihan lepyttämiseksi. Raamattua on muokattu Paavalin opin suuntaan, niin ettei siitä enää tunnista Oikeaa Jeesusta eikä Oikeaa Taivasten valtakunnan Isää.
Onneksi VALTAKUNNAN SYYTTÄJÄ on ottanut asian tutkiakseen ja nyt odotamme sitten oikeudenkäyntiä asian tiimoilta.Tässä Albert Einsteinin kommentit asiasta - olen täysin samaa mieltä.
<<"Luonnontiede ilman uskontoa on rampa, uskonto ilman luonnontiedettä on sokea."[39]<<
<<"Olen syvästi uskonnollinen uskonnoton. Tämä on jokseenkin uudenlainen uskonto."[39]<<
Lähde: wikisitaatit
Meillä ei ole toistaiseksi ollut uskontoa, jossa ei olisi Jumalana - kuten kaikissa aabrahamilaisissa uskonnoissa - Jahve, joka historiallisen tiedon mukaan onkin itse Baal, eli Saatana, jolle Jeesuksen puhuma Taivasten valtakunnan Isä luovitettiin uskontunnustuksen mukaan uhrilahjana vihan lepyttämiseksi.
Olen aivan varma, että Einstein myös hyväksyisi Jeesuksen taivasten valtakunnan Isän Jumalaksi meidän todellisuuteemme, koska kvanttifyysiikassa on todettu meidän elävän suuressa tietoisuuden yhtenäiskentässä, joka jo perustuu Einteinin omiin teorioihin.
Mikä teillä voi olla sitä vastaan, että meillä olisi uskonto, jossa olisi hyvä Jumala ja Jeesus opetuksineen?
- Anonyymi
Ei sitä kieltää tarvitse, merkitys hiipuu muutenkin. Silloin pitäisi kieltää myös vitsit, sadut ja tarinat.
- Anonyymi
Jonkun kieltäminen ei ole sama asia kuin hävittäminen tai polttaminen tai hiipuminen.
Jos Jammun nimiin laitettua lapsivankilaa Paltamossa ei olisi pikaisesti löytymisen jälkeen hävitetty, poltettu asia olisi tutkittu, ja olisi selvinnyt tuon lapsivankilan tausta - ketä siellä pidettiin vankeina, mitä heille tehtiin, kuka todellisuudessa käytti hyväkseen näitä lapsia? Nyt tuo asia ja tila polttamalla vaiettiin kuoliaaksi - tuskin täälläkään kukaan tietää mitään koko vankilasta! Kaiken lisäksi tilan uunia epäiltiin käytetyn krematorioon. Nyt ei tutkittu mitään - vain hävitettiin.
Minä vaadin Raamatun tutkimista, en sen hävittämistä tai hiipumista, koska tuossa kirkon katastrofissa ja Raamatun hiipumisessa hiipuu myös viisas opettaja Jeesus opetuksineen! Ja se voi olla aivan samalla tavalla tarkoituskin kuin Jammun lapsivankilan poltto.
Ilman tutkmista ei voi kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974