Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 18

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 18

Suvi Leväsen 6.10.2018 saama ilmoitus, että Jouko Pihosta tulee Suomen johtaja

Suvi Levänen kirjoitti minulle 6.10.2018: “Shalom. Herra on puhunut minulle ajatuksiin ja on Hengen kautta näyttänyt joitain profeetallisia asioita. Alkoi torstai-iltana ja joskus aiemminkin minulle on tullut tietoisuus, että sinusta tulee Suomen johtaja.”

Tämä oli viimeinen ennen julkaisematon sanoma. Sarja päättyy tähän. Kaikkiaan näitä ennen vain minun tiedossani olleita sanomia, jotka nyt julkaisin, kertyi siis 18.

Tapahtukoon Jumalan tahto! Jumala voi ottaa käyttöönsä kenet tahansa, senkin, joka ei mitään ole.

10

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta Jumalalla ei ole mitään mahdollisuuksia sellaisen kanssa, joak on NIIN täynnä itseään, ettei muusta kirjoitakaan!

• Anonyymi

– Minä ymmärrän, että se harmittaa, kun jotain mistä et pidä tapahtuu hahmolle tai tarinalle, jota rakastat, mutta tämä on erittäin typerää, Gunn toteaa Twitter julkaisussaan.

– Näyttää siltä, että ihmiset sekoittavat fiktion ja tosielämän. Kasvakaa aikuisiksi.

• Anonyymi

Joukolle tulleet sanomat saattaa tarkoittaa profetiat jotka hän on koonnut sivuilleen on Suomen ennätys.

• Anonyymi

Kuinka kukaan tervehenkinen uskova ottaa lukuun Pihon sairaat menettelyt?
      Kun joku NOSTAA ITSENSÄ - omaa nimeään, ällöttävästi itseään tyrkyttäen julkisiin esityksiin? Onneksi yhä usemmat heräävät ja ottavat etäisyyttä pihon patologiseen harhaantumiseen!

JOS JOKU on Jumalan valitsema - ei hänen tarvitsee ITSE nostaa itseään! Eikä esittää jopa 18 eri Otsikkoa: Profetioita Jouko Pihosta! Sairasta, niin sairasta.... ja ällöä! Mutta - taitaa olla parantumisen etsikkoaika jo ohi?

Vuosia sitten - Jouko pilkkasi ja samalla hylkäsi ne AIDOT kehotukset ja ojennnukset, en jotka Jumala oli lähettänyt! Tulos? Se näkyy nyt...

Paatumus ja patologinen tila on julkista tasoa.

• Anonyymi

Totta tuo edellä kuvattu. Ei tunnu hyvältä, kun nostaa itsensä!

• Anonyymi

Ei Jouko nosta itseään vaan profeetat.

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan omatekoisia, sielullisia ja epäraittiita ennusteljoita?
        Ei Raamatun mukaisia.

Jos ne kaikki (sanomat) ennustukset pihoa koskevat, joita hän tunkee tälle palstalle kuin oksennusta - jos ne kaikki olisi ok. niin piho olisi Suomen Johtaja, Suomen ykköprofeetta, Suomen presidentti......
        VOI MAHOTON!

No, mitähän Jumalalle olisi enää sijaa?
        Siksi, juuri siksi Jumalalla ei ole mitään yhteistyötä pihon kanssa...

Ja joskus hän sen huomaa...

• Anonyymi
    • Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

• Anonyymi

Laita meille profetia, joka on yllättävä, täsmällinen, ja sijoittuu tällä kertaa tulevaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5087
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      23
      3441
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      30
      2761
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1311
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe