Missä on parhaat apajat mustikalle?
Marjastuspaikat Järvenpäässä?
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan niin höhlä ole, että kertoisi täällä kaikille parhaat marjapaikkansa, älä nyt ole niin pöljä, että sellaista uskoisit.
- Anonyymi
Epäilen, että Tuusulan puolella.
- Anonyymi
Ehdottaisin jotain metsikköä taajaman ulkopuolella.
- Anonyymi
Onko mustikka edes vielä kypsää
- Anonyymi
Rampakan alueella oli aikanaan mutta en tiedä onko enää. Nimittäin silloin siellä oli vielä hyppyrimäkikin.
- Anonyymi
Mene metsään.
- Anonyymi
Puretun Perhelän aidattu rakennustyömaa tuottaa hyvin mustikkaa.
Länsiseinustalla on kaupungin ohje milloin saa mennä keräämään.
Yleensä yö-aikaan ja jaoteltu eri kaupunginosien asukkaiden kanssa eri päiville.
Minulle sattui 14pv ti klo 22 eteenpäin. Tule moikkaamaan.
Mulla on saappaat jalassa, joista helppo tunnistaa.
Alueella on hirvi ja muutama kyy, joiden kanssa oltava tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882