Voitte olla varmoja, ettei valtakunnansyyttäjä nosta syytettä.
Ei Korppi korpin silmää noki
Oikeutta ei siis ole tulossa, vaan poliittinen päätös
Haavisto syyteharkintaan
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täysin selvää. Aivan turha poliisitutkinta.
Haavisto voisi mennä jo vaimonsa kanssa sen kotimaahan.- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Oletko varma, että Pekkis on suhteen "mies"?
Pekka on selvästi butsi ja se lyhyempi mies femme. Siitä ei ole epäilystäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Pekka on selvästi butsi ja se lyhyempi mies femme. Siitä ei ole epäilystäkään.
Kyllä minä ainakin epäilen.
- Anonyymi
Haavistolla saippuat ja tummelit omasta takaa kun suksii vankilaan?
- Anonyymi
miten paljosta sitten kanerva selvinny.. huh
tai helsinki pormestari.. miten se nauraa tuulipukukansalle keltä saa vihreä oksan - Anonyymi
sama kans
jos
oot 029.. numeroinen suojatyöpaikka konttoristi,
voit touhuta mitä rikoksia vaan, ei poliisi ala tutkia
eri asia jos paikalle joutuvat menemään, se on kansalaisen ainoa keino tuommoisia vastaan tai omilla kuluilla vetää käräjille, noiden asiakkaat, eli uhristo pääosin köyhiä, ei tietenkä oikeus pääse toteutumaan ja rikolliset kiinni- Anonyymi
No ei sitten yhtään mitään tule. Sehän on 100 % varmaa. Kyseessähän on vihreä vähemmistöön kuuluva ministeri, eikä persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520