Miten luterilaiset nenut voivat tänään?

😹 onko pitänyt kiirettä poistossa ❓

140

<50

    Vastaukset

    • Olitte muuten taas kiitettävän nopeasti ketjussa kaikista muista kiireissänne huolimatta 😹

      • Anonyymi

        Muutamat palstalaiset vielä jaksavat yrittää sinua auttaa mutta suurinosa on huomannut että olet kaiken avun ulottumattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamat palstalaiset vielä jaksavat yrittää sinua auttaa mutta suurinosa on huomannut että olet kaiken avun ulottumattomissa.

        Miksi häntä pitäisi auttaa? Toivoton tapaus noiden kirjoitusvirheidensä ja hymiöidensä kanssa. Ja eihän voi sille mitään että ei ole mikään penaalin terävin kynä, ainakaan sen perusteella mitä hän tänne kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutamat palstalaiset vielä jaksavat yrittää sinua auttaa mutta suurinosa on huomannut että olet kaiken avun ulottumattomissa.

        Minä en tarvitse mitään apua 😸 pärjään teidän kanssa oikein hyvin.


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Minä en tarvitse mitään apua 😸 pärjään teidän kanssa oikein hyvin.

        Ehkä omasta mielestäsi, mutta se on yksi sinun harhoistasi. Eihän kukaan järkevä laita kissa hymiötä pisteen sijaan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häntä pitäisi auttaa? Toivoton tapaus noiden kirjoitusvirheidensä ja hymiöidensä kanssa. Ja eihän voi sille mitään että ei ole mikään penaalin terävin kynä, ainakaan sen perusteella mitä hän tänne kirjoittaa.

        Sinulla taitaa olla mania kirjoitusvirheistä ja kone mistä et saa hymiöitä 😸
        Vai onko sinulla tarve nokitella minua koska et puutu noihin muiden kirjoittajien kohdalja😼❓

        Taidat muuten trollata itseäsi, eikö 😺❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä omasta mielestäsi, mutta se on yksi sinun harhoistasi. Eihän kukaan järkevä laita kissa hymiötä pisteen sijaan....

        Miten itse suoriudut, noin omasta mielestäsi 😺❓


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla mania kirjoitusvirheistä ja kone mistä et saa hymiöitä 😸
        Vai onko sinulla tarve nokitella minua koska et puutu noihin muiden kirjoittajien kohdalja😼❓

        Taidat muuten trollata itseäsi, eikö 😺❓

        Ja tässä tulikin oiva esimerkki taas hänen typeryydestään. Ja kuka voi ottaa tuollaista typerystä tosissaan? ;)


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Miten itse suoriudut, noin omasta mielestäsi 😺❓

        Erittäin hyvin eli huomattavasti paremmin kuin sinä noiden harhojesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin eli huomattavasti paremmin kuin sinä noiden harhojesi kanssa.

        Harha taitaa olla lempisanasi 😺 mahtavissa kirjoituksissasi❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä tulikin oiva esimerkki taas hänen typeryydestään. Ja kuka voi ottaa tuollaista typerystä tosissaan? ;)

        En kai loukannut nenuasi kun kerroin minäkin mitä sinusta ajattelen 😹❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä omasta mielestäsi, mutta se on yksi sinun harhoistasi. Eihän kukaan järkevä laita kissa hymiötä pisteen sijaan....

        Tähän tieteellinen tutkimus todistamaan tuo väite. Onnistuuko?


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Minä en tarvitse mitään apua 😸 pärjään teidän kanssa oikein hyvin.

        Kun et ymmärrä mistä on kysymys niin sanot ettet jaksa toisten jankutusta ja saitko nenuusi. Joka belsebuubin päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ymmärrä mistä on kysymys niin sanot ettet jaksa toisten jankutusta ja saitko nenuusi. Joka belsebuubin päivä.

        Kysymys 😺❓


      • Anonyymi

        Laita nyt vain se tieteellinen tutkimus, äläkä pidä omia kokemuksiasi totena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vain se tieteellinen tutkimus, äläkä pidä omia kokemuksiasi totena.

        Eli tunnustat olevasi niin tyhmä että et osaa suomenkieltä?

        Ja mihinkä tieteellistä tutkimusta? Siihen että virkkeen suomen kielessä päättää piste? Jäikö peruskoulu välistä vai onko siellä venäjällä enään edes kouluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tunnustat olevasi niin tyhmä että et osaa suomenkieltä?

        Ja mihinkä tieteellistä tutkimusta? Siihen että virkkeen suomen kielessä päättää piste? Jäikö peruskoulu välistä vai onko siellä venäjällä enään edes kouluja?

        Ei ole sinunkaan suomen kielen taito kovin hääppöistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vain se tieteellinen tutkimus, äläkä pidä omia kokemuksiasi totena.

        Aitouskovien ei siis tule pitää omia jumalakokemuksiaan tosina, vaan niiden todisteeksi pitää olla tieteellisiä tutkimuksia. 👍🏻


      • Anonyymi

        Todiste Venäjän trollikoulusta tieteellisten todisteiden lisäksi olisi erinomaista saada vai onko kaltaisille punikeille vanhan bolshevikki-ideologian käyttö riittävä todiste asioiden oikeellisuuteen?


    • Anonyymi

      lakana pakana poistettiin ateisti palstalta 🙀
      No kerrotaan kymmenellä ja pistetään ruuvia kireämmälle.

      • Siis tähhh😺❓❓❓❓


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Siis tähhh😺❓❓❓❓

        😾----------------------------------------------------😈


    • Anonyymi

      Kyllä mä nenäleikkauksista olen kuullut, mutta että poistetaan koko 👃 !?

      Herran jestas.

      👍

    • Anonyymi

      Mitä herkkänenulla on luterilaisia vastaan?

      Oliko isä ankara pappi (karttakeppi selän takana) ja äiti vihainen ruustinna, joka herkkänenua nenästä kiinnipitäen tunki puuroa kurkkuun? "Katsopas nyt, kuinka kauniisti isoveikkakin syö puuronsa!"

      Ja isoveli sai aina hienommat synttärilahjat? 🎁🚒🎂
      Isomman paloauton!

      • Minulla ei ole herkkä nenu, eikä minulla ole mitään luterilaisia vastaan.
        Entä sinulla 😸❓


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Minulla ei ole herkkä nenu, eikä minulla ole mitään luterilaisia vastaan.
        Entä sinulla 😸❓

        Yrität hyppiä toisten nenujen tasalle.
        Tai ainakin lyödä, nikkisi sen kertoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yrität hyppiä toisten nenujen tasalle.
        Tai ainakin lyödä, nikkisi sen kertoo.

        Avaahan hieman pomppimistasi 😸


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Avaahan hieman pomppimistasi 😸

        Mitä toi kissa tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toi kissa tekee.

        Se on niin tyhmä että luulee että suomen kielessä virke päätetään hymiöön. Mikä lie lastentarhan ikäinen mieleltään. Näkeehän sen jo noista sen olemattomista kesksutelu taidoista.

        Taitaa olla taas jäähyn paikka. Harmi ettei täällä ole päätelaitekohtaista bannia.


      • Anonyymi
        EiHerkkäNenuisille kirjoitti:

        Avaahan hieman pomppimistasi 😸

        Haluat, että väännetään rautalangasta vai selkokielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin tyhmä että luulee että suomen kielessä virke päätetään hymiöön. Mikä lie lastentarhan ikäinen mieleltään. Näkeehän sen jo noista sen olemattomista kesksutelu taidoista.

        Taitaa olla taas jäähyn paikka. Harmi ettei täällä ole päätelaitekohtaista bannia.

        No, tämä on netti, jossa voi käyttää taiteellista vapauttaan, eikä olla herkkänenu. Pisteen jättäminen pois lauseen perästä ei tarkoita huonoa suomenkielen taitoa. Eikä, että herkkänenu olisi kotoisin Pietarista. Tämän hänen puolestaan sanon.

        Vastoin kielitaidottomia kielitieteilijöitä, itse kirjoitan sanan "suomenkieli" yhdyssanana, sillä sanan merkitys muuttuu jos sen kirjoittaa "suomen kieli" ja "suomen" vieläpä pienellä alkukirjaimella!

        Suomenkieli = kielen nimi.

        Suomen kieli = esim. ainoa Suomessa puhuttava kieli. Poliittisessa mielessä näin voisi joku kirjoittaakin, sillä suomenkieli - itseasiassa sen nk. murteet - on Suomessa jo 10 000 vuotta eläneen, suomalaisen alkuperäiskansan oma kieli. Saan korvasäryn, jos esim. metrossa kuulen puhuttavan riisto-ruotsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tämä on netti, jossa voi käyttää taiteellista vapauttaan, eikä olla herkkänenu. Pisteen jättäminen pois lauseen perästä ei tarkoita huonoa suomenkielen taitoa. Eikä, että herkkänenu olisi kotoisin Pietarista. Tämän hänen puolestaan sanon.

        Vastoin kielitaidottomia kielitieteilijöitä, itse kirjoitan sanan "suomenkieli" yhdyssanana, sillä sanan merkitys muuttuu jos sen kirjoittaa "suomen kieli" ja "suomen" vieläpä pienellä alkukirjaimella!

        Suomenkieli = kielen nimi.

        Suomen kieli = esim. ainoa Suomessa puhuttava kieli. Poliittisessa mielessä näin voisi joku kirjoittaakin, sillä suomenkieli - itseasiassa sen nk. murteet - on Suomessa jo 10 000 vuotta eläneen, suomalaisen alkuperäiskansan oma kieli. Saan korvasäryn, jos esim. metrossa kuulen puhuttavan riisto-ruotsia.

        Miten esimerkiksi Australiassa, Irlannissa, Kanadassa, Uudessa-Seelannissa tai Yhdysvalloissa puhuttavaa englantia olisi kutsuttava?


    • Anonyymi

      Ai on nenä kipeä? No ihan vinkiksi vaan että ei kannata enää jatkossa vittuilla isommilleen 💪💪

      • Anonyymi

        Kun aamuneljältä on jo palstalla nenät kipeinä ja nyrkit pystyssä, niin ei voi olettaa loppupäivän menevän sen paremmin.

        Hyvää yötä, edes joskus, ihan oikeasti.

        👍


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla ja varsinkin patmoslaisilla on aamusta aamuun nenä kipeänä. Herne nokassa milloin mistäkin asiasta. Huutonaurua!

      • Anonyymi

        Juu ja yölläkään nämä herkkänahkaiset prinsessat eivät saa unta, vaikka on viisi untuvapatjaa päällekkäin, kun silti se herne tuntuu patjojen läpi...

        ;P

        👍


    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe