Noin sata eri vasemmistolaista julkkista teki vetoomuksen sananvapauden puolesta!? Mukana olivat mm. kirjailija J.K. Rowlings ja tieteilijä-aktivisti Noam Chomsky. Kuulostaako oudolta ja epäilyttävältä? Tässä selitys.
Näet nykyiseen vasuraatteeseeen kuuluu voimakas kieltokulttuuri(cancel culture). Sen tarkoitus on vain tukkia väärinajattelijan suu hinnalla millä hyvänsä. Mm. JKR joutui sen uhriksi, kun uskalsi väittää, että vain naisilla on kuukautiset.
Nuokin vetoomuksen tekijät hyväksyivät aiemmin täysin tuon kieltokulttuurin! Koska aiemmin sen kohteena olivat vain ei- vasemmistolaiset ihmiset. Mutta nyt kun itse joutuvat saman kohtelun alaiseksi, niin johan muuttui ääni kellosssa?
Raukkamaista ja selkärangatonta ajatelua ja moraalia taas vasureilta...
Nyt vasurieliitti heräsi sananvapauden puolustamiseen!?
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä nykyinen uusmarxilaimen vasuriaate on niin kielteistä, valheellista ja hyökkäävää, että se on jo kääntynyt itseäänkin vastaan!
Mikä on ainoa HYVÄ asia tuossa aattessa.... ;-)- Anonyymi
Niinpä. Repikööt mokomat vesikauhuiset rakit toisensa hajalle...
- Anonyymi
Ja syksyä kohti hajaannus lisääntyy,kun blm- ja antifahörhöt menettävät tukijansa T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Repikööt mokomat vesikauhuiset rakit toisensa hajalle...
Tulee satoja suuria oikeudenkäyntejä,joissa syytettyinä isoja yrityksiä,jotka vierittävät syyn yksin riehujien kontolle,vaikka rähinähuumeet ja aseet tulivat isoilta rahoittajilta ja fbi amerikassa kerää jo tietoja heistä eli toisinsanoen ahneille tulee paskainen loppu T:hiihtäjä 47 härmästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222