Jussi Halla-ahon aviorikos!

Anonyymi

Jussilla on avioliiton ulkopuolinen lapsi. Pitääkö kertoa enemmän. Aito kristitty ei tee noin!

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jussihan on vannoutunut ateisti, joka on lausunut varsin selvästi mielipiteensä uskontojen tarpeellisuudesta ja järjellisyydestä. Itse ihmettelen, miksi helluntailaisetkin äänestävät puoluetta, jonka nykyinen puheenjohtaja on julkijumalaton ateisti.

• Ehkä kansallismielisyys kiehtoo monia ihmisiä.
        Eihän tuo mikään uutinen ollut. Kaikkihan sen tietävät ja Jussi on itse sanonut olevansa agnostikko. Ketä elämänkatsomus kiinnostaa jos ihminen on muuten asiallinen?

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Ehkä kansallismielisyys kiehtoo monia ihmisiä.
        Eihän tuo mikään uutinen ollut. Kaikkihan sen tietävät ja Jussi on itse sanonut olevansa agnostikko. Ketä elämänkatsomus kiinnostaa jos ihminen on muuten asiallinen?

"Olen eronnut kirkosta vuonna 1989. En ole uskonnollinen ihminen. En kuitenkaan mielelläni määrittele itseäni ”ateistiksi”, koska sana mielestäni viittaa uskonnonvastaiseen vakaumukseen, eikä minulla ole sellaista. Jos jotain sanaa on pakko käyttää, olen sitten agnostikko."

Onhan se noin sanonut kieltämättä.

• Anonyymi

Halla-aho ei ole kristitty. Onko se puolustus?

• Anonyymi

Aito kristitty ja tolkun ihminen ei tee tuollaisia aloituksia.

• Anonyymi

Aito kristitty on siis mielestäsi mormoni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito kristitty on siis mielestäsi mormoni?

Kyllähän raamatussa on monia viittauksia moniavioisuuteen. Etkö ole lukenut raamattua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän raamatussa on monia viittauksia moniavioisuuteen. Etkö ole lukenut raamattua?

Ja käsitellään aviottoman pojan elämää yhden kirjan verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja käsitellään aviottoman pojan elämää yhden kirjan verran.

Raamatun tarinat on kuin Halla-ahon puheet. Ne voi selittää mille mallille tahansa, aina tilanteen mukaan.

• Anonyymi

Väärä mestari. Johtaa harhaan!

• Anonyymi

Miksi palvot ihmisiä?

• Anonyymi

Halla-aho on superpersu!
      Yleensä persulla ei ole naista, mutta Mestarilla niitä on jo kaksi.

Ei ihme, että Mestaria ylistetään.

• Anonyymi

Mestari on kaikkien peräkammaripoikapersujen idoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mestari on kaikkien peräkammaripoikapersujen idoli.

Kuka pettää puolisoaan on valmis pettämään kenet tahansa. Eli pettäminen on persupuolueessa vain sulka hattuun?

• Anonyymi

Seiskalehden pitäisi selvittää Halla-ahon naiskuviot koko kansan tietoisuuteen.
      Rakastaja Hakkaraisen maailmalla kaatamat naiset on jo tiedossa.

Huhujen mukaan ikääntyneen Hakkaraisen rakastelu tapahtuu työntämällä seteleitä naisten pikkuhousuihin.

Arvatkaas kuka maksaa, Suomen kansa!

• Anonyymi

eikös islammiehillä ole sinne tänne lapsia

suomessahan siitä saa toiminnalle tukea lapsilisän muodossa ja sossusta lissää

töistä niin väliä...

• Anonyymi

Viitsisitkö jo jatkaa matkaa sieltä 50-luvulta.

• Anonyymi

Ei tuo ole aviorikos

• Anonyymi

Ei sulkahatturikoksia lasketa.

• Anonyymi

Sama on tuon aloittuksen kanssa, ei järkevä aikuinen tuollaisia kirjoittelisi asioista, jotka eivät hänelle kuulu.

• Anonyymi

Tässä ketjussa kun keskustellaan persu-kansanedustajien moraalista, niin lisätään listaan evankelisluterilaisen kirkon jäsen, kansanedustaja Rami Lehto (PS).

"Vuonna 2015 Lehdon lapset haastoivat isänsä käräjille. Syynä olivat elatusmaksut, joiden määrä oli määritelty Lehdon tulojen perusteella ennen tämän kansanedustajuutta. Lehto ei suostunut sopimaan elatusmaksujen korotuksista tulojen noustua huomattavasti, joten asia vietiin oikeuteen."

"Arvoihini ei kuulu... minkäänlainen epärehellisyys
      Vastustan kansamme kahtiajakoa, jossa rikkaat kerryttävät varallisuuttaan köyhien kustannuksella
      Hyvin toimeentulevien pitää ottaa enemmän vastuuta hyvinvointiyhteiskuntamme ylläpitämisestä." (Rami Lehdon omilta sivuilta)

Ihan kuin Lehdon puheet ja teot eivät kohtaisi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rami_Lehto#Yksityiselämä
      https://www.ramilehto.fi/

• Anonyymi

Jos ei ole vammainen niin mitä sitten, voi tulevaisuudessa seurata Hallan jälkiä.

• Anonyymi

joo lapsi ei tule maksamaan kirkollisveroa 🤣

• Anonyymi

Lieventävä asianhaara varmaan on, ettei salasuhde kestänyt kuin 8 vuotta?

• Anonyymi

"Jokaisella ihmisellä on kuitenkin lokero, joka täyttyy jollain uskonnon kaltaisella. Millä Halla-ahon lokero täyttyy?

– Ehkä tässä päästään sivuamaan puolueen kristillis-sosiaalista perustaa. Uskon moniin kristinuskon hyveisiin, perusarvoihin ja standardeihin. Mielestäni kymmenen käskyä on aika hyvä ohjenuora ihmiselle riippumatta siitä, onko hän uskonnollinen vai ei."

Eipä Jussi ole muistanut kaikkia käskyjä noudattaa.

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
        3. Pyhitä lepopäivä.
        4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
        5. Älä tapa.
        6. Älä tee aviorikosta.
        7. Älä varasta.
        8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jokaisella ihmisellä on kuitenkin lokero, joka täyttyy jollain uskonnon kaltaisella. Millä Halla-ahon lokero täyttyy?

– Ehkä tässä päästään sivuamaan puolueen kristillis-sosiaalista perustaa. Uskon moniin kristinuskon hyveisiin, perusarvoihin ja standardeihin. Mielestäni kymmenen käskyä on aika hyvä ohjenuora ihmiselle riippumatta siitä, onko hän uskonnollinen vai ei."

Eipä Jussi ole muistanut kaikkia käskyjä noudattaa.

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
        3. Pyhitä lepopäivä.
        4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
        5. Älä tapa.
        6. Älä tee aviorikosta.
        7. Älä varasta.
        8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Ei kannata heittäytyä ulkokultaiseksi. Moni on pettänyt, moni jäänyt kiinni, vielä useampi taitaa olla jäämättä kiinni. Jos jokaista pettävää miestä kohden olisi nainen ihan "vahingossa" tullut raskaaksi ja päättänyt lapsen pitää ei olisi minkäänlaista ongelmaa lapsimäärästä Suomessa Ongelma olisi varmasti enemmänkin ihmissuhteissa. Myös uskovaiset pettää, jopa kirkon piirissä työskentelevät. Älä ole naivi. Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. Vain paha ja ilkeä ihminen voi tällaisia asioita, jotka jo ovat kaikkien aikaa seuraavien tiedossa muistutella. Ilmeisesti haluat Jussin puolisoa tai lapsia loukata ja vahingoittaa, vaikka asia ei uusi ole voi se satuttaa. Oikein halveksittavaa koulukiusaajien kaartia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata heittäytyä ulkokultaiseksi. Moni on pettänyt, moni jäänyt kiinni, vielä useampi taitaa olla jäämättä kiinni. Jos jokaista pettävää miestä kohden olisi nainen ihan "vahingossa" tullut raskaaksi ja päättänyt lapsen pitää ei olisi minkäänlaista ongelmaa lapsimäärästä Suomessa Ongelma olisi varmasti enemmänkin ihmissuhteissa. Myös uskovaiset pettää, jopa kirkon piirissä työskentelevät. Älä ole naivi. Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. Vain paha ja ilkeä ihminen voi tällaisia asioita, jotka jo ovat kaikkien aikaa seuraavien tiedossa muistutella. Ilmeisesti haluat Jussin puolisoa tai lapsia loukata ja vahingoittaa, vaikka asia ei uusi ole voi se satuttaa. Oikein halveksittavaa koulukiusaajien kaartia!

Olet oikeassa. Alennuin persutasolle, anteeksi. Avaus ei kuitenkaan ole minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. "

Ettet olisi itse avauksen tekijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. "

Ettet olisi itse avauksen tekijä?

Ja mikäs sinua vaivaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 520
      7777
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2692
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1950
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1612
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe