Jussilla on avioliiton ulkopuolinen lapsi. Pitääkö kertoa enemmän. Aito kristitty ei tee noin!
Jussi Halla-ahon aviorikos!
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jussihan on vannoutunut ateisti, joka on lausunut varsin selvästi mielipiteensä uskontojen tarpeellisuudesta ja järjellisyydestä. Itse ihmettelen, miksi helluntailaisetkin äänestävät puoluetta, jonka nykyinen puheenjohtaja on julkijumalaton ateisti.
Ehkä kansallismielisyys kiehtoo monia ihmisiä.
Eihän tuo mikään uutinen ollut. Kaikkihan sen tietävät ja Jussi on itse sanonut olevansa agnostikko. Ketä elämänkatsomus kiinnostaa jos ihminen on muuten asiallinen?- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Ehkä kansallismielisyys kiehtoo monia ihmisiä.
Eihän tuo mikään uutinen ollut. Kaikkihan sen tietävät ja Jussi on itse sanonut olevansa agnostikko. Ketä elämänkatsomus kiinnostaa jos ihminen on muuten asiallinen?"Olen eronnut kirkosta vuonna 1989. En ole uskonnollinen ihminen. En kuitenkaan mielelläni määrittele itseäni ”ateistiksi”, koska sana mielestäni viittaa uskonnonvastaiseen vakaumukseen, eikä minulla ole sellaista. Jos jotain sanaa on pakko käyttää, olen sitten agnostikko."
Onhan se noin sanonut kieltämättä.
- Anonyymi
Halla-aho ei ole kristitty. Onko se puolustus?
- Anonyymi
Aito kristitty ja tolkun ihminen ei tee tuollaisia aloituksia.
- Anonyymi
Aito kristitty on siis mielestäsi mormoni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito kristitty on siis mielestäsi mormoni?
Kyllähän raamatussa on monia viittauksia moniavioisuuteen. Etkö ole lukenut raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän raamatussa on monia viittauksia moniavioisuuteen. Etkö ole lukenut raamattua?
Ja käsitellään aviottoman pojan elämää yhden kirjan verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käsitellään aviottoman pojan elämää yhden kirjan verran.
Raamatun tarinat on kuin Halla-ahon puheet. Ne voi selittää mille mallille tahansa, aina tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Väärä mestari. Johtaa harhaan!
- Anonyymi
Miksi palvot ihmisiä?
- Anonyymi
Halla-aho on superpersu!
Yleensä persulla ei ole naista, mutta Mestarilla niitä on jo kaksi.
Ei ihme, että Mestaria ylistetään.- Anonyymi
Mestari on kaikkien peräkammaripoikapersujen idoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on kaikkien peräkammaripoikapersujen idoli.
Kuka pettää puolisoaan on valmis pettämään kenet tahansa. Eli pettäminen on persupuolueessa vain sulka hattuun?
- Anonyymi
Seiskalehden pitäisi selvittää Halla-ahon naiskuviot koko kansan tietoisuuteen.
Rakastaja Hakkaraisen maailmalla kaatamat naiset on jo tiedossa.
Huhujen mukaan ikääntyneen Hakkaraisen rakastelu tapahtuu työntämällä seteleitä naisten pikkuhousuihin.
Arvatkaas kuka maksaa, Suomen kansa! - Anonyymi
eikös islammiehillä ole sinne tänne lapsia
suomessahan siitä saa toiminnalle tukea lapsilisän muodossa ja sossusta lissää
töistä niin väliä... - Anonyymi
Viitsisitkö jo jatkaa matkaa sieltä 50-luvulta.
- Anonyymi
Ei tuo ole aviorikos
- Anonyymi
Ei sulkahatturikoksia lasketa.
- Anonyymi
Sama on tuon aloittuksen kanssa, ei järkevä aikuinen tuollaisia kirjoittelisi asioista, jotka eivät hänelle kuulu.
- Anonyymi
Tässä ketjussa kun keskustellaan persu-kansanedustajien moraalista, niin lisätään listaan evankelisluterilaisen kirkon jäsen, kansanedustaja Rami Lehto (PS).
"Vuonna 2015 Lehdon lapset haastoivat isänsä käräjille. Syynä olivat elatusmaksut, joiden määrä oli määritelty Lehdon tulojen perusteella ennen tämän kansanedustajuutta. Lehto ei suostunut sopimaan elatusmaksujen korotuksista tulojen noustua huomattavasti, joten asia vietiin oikeuteen."
"Arvoihini ei kuulu... minkäänlainen epärehellisyys
Vastustan kansamme kahtiajakoa, jossa rikkaat kerryttävät varallisuuttaan köyhien kustannuksella
Hyvin toimeentulevien pitää ottaa enemmän vastuuta hyvinvointiyhteiskuntamme ylläpitämisestä." (Rami Lehdon omilta sivuilta)
Ihan kuin Lehdon puheet ja teot eivät kohtaisi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rami_Lehto#Yksityiselämä
https://www.ramilehto.fi/ - Anonyymi
Jos ei ole vammainen niin mitä sitten, voi tulevaisuudessa seurata Hallan jälkiä.
- Anonyymi
joo lapsi ei tule maksamaan kirkollisveroa 🤣
- Anonyymi
Lieventävä asianhaara varmaan on, ettei salasuhde kestänyt kuin 8 vuotta?
- Anonyymi
"Jokaisella ihmisellä on kuitenkin lokero, joka täyttyy jollain uskonnon kaltaisella. Millä Halla-ahon lokero täyttyy?
– Ehkä tässä päästään sivuamaan puolueen kristillis-sosiaalista perustaa. Uskon moniin kristinuskon hyveisiin, perusarvoihin ja standardeihin. Mielestäni kymmenen käskyä on aika hyvä ohjenuora ihmiselle riippumatta siitä, onko hän uskonnollinen vai ei."
Eipä Jussi ole muistanut kaikkia käskyjä noudattaa.
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokaisella ihmisellä on kuitenkin lokero, joka täyttyy jollain uskonnon kaltaisella. Millä Halla-ahon lokero täyttyy?
– Ehkä tässä päästään sivuamaan puolueen kristillis-sosiaalista perustaa. Uskon moniin kristinuskon hyveisiin, perusarvoihin ja standardeihin. Mielestäni kymmenen käskyä on aika hyvä ohjenuora ihmiselle riippumatta siitä, onko hän uskonnollinen vai ei."
Eipä Jussi ole muistanut kaikkia käskyjä noudattaa.
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.Ei kannata heittäytyä ulkokultaiseksi. Moni on pettänyt, moni jäänyt kiinni, vielä useampi taitaa olla jäämättä kiinni. Jos jokaista pettävää miestä kohden olisi nainen ihan "vahingossa" tullut raskaaksi ja päättänyt lapsen pitää ei olisi minkäänlaista ongelmaa lapsimäärästä Suomessa Ongelma olisi varmasti enemmänkin ihmissuhteissa. Myös uskovaiset pettää, jopa kirkon piirissä työskentelevät. Älä ole naivi. Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. Vain paha ja ilkeä ihminen voi tällaisia asioita, jotka jo ovat kaikkien aikaa seuraavien tiedossa muistutella. Ilmeisesti haluat Jussin puolisoa tai lapsia loukata ja vahingoittaa, vaikka asia ei uusi ole voi se satuttaa. Oikein halveksittavaa koulukiusaajien kaartia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata heittäytyä ulkokultaiseksi. Moni on pettänyt, moni jäänyt kiinni, vielä useampi taitaa olla jäämättä kiinni. Jos jokaista pettävää miestä kohden olisi nainen ihan "vahingossa" tullut raskaaksi ja päättänyt lapsen pitää ei olisi minkäänlaista ongelmaa lapsimäärästä Suomessa Ongelma olisi varmasti enemmänkin ihmissuhteissa. Myös uskovaiset pettää, jopa kirkon piirissä työskentelevät. Älä ole naivi. Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. Vain paha ja ilkeä ihminen voi tällaisia asioita, jotka jo ovat kaikkien aikaa seuraavien tiedossa muistutella. Ilmeisesti haluat Jussin puolisoa tai lapsia loukata ja vahingoittaa, vaikka asia ei uusi ole voi se satuttaa. Oikein halveksittavaa koulukiusaajien kaartia!
Olet oikeassa. Alennuin persutasolle, anteeksi. Avaus ei kuitenkaan ole minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata heittäytyä ulkokultaiseksi. Moni on pettänyt, moni jäänyt kiinni, vielä useampi taitaa olla jäämättä kiinni. Jos jokaista pettävää miestä kohden olisi nainen ihan "vahingossa" tullut raskaaksi ja päättänyt lapsen pitää ei olisi minkäänlaista ongelmaa lapsimäärästä Suomessa Ongelma olisi varmasti enemmänkin ihmissuhteissa. Myös uskovaiset pettää, jopa kirkon piirissä työskentelevät. Älä ole naivi. Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. Vain paha ja ilkeä ihminen voi tällaisia asioita, jotka jo ovat kaikkien aikaa seuraavien tiedossa muistutella. Ilmeisesti haluat Jussin puolisoa tai lapsia loukata ja vahingoittaa, vaikka asia ei uusi ole voi se satuttaa. Oikein halveksittavaa koulukiusaajien kaartia!
"Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. "
Ettet olisi itse avauksen tekijä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihan turhaa mustamaalaamista aloittajalta. "
Ettet olisi itse avauksen tekijä?Ja mikäs sinua vaivaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165