Suck-o-mat

Anonyymi

Onko muita Suck-o-mat käyttäjiä? Se todella tuntuu hyvältä kun laite lypsää penistä, ei väsy voi nauttia pitkään ja hartaasti en aina laukea nautin siitä siltikin.

9

6035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä ja minkähän lainen vekotin tuo mahtaa olla ??

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vinkkinä vielä. Itse olen laittanut koukun kattoon ja siitä sopivan mittainen naru mihin saat tuon laitteen roikkumaan. Sitten vain mukava toimisto sohva alle, jonka korkeutta voi säätää.
        Näin voit käyttää laitetta ilman käsiä. Kädet niskantaakse ja nauttimaan. Käy hyvästä suihinotosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinkkinä vielä. Itse olen laittanut koukun kattoon ja siitä sopivan mittainen naru mihin saat tuon laitteen roikkumaan. Sitten vain mukava toimisto sohva alle, jonka korkeutta voi säätää.
        Näin voit käyttää laitetta ilman käsiä. Kädet niskantaakse ja nauttimaan. Käy hyvästä suihinotosta.

Toimisto_sohvien korkeuttahan on helppo säätää... riittää, et on pari kääpiöö molemmissa päissä, jotka nostaa tai laskee sitä sohvaa tarpeen mukaan. 🤗

• Anonyymi

Saattaa olla turhan tehokas laite, minulle riittää Suck-o-mat käyttö nautin siitä todella paljon, laitoin siihen lisäosan jolla voi pienentää imu voimaa ei ole tarkoitus saada kutia heti vaan nauttia pitkään tunnin ja pidempään tulen tyydytetyksi.

• Anonyymi

Tää leten sen vasta leimi peli on. 2 tullut ja molemmat paskana hetken jälkeen. Pyysin rahat takasin. Tosta alkuperäisestä ei kokemusta.

• Anonyymi

Kiinnostais kokeilla

• Anonyymi

Mun vaimo on sukisuki-automaatti. Tosi tehokas.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      61
      15147
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      27
      3184
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      267
      2410
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1743
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1463
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      354
      1383
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1203
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1105
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      74
      936
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      895
    Aihe