Sama tyyppi tekee näitä persuihin liittyviä avauksia

Anonyymi

tyylistä näkee, eli otsikko ja sitten yksi tai kaksi lausetta. Ei mitään asiaa siis, vaan lapsellista provoilua jolla yritetään saada vastauksia.

Tuleeko tuo provoilu itse pääkallonpaikalta?

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ties vaikka olisi joku S24:n työntekijöistä.

• Anonyymi

Ei voi olla missään töissä.

• Anonyymi

Sekin mahdollista, mutta ei todennäköistä.

• Vissiin myös vastailee itselleen.

• Anonyymi

Usein tämän persuista provoilijan ketjuissa on suunnilleen yhtä paljon lukijoita, kuin kommentoijia. Se availee ketjuja ja provosoi niissä sitten itse lisää. Helppo tunnistaa, aina sama monotoninen persu sitä, persu tätä jankkaus, jatkanut sitä jo vuosikausia. Se ei itse tajua, että on tuonut PS kannatusta lisää satoja, ellei tuhansia äänestäjiä vuosien varrella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein tämän persuista provoilijan ketjuissa on suunnilleen yhtä paljon lukijoita, kuin kommentoijia. Se availee ketjuja ja provosoi niissä sitten itse lisää. Helppo tunnistaa, aina sama monotoninen persu sitä, persu tätä jankkaus, jatkanut sitä jo vuosikausia. Se ei itse tajua, että on tuonut PS kannatusta lisää satoja, ellei tuhansia äänestäjiä vuosien varrella.

Eihän niitä kukaan muu luekaan kuin se itse. Selvästikin mode itse, ei kai kukaan muu viettäisi palstalla 24/7, mutta suvakille unelmahomma.

• Anonyymi

Kansallismielinen juntti!

• Anonyymi

Sama persu tekee näitä vihapuhealoituksia vassareista.

• Anonyymi

hahaaaa, sieltähän tuo itse keskustelun kohde ilmoittautui.

Se on saanut niin monta kertaa palstalla nokkaansa, ettei uskaltaudu enää väittelyyn, vaan näkee vaivaa, että saa poisteltua vastausviestejä. Tätäkin yrittää, katsotaan poistaako ylläpito, jos poistuu, niin s-24 on mukana touhussa.

• Anonyymi

Pakollinen rekatun nimmarin käyttö aina, niin reppanoiden häiriköinti loppuisi heti.

• Anonyymi

Ei ole tuntunut onnistuvan punikkivihervasemmistolaiselta anarkomarkoltakaan.

• Tee ite?

• Anonyymi

Joo ja tunnistautuminen pankkitunnuksilla, että poliisit saa paremmin vihapuhuja rasistit kiinni.

• Sinähän punikki et uskalla hankkia rekattua nimmaria...hehehehee.

• Anonyymi
        hammerhead kirjoitti:

Sinähän punikki et uskalla hankkia rekattua nimmaria...hehehehee.

Niitä ei riitä kaikille kun sinulla on satoja.

• Anonyymi

Sairaita on punaviher äänestäjät. Mistähän nuo pössyttelijät hankkivat tötsänsä.

• Anonyymi

Suomen kansa niitä elättää vasten tahtoaan, sillä vihervassarihan ei työtä tee vaan nostaa rahaa Kelan kultakortilla suoraan taikaseinästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kansa niitä elättää vasten tahtoaan, sillä vihervassarihan ei työtä tee vaan nostaa rahaa Kelan kultakortilla suoraan taikaseinästä.

Porvaritrolli vauhdissa.

• Anonyymi

Kyllä tarttis Suomeenkin saada Putininvalta niin ei persuista kirjoitettaisi valheita vaan totuuksia joidenka mukaan persut ajavat ainoana puolueena Persulandiassa venäläisten asioita.

• Anonyymi

Tosiaan, venäjällä kaltaisenne hullut ovat pöpilässä, Suomessa avohoidossa. Mutta mikset muuttaisi venäjälle, sillähän se asiasi hoituu.

• Anonyymi

Persualoituksia tekevä suoltaa joutavaa persutuubaa jota onneksi kukaann ei ota vakavasti ja hyvä niin.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Älytöntä persuhorinaa.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Varmaan ISIS tyyppejä tai silakkatussu.

• Anonyymi

Eikä tee! Meitä on täällä satoja persuista totuuden kertojaa.

• Anonyymi

Olen sen tsekannut useastikin mistä ip osoitteesta hän trollejaan lähettelee. Aina kyse samasta henkilöstä ja vastailee omiin viesteihinsä, kuin eläisi kahdessa persoonassa.
      Toisinaan hänellä käytössä toinenkin liittymä josta trollaa. Liekkö puhelin ja läppäri, mutta juttujen taso ja kirjoitusasu on aina sama.

• Anonyymi

Persujen juoni saada persuvastaiset vaikuttamaan mielenvikaisilta. Epätoivoista ja säälittävää persuilta, vähän kuin maahanmuuttajien syyttely raiskauksista kun kantis on asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen juoni saada persuvastaiset vaikuttamaan mielenvikaisilta. Epätoivoista ja säälittävää persuilta, vähän kuin maahanmuuttajien syyttely raiskauksista kun kantis on asialla.

Voi sinua mussukka :D Kyllä te mielenvikaiset näytätte ihan itseltänne ilman että persujen tarvitsee juonia yhtään mitään. Johan tuo kuvittelu jostain "juonistakin" kertoo, että ihan kaikki ei ole kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua mussukka :D Kyllä te mielenvikaiset näytätte ihan itseltänne ilman että persujen tarvitsee juonia yhtään mitään. Johan tuo kuvittelu jostain "juonistakin" kertoo, että ihan kaikki ei ole kotona.

Ne on gangstalkingin uhreja. Nyt vainoajina on "persut" HAHAHAHAHA. Ne lääkkeet!

• Anonyymi

Palstan persukriitikolla on usein hyviä pointteja pellepersuista. Pellepersuilla menee selvästi ihon alle persukriittiset avaukset.

• Anonyymi

Mikä noin rankasti vituttaa äärimölisijää? Ota kuppi kamomillateetä ja sitten päikkärit peukalo suussa. Kyllä se raivo siitä helpottaa ;)

• Anonyymi

Kommenttisi ja aloituksesi ovat juuri niin tyhmiä kuin pelle loldiersilta voi odottaakin :D

• Anonyymi

Odotettu ja niin läpinäkyvä provo äärikomukalta, joka itse jäi kiinni massapostaamisesta. Äärikomukka loi kokonaisia ketjuja, joissa lähes kaikki kommentit oli omia. Jäi myös nolosti kiinni feikkaamalla "persua". Mitä tähän voisi sanoa? Huoh.... ><

• Anonyymi

Tuo aloituksessa mainittu henkilö voi aina ottaa tällaisen avauksen kuin kunniakirjana siitä, että on onnistunut tuomaan esiin kipeitä faktoja persujen päivänvaloa kestämättömästä toiminnasta ja vihasta suomalaisia kohtaan.

• Anonyymi

Suvakilla juoppohulluus pahenee, ei poistu hetkeksikään koneeltaan.

• Anonyymi

Tuo ongelma koskee kyllä persuista massapostaajaa. Sori kun joutuu korjaamaan asiavirheitäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ongelma koskee kyllä persuista massapostaajaa. Sori kun joutuu korjaamaan asiavirheitäsi.

No sehän on juoppohullu suvakki :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3006
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2462
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2441
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2121
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1673
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      434
      1572
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1524
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1512
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1309
    Aihe