Snäpcab - Kokemuksia?

Anonyymi

Tuleeko kyytiä? 8% palkkio plus kk maksu

15

3849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehoitan ainakin varomaan vanhempia irstaita mieskuskeja jotka saattavat pyytää maksun lisäksi "palveluja".

    • Anonyymi

      Kyydeistä en osaa sanoa, mutta melko vähän jää kenttäkyydistä ;
      Uber 18,75 provisio vähennetty
      SnapCab 25,72 provisio vähennetty, lisäksi 34,90 kk maksu (0 alv)
      Toki jos ns. luppoaikana tai paluukyytinä jotain saa niin miksei vähempikin riittäis, mutta kovin pitkiä venttoja tolla rahalla ei varmaan pysty tekemään. Maksaahan se TH välitys enemmän, mutta aika laaja tilauskanta kuitenkin noihin verrattuna.
      Silloin kun TH ja Lähitaksi oli vielä fonectan apissa, niitä kyytejä tuli n 1 viikossa, eli jos tahti on sama, ei taida maksaa vaivaa..

      • Anonyymi

        Tuliks ne ylivuotona fonectalta? Toki tässä snäpissä varmaan sama. Eiks menevä hoida noita myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliks ne ylivuotona fonectalta? Toki tässä snäpissä varmaan sama. Eiks menevä hoida noita myös.

        Ei tullut ylivuotona. Ihan normaali välityskanava silloin TH:lle ja Lähitaksille.


    • Anonyymi

      Eli ensin on Fonecta, jonka pyörittäjät saa rahaa tekemättä juuri mitään, sitten joku snäp ottaa siivun, myöskin tekemättä mitään merkittävää kyydin hyväksi , ja siellä ravintoketjun pohjalla se taksariparka, joka maksaa siitä että saa ajaa rahaa jollekin. Tää uudistushan meni juuri niinkuin ajattelinkin.

      • Anonyymi

        Väärin: Fonecta tekee valtaosan rahoistaan sillä, että välittää nollakakkosen kautta kyytejä. 02 on hoitanut markkinointinsa hyvin. Ihmiset eivät tiedä välityskeskuksien numeroita joten nollakakkosen kautta soittamalla asiakas saa hyvän palvelun josta toki maksaa itsensä kipeeksi.

        Minua kiinnostaa, että millä hinnalla sinä olisit valmis luomaan tuollaisen systeemin jolla voisit tarjota hyvinvointia muille yrittäjille isossa mittakaavassa.

        Minä maksan mielelläni 1,6 euroa per kyyti jos saan 20 euron kyytejä useamman illassa täytteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin: Fonecta tekee valtaosan rahoistaan sillä, että välittää nollakakkosen kautta kyytejä. 02 on hoitanut markkinointinsa hyvin. Ihmiset eivät tiedä välityskeskuksien numeroita joten nollakakkosen kautta soittamalla asiakas saa hyvän palvelun josta toki maksaa itsensä kipeeksi.

        Minua kiinnostaa, että millä hinnalla sinä olisit valmis luomaan tuollaisen systeemin jolla voisit tarjota hyvinvointia muille yrittäjille isossa mittakaavassa.

        Minä maksan mielelläni 1,6 euroa per kyyti jos saan 20 euron kyytejä useamman illassa täytteeksi.

        Mua ei varsinaisesti kiinnosta miten paljon joku tällä tienaa. Totesinpa vaan että tuossa kyyti on jo myyty kaksi kertaa ennenkuin asiakas pääsee edes sanomaan päivää. Jos se on sun mielestä hyvä, niin ihan vapaasti.


    • Anonyymi

      No jos se joku järjestelmä tuo nettona enemmän rahaa kassaan kuin aiemmin niin silloin kannattaa maksaa. Tietty kannattaa ottaa huomioon lisääntyneet duunit ja sitäkautta lisääntyneet muutkin kulut, mutta eiköhän meistä kaikki olisi valmis heittämään vitosen setelin vinkkipalkkiona jollekin tyypille jos saisi ostettua itselleen vaikka 60 euron keikan hiljaiseen aikaan.

      Jättäisitkö väliin?

      Ja siis itse en tiedä tästä snäpistä yhtään mitään, mutta jos joku järkkää extraa mulle niin heitän mielelläni 20 euroa jollekin saadakseni 250 euron kyydin.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä pointti, mutta jos se kuitenkin merkitsee 12 euron kyydin ajamista 8 eurolla (koska välistävetäjät) mietin, että kandeeko kuitenkin odottaa tolpalla rahakkaampaa kyytiä.
        Ja jos mulle joku tänään järkkäisi 250 euron kyydin, maksaisin ilomielin vaikka 50 ,


    • Anonyymi

      Kannattaa unohtaa. Aion ottaa jonkun välityksen nykyisen lähitaksin lisäksi, että saisi 02-keikkoja. Snapcab vaatii yhden, kolmen tai 12 kuukauden maksun ETUKÄTEEN, ennenkuin yhtään keikkaa on edes ajettu. Aivan järjetöntä. Muitakin alustoja on, jotka välittää nollakakkosta. Niistä saatte kyllä itse ottaa selvää

    • Anonyymi

      varoitti huijaus. minun pankki tililtä vienut 92euro ilman mitään lupaa.täys huijaus

    • Anonyymi

      täysiä huijari. vienut ilman lupaa rahaa pankki tiliita.minä varoitti

    • Anonyymi

      Tietäen millaisia herroja tässä on mukana niin kehotan välttämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe