Missä voi myydä seksinuken?

Anonyymi

olen yrittänyt myydä seksinukkea Huuto.netissä mutta vaikeaa tuntuu olevan. Kyseessä pn ihan laadukas käyttämätön nukke jonka hinta omn laatua vastaava 500 euroa. Huuto.net tuntuu vain olevan huono foorumi, siellä näyttää olevan muitakin nuken myyjiä joilla on vaikeuksia myydä nukkeaan. Monet nuket ovat olleet kuukausikaupalla myynnissä.

Onko Suomessa muita sivustoja joissa voisi yrittää nukkeaan myydä kuin tuo huuto.net. Torissa seksivälineitä ei ilmeisesti saa myydä.

11

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut. Nyt oon töissä, mutta voitko soittaa mulle puolenyön jälkeen numeroon 044 773 6658?

      • Anonyymi

        Nukke on niin sanottu kyykkymalli eli 71 cm pitkä Ja paino 18 kg. Kiinnostaako. Kyseessä on oikeasti täysin korkkaamaton nukke. Ota yhteyttä sähköpostiin m568877@ Outlook.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukke on niin sanottu kyykkymalli eli 71 cm pitkä Ja paino 18 kg. Kiinnostaako. Kyseessä on oikeasti täysin korkkaamaton nukke. Ota yhteyttä sähköpostiin m568877@ Outlook.com

        Kuvia löytyy noiden linkkien takaa.

        https://aijaa.com/nBErVu

        https://aijaa.com/XANaXt

        Myydään siis 500 euron kipailukykyiseen hintaa. Kyseessä on täysin käyttämätön nukke.
        Muija ei tykännyt ostoksestani joten myyn pois.

        Otettu pakkauksesta pois vain valokuvien ottamista varten.

        Tiedustelut sähköpostitse [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukke on niin sanottu kyykkymalli eli 71 cm pitkä Ja paino 18 kg. Kiinnostaako. Kyseessä on oikeasti täysin korkkaamaton nukke. Ota yhteyttä sähköpostiin m568877@ Outlook.com

        Kympin saat ei senttiäkään enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kympin saat ei senttiäkään enempää.

        Ei lähde kympillä poika. Laatua ei saa halvalla.

        T: Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähde kympillä poika. Laatua ei saa halvalla.

        T: Aloittaja.

        En mä mitään poikaa halua, vaan sen nuken.


    • Anonyymi

      Kiinnostavaa, tosi elävän näköinen nukke, Onkohan jo myyty.

    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut "Tarzan" nukesta. eBayssa näin kerran moisen komistuksen mutta eipä löydy enää. Kuvissa elin oli siististi mosaiikilla peitelty mutta jonkinlaisen käsityksen sai. Näytti aivan mukavalta eikä miltään tussilla töherretyltä.
      Oli geeli/ilmatäytteinen - mitähän tuokin tarkoittaa ?

      Jane

    • Anonyymi

      Onko täällä kukaan aidon tuntuista seksinukkea vaille?

      Mulla olis pari nukkea tarjolla. Toinen kolme päivää vanha, hivenen kolhuja kokenut ja sisäänajettu. On myös pieneen tilaan menevä sillä jalat pää lähtee irti. Uutena oli 1200e. Toinen jalka ei pidä muotoaan vaan on pettänyt heti ranka. Doggystyle ei onnistu, muut asennot onnistuu ja tuntuu erittäin hyvältä! Painoa kokonaisena 32kg. Ensimmäinen nukke itselle ja pakko on todeta että aivan oikeasta seksistä menee läpi. Saanut olo välittömästi.

      Toinen on täysin käyttämätön kokonainen perus nukke, tuli tänään. Uutena 1500e. Täysin iskemätön. Painoa 43kg/165cm eli aika vaativa käsiteltävä. Todella aidon tuntuinen nukke,perse ja tissit on hyvät. Paremmat kuin kasattavassa, pienempänä ja kevyempänä olisi minulle täydellinen naisen korvike. Tämän kanssa onnistuu kaikki asennot ja mielikuvitus on vain rajana. On vielä nättikin, toki tälläisen nuken kauneus on katsojan silmästä kiinni. Tässä on seisovat jalat ja sisäinen lämmitys, toki sain tähän väärällä adapterilla olevan laturin, joten sen ominaisuuksista en osaa sanoa ennenkö tulee uusi tilalle. Tätä on tosiaan sen verran testattu että kuinka asennot onnistuu ja kuinka tälläisen liikuttelu onnistuu. Kettu ei ole käynyt kolossa.

      43kg on liian painava minulle joten hommaan uuden, pienemmän ja kevyemmän. Kasattava nukke olisi hyvä mutta harmittaa tuo kasattavan nuken hajoaminen ja reklamaationa saan edullisesti uuden tilalle. Vaihdoin kokonaiseen versioon koska pitäähän sitä takaapäin, polvillaan ja seisten saada veistellä.

      Jos kiinnostaa niin oikeita tarjouksia voi laittaa mailiin

      Nukke1990 miukumauku gmail.com

      Voin laittaa kuvaa ja videota nukeista halukkaille. Ja voit tarjota jotain 200e hupi tarjouksia, mutta näihin en vaivaudu valitettavasti vastaamaan. Jos laitan postiin niin hinnan lisäksi näistä aiheutuvat maksut tai ilman muuta voidaan sopia kasvotusten myynti johonkin mikäli jollain tavalla järkevän etäisyyden päässä asutaan toisistamme.

    • Anonyymi

      Minulla olisi edelleen tuo nukke myynnissä. yhteyttä voi ottaa e-mailiin [email protected]

      Nukella realistiset kasvot ja kaikki reiät.

    • Anonyymi

      KYSYPPÄ TUOLTA HEINOLAN SEDÄLTÄ JOS OSTAIS KUN KYMMENVUOTTA TÄÄLTÄ YRITTÄNYT SAADA PILLUA EI OLE SAANUT, VOIS SILLÄ NUKELLA HARJOITELLA

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe