😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaan elävät kuin ennen koronaa. Sensijaan z-sukupolvi olisi vastuullisempi ja noudattaisi yhä etäisyysvaatimuksia.
Ei pitäisi käydä kaupoissa siihen aikaan, kun työssäkäyvät siellä tungeksivat. Eilen prismassa huomasin kassoilla, että ollaan palaamassa vanhaan kassatungeskeluun. Liukuhihnojen välipulikat oli otettu käyttöön ja eteeni jättämääni turvaväliin yritettiin kiilata! Ei ihme, että koronaluvut kaupungissa ovat olleet eri luokkaa, kuin maaseudulla. Maalla kaupoissa on ostoskärryjen vieressä jopa puhdistusvälineet kärryjen käsiosan desinfiointiin. Kärryt eivät myöskään ole lukitut, jotta likaisia kolikoita ei tarvitse käyttää niiden vapauttamiseen!
Minä en ainakaan halua missään karanteenissa olla, saati sairastaa neljää viikkoa. Eihän silloin voi törmäillä sydämensä valittuun!
Varotteko vielä ihmisiä
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olisi järkevä pitää vielä turva välejä.
Varsinkin kun ihmiset ovat alkaneet matkustelemaan ulkomaille.
Ja Ruotsalaiset pääsevät samoihin paikkoihin.
On huomattu samaa etteivät kaikki välitä turvaväleistä.Mä mietin jo sitäkin, että pitäisikö laittaa naamari kasvojen eteen sunnuntaina kun käyn apteekissa. Siellä on ahtaat käytävät, eikä voi välttyä lähietäisyyksiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566