😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaan elävät kuin ennen koronaa. Sensijaan z-sukupolvi olisi vastuullisempi ja noudattaisi yhä etäisyysvaatimuksia.
Ei pitäisi käydä kaupoissa siihen aikaan, kun työssäkäyvät siellä tungeksivat. Eilen prismassa huomasin kassoilla, että ollaan palaamassa vanhaan kassatungeskeluun. Liukuhihnojen välipulikat oli otettu käyttöön ja eteeni jättämääni turvaväliin yritettiin kiilata! Ei ihme, että koronaluvut kaupungissa ovat olleet eri luokkaa, kuin maaseudulla. Maalla kaupoissa on ostoskärryjen vieressä jopa puhdistusvälineet kärryjen käsiosan desinfiointiin. Kärryt eivät myöskään ole lukitut, jotta likaisia kolikoita ei tarvitse käyttää niiden vapauttamiseen!
Minä en ainakaan halua missään karanteenissa olla, saati sairastaa neljää viikkoa. Eihän silloin voi törmäillä sydämensä valittuun!
Varotteko vielä ihmisiä
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olisi järkevä pitää vielä turva välejä.
Varsinkin kun ihmiset ovat alkaneet matkustelemaan ulkomaille.
Ja Ruotsalaiset pääsevät samoihin paikkoihin.
On huomattu samaa etteivät kaikki välitä turvaväleistä.Mä mietin jo sitäkin, että pitäisikö laittaa naamari kasvojen eteen sunnuntaina kun käyn apteekissa. Siellä on ahtaat käytävät, eikä voi välttyä lähietäisyyksiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574