😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaan elävät kuin ennen koronaa. Sensijaan z-sukupolvi olisi vastuullisempi ja noudattaisi yhä etäisyysvaatimuksia.
Ei pitäisi käydä kaupoissa siihen aikaan, kun työssäkäyvät siellä tungeksivat. Eilen prismassa huomasin kassoilla, että ollaan palaamassa vanhaan kassatungeskeluun. Liukuhihnojen välipulikat oli otettu käyttöön ja eteeni jättämääni turvaväliin yritettiin kiilata! Ei ihme, että koronaluvut kaupungissa ovat olleet eri luokkaa, kuin maaseudulla. Maalla kaupoissa on ostoskärryjen vieressä jopa puhdistusvälineet kärryjen käsiosan desinfiointiin. Kärryt eivät myöskään ole lukitut, jotta likaisia kolikoita ei tarvitse käyttää niiden vapauttamiseen!
Minä en ainakaan halua missään karanteenissa olla, saati sairastaa neljää viikkoa. Eihän silloin voi törmäillä sydämensä valittuun!
Varotteko vielä ihmisiä
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olisi järkevä pitää vielä turva välejä.
Varsinkin kun ihmiset ovat alkaneet matkustelemaan ulkomaille.
Ja Ruotsalaiset pääsevät samoihin paikkoihin.
On huomattu samaa etteivät kaikki välitä turvaväleistä.Mä mietin jo sitäkin, että pitäisikö laittaa naamari kasvojen eteen sunnuntaina kun käyn apteekissa. Siellä on ahtaat käytävät, eikä voi välttyä lähietäisyyksiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941