Rukoilisitko

Anonyymi

Rukoilisisiko joku lapseni puolesta hänellä on näppyjä kehossaan että Jeesus parantaisi.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti joku on jo rukoillut. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        On varmasti mutta kiitos sinulle myös jos rukouksissa muistat.


    • Anonyymi

      Helppo nakki antaa pisteet jeesukselle, koska näppylät paranevat itsestään.

      Pistäkää rukoillen kaikki lasten syöpäosaston lapset terveiksi?

      • Anonyymi

        On varmasti parantunut vakavasti sairaitakin. Se miksi täällä vielä kaikki eivät parannu, on tietysti mysteeri. Varmaa on kuitenkin, että taivaassa viimeistään kaikki ovat terveitä. Voimia kaikille!


      • Anonyymi

        Mitä sinä tulet päätäs aukoon jos minä olen lapselleni rukousta vailla jo lääkärillä käyneenä??


      • Anonyymi

        Tavallisten ihmisten ei kuulu parantaa syöpä sairaita lapsia sen tekee lääkärit ja Jumala.
        Klo:12:59 voi hankkia aivot.


      • Anonyymi

        Olen muuten vähän sitäkin mieltä että aina Jumalan tahto ei ole parantaa oli kyseessä sitten aikuinen tai lapsi. Tutkimattomat ovat Herran tiet.
        Jos lääkärit ovat kaikkensa tehneet ja monet rukouksetkaan ei auta niin silloin taivaan koti oottaa edessäpäin ja siellä paras jokaisen on olla.
        Klo:12:59.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisten ihmisten ei kuulu parantaa syöpä sairaita lapsia sen tekee lääkärit ja Jumala.
        Klo:12:59 voi hankkia aivot.

        Mitään jumalaa ei ole.

        T. Rehellinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisten ihmisten ei kuulu parantaa syöpä sairaita lapsia sen tekee lääkärit ja Jumala.
        Klo:12:59 voi hankkia aivot.

        Jumala ei ole parantanut yhtään ketää.


    • Anonyymi

      Miksi tuhlaisin aikaani moiseen hölmöilyyn.

      Eli, en rukoile.

      Terv. Rehellinen Mirka

      • Anonyymi

        En sinulta rukoilua tarvitsekaan koska se olisi tehotonta.
        Aloitus on tarkoitettu oikeille rukoilijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinulta rukoilua tarvitsekaan koska se olisi tehotonta.
        Aloitus on tarkoitettu oikeille rukoilijoille.

        Höh, oletan muuten että aloitus oli Mirkalta.
        Kun en välttämättä luota tämän Mirkasen rehellisyyteen, kas.

        Tuo aloitushan on ihan selvä provo.
        Ei kukaan totinen rukoilija pyydä ketään rukoilemaan tuollaista.

        Lopeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, oletan muuten että aloitus oli Mirkalta.
        Kun en välttämättä luota tämän Mirkasen rehellisyyteen, kas.

        Tuo aloitushan on ihan selvä provo.
        Ei kukaan totinen rukoilija pyydä ketään rukoilemaan tuollaista.

        Lopeta!

        Aloitus ei ole mirkalta lopeta itse.
        En pyytäisi rukoilua jos en sitä tarvitsi mutta hänenlaiseltaan en rukoikua tarvitse.
        Oikean uskovaisen rukoilulla on tehoa ei sellaisella joka puhuu uskosta ja rukoilemisesta sillä tavalla kuin se ihminen niin vastaus on ei.
        Pyhät ja kunnolliset rukoilijat heidän rukoilu kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole mirkalta lopeta itse.
        En pyytäisi rukoilua jos en sitä tarvitsi mutta hänenlaiseltaan en rukoikua tarvitse.
        Oikean uskovaisen rukoilulla on tehoa ei sellaisella joka puhuu uskosta ja rukoilemisesta sillä tavalla kuin se ihminen niin vastaus on ei.
        Pyhät ja kunnolliset rukoilijat heidän rukoilu kelpaa.

        Hokkus pokkus ja liirun laarun ... näppylät häipyköön.

        Nyt vain odottelet ja näppylät häipyy.


    • Anonyymi

      Oma lapsi on vanhemmille rakas, oli hän sitten millainen hyvänsä. Kuitenkaan vanhemmat eivät saa omistaa lasta. Hän on yksilö ja häntä pitää kunnioittaa omana persoonanaan.

      • Anonyymi

        Annan olla lasten juuri sellaisia kuin he ovat.
        Sinä et tiedä mistä on edes kyse joten älä ala neuvomaan ja arvostelemaan että minkälainen rukouksen pitää olla ja minkä takia saa rukoilla. Koska et tiedä kuinka vakavasta asiasta on kyse.
        Tämä on huolenpitoa. En minä mistään tavallista näpyistä puhu niitähän on kaikilla ihmisillä.


    • Anonyymi

      Jumala ja jeesus ovat satua ja höpötystä. Eli, rukoukset eivät toimi kuin rukoilijan mielikuvituksessa.

      Rehellinen Mirka. Älkää huijatko itseänne.

    • Anonyymi

      Toki lapsi tarvitsee vanhempien hoitoa. Hänet pitää myös opettaa hyville tavoille ja kunnioittamaan muita ihmisiä sekä asettaa tiettyjä rajoja. Vanhempien tulee tukea häntä niissä asioissa missä hän on hyvä ja luova. Parempi että hänestä tulee itsenäinen omillaan toimeentuleva. Liika patistelu ajaa hänet uhmaamaan vanhempiaan ja hän ajautuu toiseen ääripäähän, jota vanhemmat ei hyväksyisi ollenkaan. Kun hyväksyy lapsen sellaisena kun hän on, perhesopu säilyy ja lapsi oppii kulkemaan nöyränä omaa tietään.

      • Anonyymi

        Miten kirjoituksesi liittyy aloituksen rukous pyyntöön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kirjoituksesi liittyy aloituksen rukous pyyntöön?

        Kiitän niitä ihmisiä jotka vaivaantuvat rukoilemaan asiasta mutta minulta eli aloittajalta ei tule enää kommentteja koska tästä tehtiin arvostelu ja kiusaamis juttu.

        Käyköön tässäkin sillä tavalla mikä on Jumalan tahto.


    • Anonyymi

      Vieläkö se lapsesi on elossa. Olen yli viikon ajan jo rukoillut hänen kuolemaansa. Onko vointi edes heikentynyt?

      Jumala kuulee rukoukset

    • Anonyymi

      Ei tarvitse rukoilla tämän asian puolesta enää.
      T:ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1469
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1133
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      169
      909
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      77
      695
    Aihe