Mistä johtuu, että aiemmin toisella terveysasemalla, reseptilääkkeiden uusiminen sujui vaivattomasti ja hyvin. Välttämättömien reseptilääkkeiden uusinnat, tehtiin asiallisesti, ajoissa ja eli hyvissä ajoin siten, ettei esim. vakavia autoimmuuni-reuma-tulehdus-kipusairauksia potevien, tarvinnut pelätä lääkereseptin uusimisen takia, vakavien sairauksien pahenemista, tulehduksia ja kipuja.
Tipotiellä on takunnut koko ajan reseptin uusiminen ja nyt sitten pakotetaan lääkärimaksuja maksamaan, vaikkei ihminen itse koe tarvetta lääkärikäynneille, kun sairaudet ovat ennallaan, vakituiset lääkkeet pitävät toimintakykyä yllä ja niiden avulla pystyy itse hoitamaan asioitaan ja elämään niin normaalia elämää, kuin pitkäikaissairaat nyt pystyvät.
Minkälaisia kokemuksia on Tipotien terveysaseman toiminnasta ja lääkäreistä, onko siellä edes sellaisia hyviä lääkäreitä, jotka kuuntelisivat potilasta, mitä hän itse tietää sairauksistaan ja osaa kertoa voinnistaan, siitä mitä tarvitsee ?
Reseptilääkkeiden uusinta takkuaa Tipotien terveysasemalla
8
654
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan totta. 8 päivää on täys vitsi.
- Anonyymi
Hatanpäällä myös. Tulee viestejä ettei uusita pysyväislääkettä yms.
- Anonyymi
OmaKannassa onnistuu ainakin.
Omakanta - Kansalaiset. Omakanta on kansalaisten verkkopalvelu, joka näyttää terveydenhuollon kirjaamia tietoja potilaasta ja hänen lääkityksestään. Reseptin uusiminen myös sen kautta. - Anonyymi
Kaikkea toimintaa jarrutetaan.
- Anonyymi
netissä omakannassa on tosi helppo uusia reseptit, omassa kodissa. Vain hölmö ei tee niin.
- Anonyymi
Ei niitä kipulääkkeitä saa katukauppaan kaupata ?
- Anonyymi
Mikä tässä maassa muka toimisi.
- Anonyymi
Uusin reseptin apteekissa ja mikä terveysasema on minulla ollut aina.
Myöhemmin katsoin tietokoneelta että ei just se sama terveysasema uusinut lääkettäni vaan ihan muu terveysasema.
Miksi näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068