Olen harkitsemassa latex kokopuvun ostoa, mutta valikoima suomalaisissa nettikaupoissa on verrattain pientä. Eli olisiko kellään suositella kauppoja/valmistajia, Libidexistä olen ainakin kuullut hyvää, mutta myös kokemukset muista esim. Latexa kiinnostaisi. Muita vinkkejä ekan latex-puvun ostoon?
Latex kokoasu miehelle?
4
1637
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä simon o kokopukuja,tosin olen nainen mutta ei voi kuin kehua,vetoketjuton malli oma suokkarini itse suosin äärimmäisen tiukkaa kumia! Se tuntuu mahanpohjassa asti kun luiskahtaa olkapään yli kiinni! Aivan ihanaa!
Ps lomittajana- Anonyymi
Tuli katseltua kyseistä nettikauppaa ja valikoima vaikuttaisi kiinnostavalta. Onkohan ”klorinointi” hintansa väärti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli katseltua kyseistä nettikauppaa ja valikoima vaikuttaisi kiinnostavalta. Onkohan ”klorinointi” hintansa väärti?
Tottakai klorinointi! on niin helppo pukea tiukka puku päälle! Osta juuri sopiva niin saa sellaise tunteen mitä voi tuskin edes ajatella! Suosittelen myösbdudea kaupasta gp5 maskia! Siinä myös tiukka koko! Itsellä y2 !miehelle täytyy olla isompi! Tiukat hanskat myös!
- Anonyymi
Pvc housut riittää itelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174192Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403077IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432358Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811196- 791069
- 561034
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681009Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.215966Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e137871