Missä on lähin wanhan traktorin huoltaja/korjaaja Keski-Uudenmaan alueella.
traktorin huolto
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurista ne lähimmät aina löytyy. Lisää löytyy naapurikylistä.
- Anonyymi
Kiitos. Naapureilta olen kysellyt, mutta eioota myyvät.
Missähän ja kuinka kaukana mahtaa olla lähin ja toiseksi lähin naapurikylä ?- Anonyymi
Ei tietystikään kukaan hullu toisten wanhoja romuja lähde korjailemaan. Rittää pitää omat ja sukulaisten vehkeet kunnossa. Lähimpiä kyliä löytyy alle kilometrin päästä.
- Anonyymi
Traktorin voi huoltaa itsekin, kun vain etsii varaosat, eli lähinnä suodattimet ja öljyt.
Jos tuktuktimessa on jotain vikaa, niin silloin lähimmät taitavat olla Vantaalla ja Mäntsälässä (Laukkosken konehuolto).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764